فروش

راههای افزایش فروش اینستاگرام که به شما نمی گویند! (جدید2024)

فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرام که از اصول و راههای فروش در اینستاگرام به صورت حرفه ای استفاده می کنند، درآمدهای باورنکردنی دارند. اگر تا کنون به درآمد رویایی خود نرسیده اید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید زیرا از صفر تا صد راهکار افزایش فروش اینستاگرام در سال 2024 را به طور کامل شرح داده ایم. 

با رعایت این نکات شما هم می توانید در لیست افرادی قرار بگیرید که از رفاه زندگی خود را با اینستاگرام تامین کرده اند. اگر می خواهید بدانید که چطور در اینستاگرام محتوا منتشر کنیم که بازدید بالا بگیرد، چگونه تبلیغ کنیم در اینستاگرام که فروش فوق العاده ای تجربه کنیم و به دنبال رمز و راز پیج های پرفروش اینستا هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها به دقت بخوانید. 

شما هم می توانید چالش جدی کسب و کار در شبکه های اجتماعی را آغاز کنید و به درآمد باور نکردنی برسید. بسیاری از شبکه های اجتماعی فروش چندین برابر سایت های فروشگاهی دارند.

 مزیت این نوع فروش این است که هزینه های نگهداری، تولید محتوا و امنیت پیج اینستاگرام از سایت فروشگاهی کمتر است. علاوه براین اکسپلورر، ریلز و … امکان بیشتر دیده شدن را برای صاحبان مشاغل فراهم کرده است. 

اگر چه هزینه های استفاده از آنلاین شاپ های اینستاگرام از سایت های فروشگاهی بسیار کمتر است، اما فعالیت در این بستر به این شرط پر سود خواهد بود که بدانید دقیقا چگونه می توانید از آن درآمد استخراج کنید. این نکات طلایی را در ادامه به زبان ساده شرح داده ایم….

راههای افزایش فروش اینستاگرام که به شما نمی گویند!

راههای افزایش فروش در اینستاگرام سال 2024

قوانین و امکانات اینستاگرام برای افزایش فروش، هر سال تغییراتی دارد بنابراین، لازم است به روز باشید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از دارنده یک پیچ فروشگاهی قوی در اینستاگرام سوال پرسیده اید روش های افزایش فروش در اینستاگرام چیست و چطور به این درآمد رسیده اند؟ اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده باشید، راههای افزایش فروش اینستاگرام که به شما نمی گویند، بسیار ساده اند ولی احتمالا از اغلب آنها اطلاع کافی ندارید و یا از اهمیت آن نکات غافل هستید. ما به شما می گوییم که دقیقا چه کاری لازم است انجام دهید تا به بازدید و درآمد چشمگیر و قابل توجه برسید.

شبکه های اجتماعی متعددی مانند لینکدین، یوتیوب، توییتر و … برای فروش و کسب درآمد در حال فعالیت هستند؛ اما استفاده از اینستاگرام کاملا رایگان و استفاده از آن بسیار ساده تر از سایر شبکه های اجتماعی است. به طور مثال برای کسب درآمد در یوتیوب و فعال شدن امکان فروش آنلاین در پنل کاربری یوتیوب لازم است مراحل بسیار دشوار و زمانبری را برای رسیدن به شرایط کسب درآمد (ماناتایز) و امکان استفاده از خدمات فروش آنلاین را پشت سر بگذارید.

جالب است بدانید که بعد از رسیدن به این شرایط، با زیر پا گذاشتن قوانینی نظیر کپی و رایت، کانال شما به طور کامل و برای همیشه توسط یوتیوب حذف می شود و کسب و کار شما در یک لحظه نابود می شود. 

ولی اینستاگرام این محدودیت ها و دشواری های دست و پا گیر را ندارد و استرس و سختی های سایر شبکه های اجتماعی در اینستاگرام وجود ندارد. در واقع اینستاگرام از نظر دسترسی آسان و جذابیت بصری از برترین کانال های فروش برای کسب و کار محسوب می شود. اگر یک پیج اینستاگرام قوی داشته باشید می توانید به سادگی، مخاطبان را از اینستا به کانال یوتیوب، سایت فروشگاهی و … خودتان دعوت کنید. 

1- ویترین فروشگاهی در اینستاگرام

مشتریان برای اینکه بدانند آیا می توانند به یک فروشگاه در اینستاگرام اعتماد کنند یا نه، ابتدا پروفایل فروشگاه را بررسی می کنند. علاوه براین با مشاهده پروفایل پی می برند که شرایط کاری پیج فروشگاهی و زمینه فعالیت آن چیست… بنابراین از راههای افزایش فروش در اینستاگرام، طراحی پروفایل می باشد.

 لازم است پروفایل اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاهتان تبدیل کنید. برای اینکار یک متن خلاقانه و جذاب بسازید که در نگاه اول توجه مخاطب را جلب کند. 

در بخش بیو یا همان بایو، به مشتریان خوش آمد گویی کنید و از آنها دعوت کنید که آنلاین شاپ شما را تماشا کنند. علاوه براین می توانید شماره تلفن، آدرس، نشانی سایت و … را درج کنید. می توانید برای اینکه ایده بگیرید، بایو رقیبان خود را بررسی کرده و یک ویترین جذاب طراحی کنید. 

2- امکانات بیشتر می خواهید؟ حسابتان را بیزینسی کنید!

اینستاگرام امکانات و ابزارهای آنالیز متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است، اما فقط در صورتی می توانید از این امکانات استفاده کنید که حساب کاربری خود را از حالت شخصی به بیزینسی تبدیل کنید. بنابراین پیشنهاد می کنیم، حتما اکانت خود را به حالت حرفه‌ای (professional) تغییر دهید.

 از مزیت های این حالت، دسترسی به ابزارهای تجزیه‌ و تحلیل اینستاگرام (Insights) است. این ابزارها اطلاعات کاملی درباره تعامل کاربران با پست‌ ها و حساب کاربری ارائه می‌ کنند. استفاده از این حالت موثرترین راهکار افزایش فروش در اینستاگرام محسوب می شود که نباید از آن بی بهره بمانید:

  • 1- از قسمت پروفایل به بخش تنظیمات (Setting) بروید.
  • 2- انتخاب گزینه‌ی Account
  • 3- انتخاب گزینه Switch to professional account 
  • 4- تنظیمات مربوط به اکانت حرفه‌ ای خود را انجام دهید.
حتما بخوانید:  راههای افزایش فروش فروشگاه مواد غذایی (2024)

** به این ترتیب می توانید اکانت کسب و کار خود را مدیریت کنید، اینستاگرام با اطلاعاتی که در اختیار شما می گذارد، کمک می کند تا بدانید چه نوع محتوایی تولید کنید و …

راههای افزایش فروش اینستاگرام که به شما نمی گویند!

3-  استفاده از هایلایت 

راهکار افزایش فروش در اینستاگرام، استفاده صحیح از هایلایت است. هایلایت ها را دست کم نگیرید، مخصوصا هایلایت رضایت مشتری که عموما توسط بازدیدکنندگان بررسی می شود! کاربران اینستاگرام برای اینکه از رضایت سایر مشتریان و نوع عملکرد یک فروشگاه مطلع شوند، هایلایت ها را بررسی می کنند. بنابراین از راههای افزایش فروش در اینستاگرام، انتخاب استوری های مناسب برای هایلایت و نام گذاری مناسب برای هر هایلایت است. 

 

4- نحوه استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها با جذب فالوئرهای جدید، از راههای افزایش فروش در اینستاگرام محسوب می شوند. به طور مثال اگر زمینه فعالیت فروشگاه، فروش لباس زنانه است، می توان از هشتگ های پر سرچ برای جستجو و خرید لباس زنانه استفاده کرد. بسیاری از افراد برای خرید محصولات و خدمات مورد نیازشان، از طریق جستجو در هشتگ ها (برچسب ها)، وارد پیج های فروشگاهی می شوند. 

هایلایت ها می توانند مانند یک کاتالوگ عمل کنند و برای مخاطبان بسیار جذاب هستند و این بخش را با علاقه تماشا می کنند. می توانید از دسته بندی محصولات، معرفی خود، پیام های رضایت مندی و … برای نامگذاری هایلایت های اینستاگرام استفاده کنید. 

راههای افزایش فروش اینستاگرام که به شما نمی گویند!

5- اهمیت انتخاب تصاویر

برای ویدئوهای خود تصویر مناسب انتخاب کنید، اگر عکس پست می کنید، در انتخاب عکس مناسب و با کیفیت دقت داشته باشید. از عکس های جذاب استفاده کرده و به این ترتیب مخاطبان را مجذوب محتوای خود کنید. این احتمال وجود دارد که عکس یا ویدیو ها به اکسپلورر بروند، در این حالت یک تصویر جذاب می تواند مخاطبان بسیاری را مجذوب فروشگاه شما کند. بنابراین انتخاب تصاویر یکی از روش های افزایش فروش در اینستاگرام است که نباید از آن غافل شوید. می توانید یک سبک خاص برای طراحی تصاویر انتخاب کنید تا به فروشگاه خود نظم و زیبایی ببخشید. به این ترتیب مخاطبانتان هز زمان که عکس های فروشگاه شما را در فید (Feed) اینستاگرام ببینند، متوجه می شوند که محصول یا خدماتی مربوط به آنلاین شاپ شما است. 

 

6- رنگبندی

در پیاده سازی روش های افزایش فروش در اینستاگرام برای تولید محتوا، به اهمیت رنگ بندی توجه داشته باشید. یک لوگو برای خودتان طراحی کنید و در پست و استورهایی که منتشر می کنید، از رنگ بندی لوگوی پیجتان استفاده کنید. به طور مثال، رنگ برند معروف دیجیکالا، قرمز است. از خلاقیت خود برای طراحی لوگو، شعار و … استفاده کنید تا در ذهن مخاطبانتان باقی بمانید. 

 

7- هوشمندانه بنویسید

راهکار افزایش فروش در اینستاگرام، هوشمندانه نوشتن است! کپشن اینستاگرام نقش بسیار مهمی در جلب توجه کاربران دارد، کاربران برای فهمیدن شرح موضوع و کسب اطلاعات بیشتر، همیشه کپشن را می خوانند. هوشمندانه نوشتن نه تنها در کپشن نویسی، بلکه در استوری، ویدئوها و … نیز موثر است. هنگام نوشتن به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • دوستانه صحبت کنید تا مشتری‌ ها با شما احساس نزدیکی کنند و برند شما را به خاطر بسپارند. 
  • یک واقعه، تجربه یا ماجرا مربوط به موضوع تبلیغ محصولتان را به صورت داستان گونه تعریف کنید. 
  • اطلاعات تخصصی و آموزشی واقعی در اختیار مخاطبان خود بگذارید که بدانند در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت دارید. به این ترتیب به تخصص و مهارت‌ های شما بیشتر اعتماد می‌ کنند. 
  • با استفاده از هشتگ ها مرتبط با موضوع کاربران جدید را به پیج خود دعوت کنید تا پست هایتان را پیدا کنند. 
  • تبلیغات فروش ویژه بنویسید
  • در نوشتن از اعداد استفاده کنید و اطلاعات کاملی را در بخش کپشن پست یا استوری بنویسید.
  • نحوه نوشتن کپشن‌ را به شکل های مختلف تست کنید این از راههای افزایش فروش در اینستاگرام است و به این صورت متوجه می شوید که کدام نوع نوشته بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.

 

8- تعامل با مخاطبان

طبق قوانین اینستاگرام از روش های افزایش فروش در اینستاگرام، تعامل با مخاطبان است. این تعامل شامل پاسخگویی به کامنت ها، دایرکت ها، نظرسنجی در استوری، نظرسنجی در کپشن ،پرسش و پاسخ و … است. 

9- فرایند ثبت سفارش را ساده کنید

احتمالا برای شما هم پیش آمده که محصولی را در اینستاگرام دیده اید و برای خرید آن از طریق دایرکت اقدام کرده اید، اما ادمین پیج از شما می خواهد که وارد سایت شوید، در آن ثبت نام کنید، محصول مورد نظر را در سایت پیدا کنید، فرایند انتخاب محصول و واریز را تکمیل کنید تا محصول به دست شما برسد در بسیاری از موارد هم سایتشان مشکل دارد یا دسترسی به محصول و خدمت مورد نظر ساده در سایت، دشوار است. در مقابل پیج های دیگری را نیز دیده اید که برای ارسال محصول یک شماره کارت ارسال می کنند و آدرس محل تحویل را از شما می خواهند، سپس اعلام می کنند تا فلان روز یا ساعت دیگر سفارش در محل تحویل داده می شود. 

اغلب خریداران خرید آسان را ترجیح می دهند اگر می خواستند در سایت های فروشگاهی به دنبال محصول مورد نیاز خود بگردند در اینستاگرام مشغول جستجو نمی شدند. بنابراین مشتری را دنبال مسیر پیچیده نفرستید و فرایند ثبت سفارش را ساده کنید؛ زیرا بسیاری از مشتریان در چند ثانیه از خرید منصرف می شوند، اگر یک مشتری برای خرید اعلام آمادگی کرد، سریعا و بدون اتلاف وقت، محصول یا خدمات خود را بفروشید. ثبت سفارش ساده، از راههای افزایش فروش در اینستاگرام است.

حتما بخوانید:  کتاب راهکارهای افزایش فروش تلفنی یک دقیقه ای! (رایگان)

معمولا شما تنها فروشنده یک محصول نیستید، بازار رقابتی است این را به یاد داشته باشید. حتی اگر تنها فروشنده یک نوع محصول یا خدمات باشید، یک فرایند پیچیده می تواند خریدار را از خرید منصرف کند. اگر تعداد دایرکت های شما بسیار زیاد است و فرصت پاسخگویی به مشتریان را ندارید، می توانید یک ادمین استخدام کنید. 

افزایش فروش اینترنتی

 

10- ویدئوی جذاب بسازید

ویدئوها می توانند باعث جذب کاربران شوند، بنابراین ساختن ویدئو را جدی بگیرید و از ریلز به عنوان ابزاری قدرتمند برای جذب مشتری استفاده کنید. 

 

 

چگونه تبلیغ کنیم در اینستاگرام؟

همه می دانند که تبلغ از راههای افزایش فروش در اینستاگرام است، اما همه دارندگان کسب و کار با وجود اینکه هزینه های بسیاری برای تبلیغات صرف می کنند، به فروش بالا نمی رسند. لازم است بدانیم که چگونه تبلیغ کنیم در اینستاگرام تا بازدهی بالا دریافت کنیم. از مهم ترین روش های موثر برای تبلیغ در اینستاگرام می توان به موارد اشاره کرد:

1- همکاری با برندهای دیگر و اینفلوئنسرها

می توانید با برندهایی که مخاطبانشان می توانند خریدار محصول و خدمات شما باشند، پست مشترک بگذارید. این همکاری باعث می شود که مخاطبان پیج های مرتبط با محصول و خدمات شما آشنا شوند و به افزایش تعامل با کسب و کارتان کمک می کند. 

می توانیددر پیج یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام، پست مشترک بگذارید و کد تخفیف 50٪ بدهید. اگر در کنار فروش بالا در اینستاگرام، به دنبال جلب اعتماد مشتری‌ ها هم هستید، از اینفلوئنسر بخواهید نظر واقعی خود را درباره خدمات و محصولات استوری کرده و پیجتان را تگ کنند.

2- تبلیغ مناسب برای رکود در فروش

اگر در فروش دچار رکود شده اید، می توانید از تبلیغات برای اعلام تخفیف، مسابقه و هدیه استفاده کنید. اگر می خواهید بدانید چگونه تبلیغ کنیم در اینستاگرام که در چند روز آمار فروش چند برابر شود، باید بگوییم این نوع تبلیغ همان چیزی است که به دنبال آن می گردید. 

 

3- چه زمانی تبلیغ کنیم

ساعت و روزهایی که کاربران فعال تر هستند، بشناسید و زمانی تبلیغ کنید که تبلیغات شما بیشترین بازدید را بگیرد؛ به این ترتیب می توانید بیشتر بفروشید. برای اینکه بدانید چه زمانی تبلیغ کنید، می توانید آمارهای پیج خودتان را بررسی کنید، اینستاگرام آنالیزور هایی در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند آمار تعداد بازدید در هر روز و ساعت راه مشاهده کنند، همچنین سن، جنسیت و محل جغرافیایی بازدیدکنندگان قابل بررسی است. این ابزارها برای تحلیل و درک بهتر از رفتار دنبال کنندگان طراحی شده و می توان نقاط ضعف و قوت پست ها را آنالیز کرد. علاوه براین می توانید از پیج بلاگری که می خواهید در استوری یا پست های آن تبلیغ کنید، بخواهید تا اسکرین شات از آمار بازدیدها ارسال کند. 

 

4- انتشار رضایت مشتریان

یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام، انتشار رضایت مشتریان است، به این ترتیب می توانید اعتماد مشتریان را جلب کرده و محصول و خدمات خود را در اینستاگرام بفروشید. این روش تبلیغ در اینستاگرام تضمینی و قطعی باعث افزایش فروش می شود.  

5- دعوت به خرید و کمپین های فروش ویژه

پیج های فروشگاهی بسیاری در اینستاگرام در حال فعالیت هستند، اما بسیاری از آنان فروش ناچیزی دارند، اگر می خواهید در لیست پرفروش ترین پیج های فروشگاهی اینستاگرام قرار بگیرید، لازم است از تکنیک دعوت به خرید و کمپین های فروش ویژه استفاده کنید.

می توانید به مناسبت های مختلف فروش ویژه و کمپین تخفیف و فروش اقساطی بگذارید. می توانید کمپین بلک فرایدی، شب یلدا، عید نوروز و … راه اندازی کنید و به این بهانه مشتریان را به فروشگاه دعوت کنید. با ارائه تخفیف می توانید مشتریان وفاداری داشته باشید.

 

6- تبلیغ برای جذب فالوور

مسابقه و قرعه کشی برگزار کنید و از کاربران بخواهید که در این مسابقه شرکت کنند و توضیح دهید که یکی از شرط های برنده شدن فالو کردن پیج فروشگاهی است. افزایش فالوور به صورت واقعی و رایگان، از راههای افزایش فروش در اینستاگرام می باشد که همیشه نتیجه مثبت به دنبال داشته است.

توجه داشته باشید که اصلا فالوور فیک خریداری نکنید زیرا الگوریتم های اینستاگرام به گونه است که پیج هایی که فالوور فیک دارند، به مرور افت شدیدی خواهند کرد، این نوع پیج ها به ندرت وارد اکسپلورر می شوند و اینستاگرام اجازه دیده شدن پست های افراد متقلب را نمی دهد.


7- افزایش فروش در اینستاگرام با تبلیغات هدفمند

اگر می خواهید یک فروشگاه معتبر و پر بازدید داشته باشید که درآمد چشمگیری دارد، لازم است تبلیغات هدفمند داشته باشید. برای اینکار لازم است جامعه هدف شما مشخص و تعیین شده باشد.

 به طور مثال اگر کار شما در زمینه نصب درب و پنجره آلومینیوم است، ممکن است تصور کنید که مشتریان شما همه جا هستند، بنابراین فرقی ندارد که کجا تبلیغ کنید. اما این تصور درست نیست، اگر در یک پیج ورزشی تبلیغ درب و پنجره آلومینیوم کنید، نمی توانید انتظار بازدهی بالا داشته باشید. 

حتما بخوانید:  8 راهکار افزایش فروش در دوران رکود + جزئیات اجرای روش ها

لازم است بدانید که کسانی که مشتری درب و پنجره آلومینیوم هستند، مشتری احتمالی چه چیز دیگری می توانند باشند، سپس در محیطی که مشتریانتان حضور دارند، تبلیغ کنید. 

 

8- برای تبلیغ در اینستاگرام پیج هایی با فالوور واقعی و بالا انتخاب کنید

هر چقدر تعداد فالوورهای واقعی یک پیج بالاتر باشد، بازدهی تبلیغ در آن نیز بیشتر است. برای اینکه بدانید یک پیج فالوور فیک یا واقعی و هدفمند دارد، می توانید آمار بازدید و لایک های آن را از جدیدترین تا قدیمی ترین بازبینی کنید. معمولا پست های قدیمی تر باید بازدید کمتری داشته باشند.

 علاوه براین می توانید کامنت ها را بررسی کنید، البته این روزها امکان خرید کامنت فیک حتی به رایگان فراهم است، اگر تشخیص واقعی بودن بازدیدها و فالوورهای یک پیج برای تبلیغ مبهم است، می توانید از ادمین و صاحب پیج بخواهید تا اسکرین شاتی از آمار بازدید استوری یا پست ها ارسال کند. 

 

9- تبلیغات مستمر داشته باشید

به طور مستمر و برنامه ریزی شده برای تبلیغات، تولید محتوا کنید. رقیبان شما در حال تبلیغ هستند بنابراین در این بازار رقابتی نباید غافل بمانید و به طور منظم تبلیغ کنید.

 در غیر این صورت پیج شما فراموش خواهد شد و مشتریانتان را از دست خواهید داد. برای بیشتر دیده شدن تبلیغات مستمر از اصلی ترین راههای افزایش فروش در اینستاگرام محسوب می شود. می توانید یک تقویم محتوایی برای تبلیغاتتان آماده کنید و در زمان های مشخص با توجه به استراتژی از پیش تعیین شده تبلیغ کنید. 

10- با تبلیغات نیاز به خرید ایجا کنید

شیوه تبلیغات در اینستاگرام باید به گونه ای باشد که نیاز ایجاد کند. برای اینکار لازم است ابتدا مشکلی را که بدون محصول یا خدمات شما وجود دارد مطرح کنید، سپس محصول و خدمات را به عنوان راه حل معرفی کنید. 

اگر تاکنون این طور فکر می کرده اید که مشتریان هیچ اشتیاقی برای خرید از شما ندارند، حتما این روش تبلیغ در اینستاگرام را انجام دهید. وقتی که یک حس عجله، اضطرار و از دست دادن فرصت در مخاطبان ایجاد شود، سعی می کند بدون اتلاف وقت خرید کند. 

در این زمان است که لازم است فوری پاسخگو باشید، فرایند خرید را ساده کنید و فورا بفروشید. اتلاف وقت باعث انصراف مشتری از خرید می شود.

به طور مثال می توانید بگویید، امروز، «آخرین روز تخفیف است!» یا «تخفیف برای 50 نفر اول.» می‌توانید این محصول یا خدمات را نصف قیمت خریداری کنید. در استوری می توانید از استیکر شمارش معکوس استفاده کنید و به مشتریان یادآوری کنید که مهلت استفاده در تخفیف در حال تمام شدن است. 

11- استفاده از تجزیه‌وتحلیل Insight برای بررسی بازده تبلیغات

برای اینکه بدانید تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام داده اید، چقدر در افزایش آمار بازدید تاثیر داشته می توانید از ابزار رایگان تجزیه‌وتحلیل Insight اینستاگرام استفاده کنید. 

اگر در جای مناسب از مشتریان بالقوه دعوت کرده باشید و آمار بازدید بالا رفته باشد نشانه این است که به درستی برای دعوت کاربران تبلیغ کرده اید، اما اگر تعداد لایک و میزان فروش محصول و خدمات پایین باشد، به این معنی است که محصول و خدمات خود را به خوبی معرفی نکرده اید.

 در این شرایط برای افزایش فروش، نیاز دارید که محصول و خدمات خود را جذاب تر معرفی کرده و اشتیاق خرید را در بازدیدکنندگان ایجاد کنید. 

 

12- نحوه تبلیغات رقیبان خود را بررسی کنید، لازم نیست که از نحوه تبلیغات آنها عینا تقلید کنید اما می توانید از نوع تبلیغات آنها ایده بگیرید و با روشی خلاقانه تر و متمایز، برای کسب و کار خود در اینستاگرام تبلیغ کنید. این نکته مهم در حیطه چگونگی تبلیغ کردن و از راههای افزایش فروش در اینستاگرام می باشد. 

 

سخن پایانی

در این مقاله تمام راههای افزایش فروش در اینستاگرام را به طور کامل بررسی کرده و شرح داده ایم. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که قابلیت فروش محصول و خدمات را برای کاربران فراهم کرده است. این قابلیت امکان ایجاد تعامل و جذب مشتری را با توجه به الگوریتم های مشخص، امکان پذیر کرده است. 

با مطالعه دقیق این مقاله می توانید با انواع راهکار افزایش فروش در اینستاگرام آشنا شوید، علاوه براین شرح داده ایم که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم که فروش بالا داشته باشیم.

اگر می خواهید به درآمد نامحدود برسید، شما هم می توانید از نکات و ترفندهایی که مطرح شده بهره مند شوید. این فرمول ها را به خاطر بسپارید و بدانید که کل داستان افزایش فروش در اینستاگرام اجرای همین روش های ساده است. 

کل روش های افزایش فروش در اینستاگرام به طور خلاصه شامل تولید محتوای خوب، جلب اعتماد، سهولت فرایند خرید، تبلیغات در اینستاگرام است. امیدواریم توانسته باشیم به شما در مسیر موفقیت و کسب درآمد کمک کرده باشیم، اگر برای راه اندازی کسب و کار و افزایش فروش در اینستاگرام سردرگم هستید یا نیاز به مشورت دارید، می توانید با پشتیبانی تیم سحاب سئو تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا

برای افزایش فروش بیزینستان چه طرحی داری؟

برای افزایش فروش کسب وکار شما، چک لیست بی نظیری آماده کرده ایم.

هر روز یک گام کوچک بردارید تا فروشتان دوبرابر شود.

تعداد پرسنل

تماس سریع دریافت خدمات