مشاوره سئو حرفه ای چیست؟ مشاور سئو کیست؟

برای مطالعه سریع هر بخش، روی عنوان آن کلیک کنید.

مشاوره سئو حرفه ای: این روزها که کسب و کارهای آنلاین در حال رشد هستند، اهمیت و توجه به سئو و دیگر روش‌های بازاریابی دیجیتال بسیار مهم محسوب می‌شود. داشتن یک مشاور سئو حرفه‌ای در هر کسب و کاری که فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده است، ضروری محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب در مورد این که اصلا مشاور سئو چه کسی است و چرا باید حتما یک شخص با این مهارت را در کسب و کار خود داشته باشید، صحبت می‌کنیم.

مشاوره یا مشاور سئو چیست؟

در پاسخ به این سوال که «مشاوره سئو چیست؟ » می توان به صورت ساده این گونه توضیح داد:

«سئو سایت یک فرایند مستمر ومدون است که بر روی سایت توسط کارشناس سئو انجام می گیرد تا ترافیک صحیح در زمان صحیح و با کاربر صحیح وارد سایت بشوند تا اکشنی از قبیل خرید، دانلود و … در سایت مورد نظر اتفاق بیافتد.»

کسی که می تواند در تسریع این فرآیند به سایت مورد نظر کمک کند مشاور Seo است. مشاور سئو هیچ مسئولیتی روی کیفیت انجام کار ندارد و تنها راه و روش کار را نشان می‌دهد.

مشاور سئو چیست؟, مشاور سئو(SEO) چیست؟ , مشاوره سئو کیست, مشاوره سئو و بهینه سازی

مشاور سئو(SEO) چیست؟

مشاور سئو کیست؟

در حقیقت مشاور سئو  به کسی گفته می شود که متخصص سئو بوده و دارای نمونه کار، سابقه پربار و تجربه گرانی است که می تواند با آنالیز کسب و کار شما، برای رسیدن به ترافیک اورگانیک بالا و در نهایت فروش بیشتر شما را راهنمایی صحیح کند.  توضیحات ذکر شده در بالا یک تعریف کامل از مشاور سئو حرفه ای است.

متخصص سئویی که می‌خواهد در این زمینه به شما مشاوره اصولی بدهد تا بر اساس فاکتورهای خاص گوگل رتبه‌های بهینه‌ای بدست آورید، شخصی است که دارای مهارت‌ها و تجربه‌های چندین و چند سال در این زمینه است! در گذشته یکی از جملات رایج مشاوران این حوزه این بود که شما باید بک لینک بخرید!

مشاور سئو کیست؟ مشاوره سئو حرفه ای - مشاوره سئو سایت

مشاور سئو کیست؟ مشاوره سئو حرفه ای – مشاوره سئو سایت

 این جمله آنقدر رایج شده بود که دیگر افراد تصور می‌کردند که سئو به معنای خرید بک لینک است! این روزها به شخصی مشاور بازاریابی موتورهای جستجو گفته می‌شود که قادر باشد برای هر کسب و کاری متناسب با نوع مخاطبان آن، کلیدواژه‌های کاربردی پیدا کند و عملیات‌‍‌های لازم برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل از جمله سئو داخلی و خارجی را انجام دهد، با کدهای HTML و بهینه سازی سایت آشنا باشد و از مفاهیم این حوزه استفاده کرده باشد.

اگر شما بتوانید از این شخص کمک بگیرید، قادر خواهید بود که افزایش رتبه سریع، آسان و خوبی را پیدا کنید. در این زمینه اگر نیاز به کمک بیشتری دارید، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما راه‌های ارتباطی ما را مشاهده کنید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

آیا به مشاوره حرفه ای سئو نیاز دارید؟

شما کسب و کار آنلاینی دارید و در مشابه با رقبایتان در رتبه های پایین موتورهای جست و جو و گوگل قرار دارید. با این تفاوت که خدماتی که به مشتری عرضه می کنید با کیفیت تر و بهتر از رقبا است. و می خواهید حق کسب وکارتان را از فضای  آنلاین موجود بگیرید ، در این صورت به یک مشاوره سئو حرفه ای نیاز دارید تا شما و کسب وکار شما را با آخرین استانداردهای دنیای سئو و بهینه سازی سایت آپدیت کند.

مشاوره حرفه ای سئو , مشاور seo حرفه ای , مشاوره سئو حرفه ای , مشاوره حرفه ای seo یا مشاوره seo حرفه ای

مشاوره سئو حرفه ای

خدمات مشاوره سئو و چه انتظاراتی از مشاور seo داشته باشیم؟

مشاوره سئو، خدمات سئو سایت را انجام نمی دهد ولی راهنمایی های لازم را برای کسب رتبه خوب در موتورهای جست و جو از قبیل گوگل را به شخص وکسب وکار متقاضی ارائه می دهد. این خدمات می تواند به شرح زیر باشد:

  • مشاوره سئو تکنیکال که ایا سایت مورد نظر معماری درستی برای فرایند سئو را دارد.
  • مشاوره انتخاب هاستینگ و خدمات میزبانی پر سرعت برای سایت که کمتر داون وقطعی داشته باشد.
  • مشاوره انتخاب کلید واژه های تجاری کسب وکار شما
  • مشاوره جهت تولید انواع محتوا
  • مشاوره سئو داخلی سایت
  • مشاوره seo خارجی سایت
  • مشاوره افزایش سرعت لود وب سایت
  • مشاوره و آنالیز سایت های رقبا
  • مشاوره تجربه کاربری سایت
  • مشاوره انجام بازاریابی ویدیویی
  • مشاوره انجام بازاریابی محتوایی

هزینه مشاوره سئو و بهینه سازی

هرشخص مشاوری در هر حوزه ای که کار می کند، در قبال مشاوره ای که انجام می دهد، مسلما حق مشاوره ای دریافت می کند که معمولا از طریق خود شخص مشاور و یا اتحادیه آن حوزه کاری تعیین می شود. در حوزه بازاریابی دیجیتال و سئو اتحادیه ای وجود ندارد و هزینه مشاوره سئو و بهینه سازی معمولا در اول کار و به صورت توافقی تعیین می شود. مشاوره سئو می تواند ادامه دار باشد و یا به صورت ساعتی باشد.

قابل به ذکر است بدانید زمانی که شما در بخش دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید، هزینه‌هایی که برای عمل انجام می‌دهید، که نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شوند.

در ادامه اگر کسب و کار شما نیاز به مشاوره سئو و بهینه سازی دارد از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.

چه سوال‌هایی را در جلسه مشاوره بهینه سازی سایت بپرسیم؟

ارتقا سئو سایت با استفاده از جلسات مشاوره و عمل کردن به راهنمایی‌های فرد مشاور امکان پذیر است. اگر شما هم می‌خواهید اصول سئو محتوای سایت و سئو تخصصی سایت کسب و کارتان را فرا بگیرید، باید سوال های درست و صحیحی را در جلسه مشاوره سئو بپرسید. در ادامه مهم‌ترین و رایج‌ترین نوع این سوالات را برای شما آماده کرده‌ایم:

کلمات کلیدی مناسب کسب و کار من چیست؟

اگر شما کسب و کاری داشته باشید که تنها در حوزه نظافت منزل فعالیت می‌کند، بهبود رتبه‌ی سایت شما با کلیدواژه نظافت کارخانه‌های صنعتی و یا بازارهای تجاری برای شما هیچ فایده‌ای ندارد و شما منابع خود را هدر داده‌اید! پس در جلسه مشاوره حتما در این رابطه از مشاور خود بپرسید که کدام کلیدواژه‌ها برای کسب و کار شما مناسب هستند تا برای بهبود رتبه‌ی شما در این موارد برنامه ریزی شود.

تکنیک‌های بهینه سازی سایت و تولید محتوا کدام است؟

اگر مشاور شما تنها فردی باشد که می‌خواهید از او راهنمایی بگیرید، پرسیدن این سوال بسیار ضروری به نظر می‌رسد چرا که یاد خواهید گرفت که خودتان چگونه سایتتان را بهینه کنید و یا محتوای سئو شده تولید کنید. بکاربردن اصولی که طبق آخرین و جدیدترین الگوریتم‌های گوگل باشد، نه تنها شما را در این زمینه کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود سریعتر به نتیجه برسید.

ارزیابی و آنالیز سئو با چه ابزارهایی و چگونه باید انجام شود؟

اگر می‌خواهید بدانید که مشاوره سئو شما تا چه اندازه موفقیت آمیز بوده است و این راهکارها تا چه اندازه توانسته است که شما را به اهدافتان نزدیک کند، باید از مشاور سئو خود در این زمینه کمک بگیرید تا به شما ابزارها و روش‌هایی را معرفی کند که قادر باشید سئوی سایت خود را آنالیز و بررسی کنید.

نتیجه گیری

سعی کنید بیخود و بی‌جهت در زمینه سئو هزینه‌های الکی و بی‌هدف نکنید! بجای آن می‌توانید با همکاری با یک مشاور سئو تمامی مسیرهای منتهی به هدف خود را از قبل بررسی کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. اگر شما هم در  زمینه مشاوره سئو  تجربه یا سوالی دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

یک مشاور سئو حرفه ای چه کاری انجام می دهد؟

مشاور سئو

مشاور سئو

به صورت کلی فردی که آن را به عنوان مشاور سئو و مسئول برنامه ریزی استراتژی های مرتبط با آن در نظر می گیریم، وظیفه پیاده سازی، مدیریت کامل تمامی مراحل پروژه و … را بر عهده دارد. معمولا این وظایف شامل کارهای متنوعی از جمله موارد زیر می شود:

  • بازاریابی وب
  • تجزیه و تحلیل وب
  • برنامه ریزی استراتژی محتوا
  • ایجاد لینک و استراتژی کلمات کلیدی
  • و …

یک مشاورو سئوکار حرفه ای که از آن صحبت می کنیم، باید قادر باشد که ترافیک ورودی یک سایت از سمت موتورهای جستجو از جمله گوگل را تا حد زیادی افزایش دهد. این کار اثر وضعی برای بالا بردن سود نهایی یک کسب و کار را دارد.

۱۰ سوال که باید قبل از استخدام یک مشاور سئو بپرسید!

اگر سایت شما در صفحه اول هیچ کدام از موتورهای جستجو از جمله گوگل (Google)، یاهو (Yahoo) و حتی بینگ (Bing) دیده نمی شود، احتمال این موضوع وجود دارد که اصلا سایت شما توسط مشتریان دیده نشود و آن ها از وجود کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می کنید، کاملا بی اطلاع باشند.

استفاده روز افزون کاربران از موتورهای جستجو از جمله گوگل باعث شده است که صاحبان شرکت های اینترنتی به این نتیجه برسند که برای جذب مشتریان بیشتر و بهتر کسب رتبه هایی در صفحه اول گوگل، صفحه اول یاهو و بینگ می تواند راهگشا باشد. شرکت ها با این روش در کنار جذب مشتری و ترافیک، قادر هستند که به برندسازی و افزایش آگاهی از برند برسند.

اگر برای این موضوع تخصص و مهارت کافی را ندارید، کافی است که تلاش خود را بکنید تا یک مشاور سئو حرفه ای و کارکشته پیدا کنید. برای تشخیص این که به چه میزان به یک فرد سئوکار حرفه ای نیازمندید و چگونه باید مهارت های او را تشخیص دهید، کافی است که ۱۰ سوال زیر را بپرسید:

سوال اول: آیا امکانش هست که رزرومه خود به همراه شماره تماس مشتریان را به من ارائه دهید؟

اولین سوالی که پرسیده می شود، این است که فرد تا چه اندازه در این زمینه موثر است و می تواند اقدامات موثری راجع به بهینه سازی سایت شما انجام دهد؟ برای این کار کافی است که ابتدا از سئوکار خود لبستی از شماره تماس های مشتریان فعلی و سابق او دریافت کنید. این کار کمک می کند که متوجه شوید، فرد تا چه انداره توانسته در پروژه های قبلی خود موفق باشد!

سوال دوم: با استفاده از کدام استراتژی قادر هستید که رتبه بندی سایت را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که یک سئوکار حرفه ای می تواند، آن را جواب دهد، این است که چگونه قادر است سایت شما را در موتورهای جستجو از جمله گوگل با افزایش ترافیک و رتبه روبرو کند. معمولا فرد مشاور با بررسی سایت شما و رقبایتان قادر است که به آسانی استراتژی هایی را طراحی کند که قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن سایت شما را به یک جایگاه بالا برساند!

تیم هایی زیادی در این زمینه با طراحی استراتژی سئو فعال اند که با بررسی شما قادر هستند به کمک یک مشاور سئو بیایند. هرچقدر که فرد انتخابی شما شایسته تر باشد، در این زمینه بهتر می توانید به او اعتماد کنید و از او کمک بخواهید. پیشنهادها را ابتدا در هنگام مصاحبه دریافت کنید و با مشورت با یک فرد فوق حرفه ای که می شناسید، برای انتخاب فرد شایسته به تصمیم گیری برسید.

سوال سوم: آیا تا بحال دستورالعول های موتورهای جستجو برای یک مدیر وبسایت را خوانده اید؟

آیا می دانستید که اصلی ترین قوانین سئو توسط خود گوگل تا بحال منتشر شده است؟ این راهنماها برای تمام کسانی که می خواهند یک سایت با رتبه خوب در گوگل داشته باشند، مهم و ضروری است. یک کارشناس سئو قدرتمند در اولین قدم برای رسیدن به یک جایگاه خوب به این نتیجه می رسد که از کدام دستورالعمل های ذکر شده باید کمک بگیرد.

هرچقدر که سایت شما با استفاده از این اصول به جایگاه بهتری برسد، کسب و کاری که شما به دنبال آن هستید، جایگاه و رتبه بهتری خواهد داشت. شما می توانید میزان تسلط فرد به این دستورالعمل را با پرسیدن چند سوال ساده محک بزنید. البته بهتر است که خودتان و یا فردی که مصاحبه را رهبری می کند، حتما این دستورالعمل را خوانده باشد.

سوال چهارم: آیا شما به عنوان یک مشاور سئو قادر هستید که تضمین کنید، سایت من به رتبه یک در موتورهای جستجو می رسد؟

اگر جواب فرد روبروی شما این بود که بله می توانم تضمین کنم، سریعا با او خدافظی کنید و از فرد دیگری تقاضا کنید که به جایگاه او بنشیند.  تضمین رتبه برای رسیدن به جایگاه یک صفحه اول گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر، کاری است که اصلا و ابدا قابل تضمین شدن نیست!

متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که برخی از مشاوران سئو که معمولا هم آماتور هستند به صورت غیراخلاقی این موضوع را تضمین می کنند، در حالی که چنین چیزی اصلا امکان پذیر نیست! جایگاه های گوگل در واقع مال اوست و شما قادر نیستید که مال دیگران را به کس دیگری بفروشید.

یک مشاور سئو حرفه ای اصلا چنین کاری نمی کند، اما به شما توضیح می دهد که قادر است با استفاده از اصول مشخص و تخصصی فعالیت هایی را انجام دهد که در نتیجه به این جایگاه برسید که کسب و کار شما ورودی های بیشتری را کسب خواهد کرد. پس لطفا فریب افراد شیاد و دروغگو را نخورید.

مشاور سئو

سوال پنجم: آیا در زمینه سئو لوکال یا سئو محلی تخصصی دارید؟

حضور یک سایت در نتایج بالای سئو محلی کاری است که توسط یک مشاوره سئو باید به بهترین شکل انجام شود. در واقع کسب و کارهای کوچکی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند، می توانند با گرفتن جایگاه در محل هایی برای سئو لوکال، افزایش ترافیک و ورودی خوبی داشته باشند. این سری از فعالیت ها معمولا زودتر از سئو عمومی یا همان چیزی که به عنوان SEO می شناسیم، به نتیجه می رسد.

اگر متخصص و یا مشاور سئو انتخابی شما فردی نبود که در این زمینه مهارت داشته باشد و شما یک کسب و کار کوچک بودید، بهتر است که اولویت های خود را تغییر دهید و به سمتی حرکت کنید که به موفقیت برسید. این مسیر برای شما مناسب است، اما زمانتر خواهد بود.

سوال ششم: آیا شما به عنوان یک مشاور سئو ،تمامی تغییرات احتمالی را با من به اشتراک می گذارید؟

یکی از موضوعاتی که احتمالا با آن برخورد خواهید کرد، این است که کسب و کار شما برای این که خدمات سئو و تولید محتوا دریافت کند، لازم است که حتما تغییراتی در کدنویسی خود ایجاد کند. وجود مشکلاتی در زمینه برنامه نویسی باعث می شود که شما نتوانید، جایگاه دلخواه خود را دریافت کنید.

برای این که بهتر متوجه شوید، بگذارید یک مثال برای شما بزنیم! در بعضی اوقات لازم است که مشاوره سئو انتخابی شما تغییراتی در کد HTML که باعث تغییر در ظاهر سایت می شود، ایجاد کند. اگر در این زمینه مشکلاتی داشته باشید، کسب و کار شما شاید دچار تغییراتی شود. برای همین بهتر است که فرد انتخابی و برگزیده شما، تغییرات احتمالی را با شما به اشتراک بگذارید.

سوال هفتم: میزان موفقیت کمپین های خود را چگونه می سنجید؟

برای سنجش میزان موفقیت های یک فرد سئوکار در زمینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا SEO را می توان با کمک ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس سنجید. این ابزار با دقت زیادی کمک می کند که کسب و کار تا چه میزان در این زمینه موفق بوده است و با چه کلیدواژه هایی رتبه داشته است!

البته این ابزار و دیگر ابزارهای مشابه می توانند این را هم نشان دهند که تا چه میزان کلیدواژه های انتخابی موثر بوده اند و چه مواردی در رابطه با آن ها مهم بوده است. با پرسیدن این سوال متوجه می شوید که هدفگذاری سئو و میزان موفقیت او در این زمینه تا چه حد بوده است؟

سوال هشتم: میزان ارتباط ما و شما به عنوان یک مشاور سئو چگونه خواهد بود؟

سبک های ارتباطی که بیزینس ها و کسب و کارها با یک مشاور سئو برقرار می کنند، می تواند کاملا متفاوت باشد. این موضوع کاملا به شما و فرد مشاور بستگی دارد. هرچقدر که در این زمینه به جمع بندی بهتری برسید، نتیجه نهایی که دریافت می کنید، قابل تحمل تر و بهتر خواهد بود.

بهتر است که بعد از این سوال در مورد نحوه برقراری ارتباط از طریق پیامرسان ها، اسکایپ و یا … هم بررسی کنید. این موضوع در برنامه ریزی شما برای جلسات هفتگی یا ماهانه با فرد مورد تقاضی را بهبود می بخشد. آیا شما برای این موضوع از قبل فکر کرده اید و به این نتیجه رسیده اید؟

سوال نهم: هزینه ها و شرایط پرداختی که مدنظر شماست، به چه صورت است؟

حالا که تا اینجای کار به این نتیجه رسیدید که فرد انتخابی را استخدام کنید، باید در مورد هزینه ها و شرایط پرداختی هم سوال کنید. هر سئوکار با توجه به استراتژی ها و برنامه ای که برای کسب و کار شما در نظر گرفته است، هزینه ها و شرایط پرداختی کاملا متفاوتی احتمالا خواهد داشت.

برخی از مشاوران سئو بسته به تعداد ساعتی که با شما کار می کنند و یا کل پروژه ای که همه ی آن را بر عهده می گیرند، با شما در مورد هزینه توافق می کنند. شرکت ها، تیم ها و افراد سئوکار تا بحال با افزایش قیمت روبرو بوده اند و این نشان دهنده تقاضای بالا برای این موضوع است. اگر قصد دارید که بر روی بهینه سازی سایت خود فعالیت های خوبی انجام دهید، بهتر است که از همین الان شروع کنید.

سوال دهم: چه اتفاقی می افتد، هنگامی که شما به عنوان یک سئوکار شروع به کار می کنید؟

یک کسب و کار باید حق انتشار و استفاده از محتوای تولید شده و تغییرات ایجاد شده در صورت حتی فسخ قرارداد را داشته باشد. این کار کمک می کند که حفظ حریم شخصی شما به عنوان یک کسب و کار بهتر صورت بگیرد. در نقطه مقابل لازم است که در مورد تمامی دستاوردهای مشاور سئو قبل از شروع کار برای یک مدت زمان معلوم و مشخص اطلاع داشته باشید.

دانستن سنجه های کلیدی مشاور سئو حرفه ای کسب و کار و بررسی آن ها به صورت منظم کمک می کند که شما بتوانید در تصمیم گیری برای روند ادامه کار و پروژه اطلاعات بهتری داشته باشید. با پرسیدن این سوال تمامی معیارهای لازم برای دستاورهای میزان هزینه ای که انجام می دهید را بدست می آورید. آیا آماده شروع به کار هستید؟

اسماعیل سحاب
فالووم کنید
20 پاسخ
    • ismaeilsahab
      ismaeilsahab says:

      با سلام، مرسی از محبتتون
      همانطور که در مطلب ذکر شده است،
      معمولا آن دسته از مدیران و کارشناس های وب که دانش هر چند سطحی نسبت به وب دارند می توانند از مشورت با مشاوره سئو برای بهبود سلامت سایتشون بهره ببرند. مشاور سئو می تواند راهنمایی کامل برای قرار گرفتن سایت شما در در رنک های نخست سایت بکند. می توایند برای کسب اطلاعات بیشتر برای قرار گرفتن در صفحه اول جستوجوی گوگل این مقاله را مطالعه کنید.

      پاسخ
  1. قفسه فلزی
    قفسه فلزی says:

    ممنون از بابت مطلب خوبتون
    ای کاش برخی از هزینه های کار سئو که توسط شما انجام می شود را اعلام میکردید
    ولقعا بازار این کار خط کشی برای اندازه گیری ندارد
    ولی در کل ممنون

    پاسخ
  2. mahdi salehi
    mahdi salehi says:

    سلام سپاس تونستم یه چیزایی از سئو متوجه بشم. میخواستم یه سوال ازتون بپرسم ، ممنون میشم در ادامه ی مطلب مشاوره سئو جوابم رو بدید تا مطلب بیشتری دستگیرم بشه. من چندوقت پیش مطلبی راجع به سئو کلاه سیاه خوندم. الان نمیدونم چطور میتونم به یه سئوکار اطمینان کنم. از کجا معلوم همون تکنیک سئو کلاه سیاه رو روی سایتم نزنه و بعد از مدتی سایتم دوباره افت نکنه یا کلا از نتایج حذف نشه؟ چقدر میشه به این موضوع اطمینان کرد. شما که مشاوره سئو میدهید خودتون هم از سئو کلاه سیاه استفاده میکنید و چقدر قبول دارید که این روش ها به ضرر سایت هست یا ن؟ مررسی فکر کنم زیاد شد سوالام.

    پاسخ
    • اسماعیل سحاب
      اسماعیل سحاب says:

      با سلام ، سئو سایت شما زمانی نتیجه خوب را خواهد آورد که از لحاظ سئو تکنیکال وضعیت مناسب را داشته باشد و سپس روی سئو داخلی امتیاز خوبی را کسب نمایید، در سئوی داخلی سعی کنید از تکنیک های کلاه سیاه استفاده نکنید و در سئو خارجی توزیع خوبی از محتوا را در سایت های ایرانی داشته باشید و کمی هم چاشنی کلاه خاکستری به آن بیفزایید.

      پاسخ
  3. امیرحسین
    امیرحسین says:

    سلام اسماعیل جان،

    یک تعریف عالی و راهنمایی خوب برای مشاوره سئو داشتید! هر کسی که می خواهد یک مشاوره حرفه ای دریافت کند می تونه این مقاله به ایشون کمک کنه

    طبق نظر من، هر مشاور سئو باید روی این چند نکته متمرکز شود.

    ۱. کیفیت و پروسه اجرای سئو
    ۲. تحلیل رفتار کاربر و موتور جستجو
    ۳. شبکه سازی و به روز کردن اطلاعات سئویی
    ۴. تمرکز بر تجربه کاربری
    ۵- انتشار و تولید محتوا بر اساس اصول سئو
    ۶. لینک سازی با کیفیت

    باز هم متشکرم برای این اطلاعات مفید و ارزشمند، بسیار خوشحالم که امروز این پست رو پیدا کردم وخوندم

    پاسخ
  4. خانم ترابی
    خانم ترابی says:

    :با سلام و عرض وقت بخیر، ممنون میشم سریعتر به این سوال پاسخ بدهید

    آیا با استخدام شما به عنوان مشاور سئو برای شرکت می تونیم سئو سایت مان را خودمان دست بگیریم و به شرکت های سئو وابسته نباشیم؟

    پاسخ
    • اسماعیل سحاب
      اسماعیل سحاب says:

      با سلام، ممنون از سوال خوب شما
      شفافیت و رو راست بودن یک دلیل مهم موفقت است، من همزمان با مشاوره، سئو داخلی، توسعه و تولید محتوا، ایجاد لینک، تحقیقات کلمات کلیدی، بلاگینگ عالی و موارد دیگر را در صورتی که کسب وکار شما متقاضی آموزش باشد، آموزش خواهم داد.

      پاسخ
    • اسماعیل سحاب
      اسماعیل سحاب says:

      با سلام، جدول زمانی و پروسه اجرای موفق هر پروژه SEO متفاوت است، به طور معمول ۳-۶ هفته برای پروژه های کوچک و بی رقابت و ۲-۶ ماه برای پروژه های متوسط و کم رقابت، ۱- ۲ سال برای پروژه ای بزرگ و پر رقابت زمان لازم است.
      رتبه بندی و کسب رنکینگ خوب در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی هدفمند بستگی به متغیرهای مختلفی دارد – از جمله نوع صنعت، سطح رقابت، بروزرسانی های Google، موقعیت مکانی و رفتار کاربر، میزان بودجه در نظر گرفته شده برای سئو و موارد دیگر.
      بر اساس تجربه من به عنوان متخصص و کارشناس سئو ، به چشم دیده ام که سایت ها در مدت ۴۸ ساعت به صفحه ۱ صعود کنند و یا ۶ ماه و بیشتر طول بکشد. مهم است که ما انتظارات خود را مطابق با شروع یا کار خود با هم تنظیم کنیم – و به یاد داشته باشید که سئو کلاه سفید یک روند و پروسه بلند مدت است.

      پاسخ
  5. اصغر حبیب نژاد
    اصغر حبیب نژاد says:

    با سلام، یکی از شرکت های سئو به من تضمین صفحه یک گوگل داده است، رقابت برای کسب وکار ما که در حوزه گردشگری است زیاد است، به نظر شما می تونیم به این شرکت اعتماد کنیم؟

    پاسخ
    • اسماعیل سحاب
      اسماعیل سحاب says:

      با سلام،
      خیر، هیچ راهی برای تضمین نتایج با تکنیک های کلاه سفید (یا کلاه خاکستری) وجود ندارد، روشی که من به عنوان مشاور سئو استفاده می کنم دارای سابقه اثبات شده و پایدار است زیرا ریشه در بهترین روش ها برای موفقیت بلند مدت شما در کسب وکار آنلاینتان دارد.
      برخی از شرکت ها و متخصص های سئو از سئو کلاه خاکستری و تکنیک های کلاه سیاه استفاده می کنند که خلاف قوانین گوگل است. با این حال “نتایج تضمین شده” آنها نمی تواند به مدت طولانی خصوصا در حوزه پر رقابتی مانند گردشگری که رقبا به صورت تمام وقت در حال جنگ هستند، پایدار باشد. زیرا در نهایت Google آنها را کشف و سایت شما را مجازات خواهد کرد، که بازیابی مجدد و رفع پنالتی آن از بسیار دشوار خواهد بود.

      پاسخ
  6. احمدی
    احمدی says:

    مقاله جامعی بود، من یک مشاور بازاریابی هستم و نکته های خوبی در این مقاله یاد گرفتم ، خوشحالم که اطلاعات مفیدی در سایت برای ارائه دارید

    پاسخ
  7. جواد یاسمی
    جواد یاسمی says:

    سلام جناب سحاب
    وقتتون بخیر
    برای تست های سئو نطرتون چیه یه سری کارها رو با هم انجام بدیم
    شما روی کیوردهای بلیط هواپیما و رزرو هتل و قطار و .. هم تجربه دارین
    میتونیم کارهای خوبی انجام بدیم
    نتایج تست سئو روی وب فارسی جالب خواهد بود. و احتمالا برای انجام پروژه های بیشتر هم مناسب باشند

    پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنیدWant to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.