قیمت سئو واقعی چقدر است؟

قیمت سئو چقدر است؟ هزینه سئو سایت بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟ چگونه می‌توان بهترین روش تخمین هزینه سئو را پیدا کرد؟ برای مشخص کردن تعرفه سئو چه کاری باید انجام دهیم؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی است که برای متقاضیان خدمات سئو به وجود می‌آیند. به دلیل اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم تا در نوشتاری جامع و کامل به قیمت خدمات سئو بپردازیم تا بدانید تخمین هزینه‌ی این دسته از خدمات به چه صورت انجام می‌شود. با آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب همراه باشید.

انواع روش‌های قیمت‌گذاری برای خدمات سئو

لیست قیمت سئو قیمت پکیج سئو قیمت سئو تضمینی قیمت خدمات سئو قیمت سئو برای سایت هزینه خدمات سئو هزینه ی سئو سایت هزینه سئو وب سایت قیمت پروژه سئو

روش‌های تعیین قیمت خدمات سئو به شیوه‌های گوناگونی انجام می‌شود؛ زیرا هر پروژه بنا بر شرایط و اهدافی که دارد، خواسته‌ها و نیازهای گوناگونی نیز خواهد داشت. به همین دلیل به صورت کلی قیمت سئو را به سه صورت زیر مشخص می‌کنند.

  1. قیمت سئو ساعتی

همانطور که می‌توان از نام این مدل نیز حدس زد، قیمت سئو به ازای هر ساعت مشخص می‌شود و در نهایت پس از دریافت خدمات، بر اساس تعداد ساعات انجام کار هزینه‌ی نهایی معین و پرداخت خواهد شد. این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که تنها به مشاوره‌ی سئو نیاز دارند و نمی‌خواهند صفر تا صد انجام کار را به متخصصین بسپارند.

به عنوان مثال اگر خودتان دارای دانش فنی در این زمینه هستید اما تجربه‌ی کافی ندارید، می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات مشاوره سئو و پرداخت هزینه‌ی ساعتی، با اطمینان خاطر کار خود را آغاز کنید. از سوی دیگر اگر در مسیر بهینه سازی وب‌سایت دچار مشکل شدید و یا به سوالی برخورد کردید، این روش برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

  1. قیمت سئو ماهانه

یکی از روش‌های رایج برای تخمین هزینه ی سئو سایت، به صورت ماهانه می‌باشد. در این روش با توجه به پارامترهایی که در سئو دخیل هستند و خدماتی که آژانس سئو در اختیار شما می‌گذارد، به صورت ماهانه رقم ثابتی توافق می‌شود. در این روش معمولا به صورت ماهانه گزارش کار و خدمات نیز به کارفرما ارائه می‌شود و هزینه‌ی ماه بعد نیز توسط وی واریز می‌گردد. این که قیمت سئو کار چقدر باشد، بر اساس معیارهایی است که در ادامه‌ی همین نوشتار به صورت کامل به آن می‌پردازیم.

  1. قیمت سئو پروژه‌ای

آخرین روش قیمت‌گذاری، به صورت پروژه‌ای است. در این حالت در ابتدای کار و پیش از عقد قرارداد شرح خدمات و نیازهای آن پروژه بررسی و برای طرفین شفاف خواهد شد. سپس بر اساس خدماتی که توسط مجری یا همان سئوکار انجام می‌دهد، مبلغی برای آن پروژه در نظر گرفته می‌شود. مدت زمان این پروژه نیز کاملا به طرفین قرارداد بستگی دارد. پرداخت قیمت پروژه سئو نیز معمولا در این روش به صورت مرحله‌ای است؛ به این معنا که درصدی از آن به عنوان پیش پرداخت واریز می‌شود و سپس بر اساس تصمیم طرفین مابقی مبلغ در یک یا چند مرحله تسویه خواهد شد. حال که با انواع روش‌های تعیین هزینه خدمات سئو آشنا شدیم، بهتر است ببینیم چه عواملی بر روی آن تاثیر می‌گذراند و چرا تعرفه انجام سئو هر پروژه با دیگری متفاوت است.

چه عواملی بر روی قیمت سئو وب سایت تاثیر می‌گذارند؟

قیمت سئو هزینه سئو سایت هزینه سئو تعرفه سئو تعرفه سئو سایت قیمت سئو سایت

هزینه Seo یا همان بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو کاملا به اهداف و نوع وب‌سایت شما بستگی دارد. در ادامه برخی از مواردی که بر روی تعرفه بهینه سازی سئو اثر مستقیمی دارند را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • مهارت و تخصص سئوکار

کسانی که دارای تخصص واقعی سئو و قابلیت های عمیق هستند، نتایج ثابت شده ای دارند و بنابراین می توانند نرخ های بالاتری را طلب کنند. از آنجا که آنها نتایج ثابت شده را ارائه می دهند، شلوغ تر هستند و پروژه های متعددی دارند.، مجموعه دیجیتال مارکتینگ سحاب درخواست خدمات سئو زیادی دارد و خدمات ما به دلیل ترافیک ارگانیکی که ایجاد می کنند ارزش بیشتری دارند.

  • نوع وب‌سایت

همان‌طور که می‌دانید سایت‌ها از لحاظ نوع کارایی به چند دسته‌ی سایت‌های شخصی (رزومه‌ای)، شرکتی، فروشگاهی، مجله‌ای و خبری تقسیم‌بندی می‌شوند. بهینه سازی هر نوع سایت با دیگری متفاوت است و باید استراتژی منحصربه‌فردی برای هر نوع سایت در نظر گرفت. در ادامه به قیمت سئو سازی سایت شرکتی و فروشگاهی می‌پردازیم تا با تفاوت‌های آن‌ها نیز آشنا شوید. با آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب همراه باشید.

  • میزان رقابت در حوزه‌ی فعالیت سایت

یکی از مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار در هزینه سئو وب سایت، میزان رقابت در حیطه‌ی کاری شماست؛ زیرا سئو کردن وب‌سایت همانند یک مسابقه است. در این مسابقه میزان فعالیت و تلاش سایرین و حتی تعداد شرکت‌کنندگان بسیار مهم است. برای سئو سایت نیز این موارد مهم هستند و به همین دلیل است که برای هر سایت، قیمت متفاوتی در نظر گرفته می‌شود. تعداد رقبا، وضعیت فعلی آن‌ها و شرایط رقابت رابطه‌ی مستقیمی با هزینه Seo دارد. سئوکار به وسیله‌ی ابزارها و تکنیک‌ها میزان سختی کلمه کلیدی را بر اساس میزان رقابت مشخص خواهد کرد.

  • وضعیت فعلی سئو وب‌سایت

یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت سئو نقش مهمی دارد، وضعیت کنونی وب‌سایت شماست. برای موفقیت در سئو تنها رسیدن به جایگاه‌های برتر ملاک نیست؛ بلکه نگهداری این رتبه نیز نیازمند استراتژی و تلاش است. در برخی از پروژه‌هایی که در کلیدواژه‌های پولساز و مهم جایگاه خوبی دارند، قیمت سئو و بهینه سازی بر اساس نگهداری جایگاه‌ها و پیشرفت سئو فعلی سایت خواهد بود؛ بنابراین وضعیت کنونی سئو یک وب‌سایت در تعیین هزینه نهایی موثر خواهد بود.

  • ساختار کنونی سایت

برای آن که بتوانید به سئو سایت خود کمک کنید و در صفحه نتایج گوگل در رتبه‌های بالا ظاهر شوید، باید سایت شما ساختار درستی داشته باشد. برخی از وب‌سایت‌ها به دلیل داشتن کدهای اضافی و یا ساختار نامناسب از لحاظ فنی، پیش از هر چیزی نیاز به بهبود وضعیت ساختار فعلی دارند؛ بنابراین تعرفه سئو سایت نیز بالاتر خواهد رفت. این افزایش قیمت به علت شرح وظایفی است که برای تصحیح و بهبود سایت باید انجام شوند.

  • سختی کلید واژه‌ها

کلید واژه یا همان کلمه کلیدی همان عبارتی است که شما می‌خواهید با آن رتبه‌ی بهتری در نتایج پیدا کنید. سختی هر کلید واژه با دیگری فرق دارد. یکی از معیارهای تعین میزان سختی کلمه، تعداد واژه‌های آن است. هرچه تعداد کلمات یک عبارت بیشتر باشد، سختی آن نیز کاهش پیدا می‌کند. به عنوان مثال کلید واژه ” قیمت سئو” نسبت به “عوامل موثر بر قیمت سئو” سخت‌تر است و کسب جایگاه در عبارت اول نیاز به زمان و هزینه‌ی بیشتری خواهد داشت. با توجه به توضیحات ارائه شده، میزان سختی کلمه کلیدی نیز روی قیمت سئو سایت اثرگذار است.

  • تعداد کلمات کلیدی

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، به ازای هر کلمه کلیدی مهمی که نیاز به کسب جایگاه برای آن دارید، باید فعالیت‌ها و کارهایی مجزا انجام شود؛ بنابراین قیمت سئو برای سایت نیز به تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز شما وابسته خواهد. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید، که سختی کلمه کلیدی و میزان رقابت در آن نیز در کنار تعداد کلمات حائز اهمیت خواهد بود.

  • عمیق بودن در یک حوزه خاص

به عنوان مثال، تخصص ما در آژانس، سئوی سایت فروشگاهی و تولید سرنخ برای وب سایت های شرکتی و خدماتی است. به دنبال شرکتی باشید که تجربه کار در صنعت شما را داشته باشد، اما آماده باشید برای این تجربه هزینه بیشتری بپردازید. نتایج شما ارزش آن را خواهد داشت.

  • شرح خدمات دریافتی

یکی دیگر از عواملی که تاثیر چشمگیری در قیمت نهایی پروژه سئو دارد، شرح خدماتی است که دریافت می‌کنید. جالب است بدانید که گوگل برای رتبه دادن به وب‌سایت‌ها بیش از ۲۰۰ معیار را در نظر می‌گیرد؛ بنابراین خدمات سئو سایت نیز گسترده خواهند بود. میزان خدماتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما می‌دهد معمولا متفاوت خواهد بود و در اکثر اوقات به صورت پکیجی از خدمات ارائه می‌شوند. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب برای شما عزیزان پکیج‌های متنوعی را تهیه کرده‌ایم که با توجه به بودجه و انتظارات خود بتوانید بهترین نتیجه را  از سئوی سایت بگیرید. در انتهای همین مطلب می‌توانید قیمت پکیج سئو را مشاهده فرمایید اما در ادامه نیز خدمات و وظایفی که بر روی قیت سئو اثر می‌گذارند را بررسی خواهیم کرد.

حتما بخوانید:  نرخ کلیک (CTR) و سئو

قیمت سئو سایت شرکتی

اگر شما هم برای شرکت و برند خود سایتی برای معرفی خدمات و سرویس‌های خود تاسیس کرده‌اید، قطعا می‌دانید که بدون پرداخت هزینه انجام سئو نمی‌توانید در معرض دید مشتریان خود قرار بگیرید؛ بنابراین باید بر اساس نام برند و لیست خدمات خود، استراتژی سئو را تدوین کنید.

انجام این کار نیاز به تخصص، دانش و تجربه دارد؛ به همین دلیل حتما در ابتدای کار برای سئو سایت شرکتی به متخصصین این امر مراجعه کنید. استراتژی سئو در سایت شرکتی بر اساس خدمات و نام برند است؛ زیرا برای ارائه خدمات به کاربران باید با عبارات کلیدی پول‌ساز حیطه‌ی فعالیت خود در جستجوی گوگل دیده شود.

قیمت سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت‌های فروشگاهی کمی پیچیده‌تر از سایت‌های شرکتی است و هزینه سئو کردن سایت فروش آنلاین نیز کمی بیشتر خواهد بود. در سئو سایت فروشگاهی تمرکز بر روی دسته‌بندی و صفحه‌ی محصول است؛ بنابراین با توجه به گستردگی محصولاتی که موجود دارید، قیمت seo نیز متغیر خواهد بود. به عبارت بهتر هرچه فروشگاه شما بزرگ‌تر باشد و محصولاتی بیشتری را ارائه کنید، باید برای سئو نیز در ابتدا بودجه‌ی بیشتری را در نظر داشته باشید.

 قیمت سئو سایت وردپرسی

وردپرس یکی از سیستم‎‌های مدیریت محتواست که کار شما را  برای طراحی سایت ساده‌تر می‌کند. در حال حاضر و بر طبق گزارشی که در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شده، ۸۳۵ میلیون سایت در جهان وجود دارد که به کمک وردپرس ساخته شده‌اند. سئو سایت وردپرس نیز نیازمند تخصص و دانش فنی است؛ زیرا سئو کردن سایت وردپرسی با سایر وب‌سایت‌ها تفاوت چندان زیادی ندارد. در این نوع وب‌سایت‌ها باید نکات دیگری را در نظر داشته باشید تا بتوانید به خوبی در نتایج موتورهای جستجو دیده شوید. متخصصین سئو در آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب به شما در زیمنه‌ی سئو سایت وردپرس نیز کمک خواهند کرد. برای اطلاع از هزینه Seo سایت کافیست با ما در ارتباط باشید.

حتما بخوانید:  سئو تکنیکال (SEO Technical) چیست؟

قیمت سئو سایت خدماتی
قیمت سئو سایت پزشکی
قیمت سئو سایت وردپرسی

لیست قیمت سئو تنها بر اساس نوع سایت نیست و به موارد دیگری که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز وابسته است.

چه خدماتی در تعیین قیمت سئو دخیل هستند؟

هزینه انجام سئو تعرفه انجام سئو هزینه seo سئو سایت قیمت قیمت سئو سازی سایت قیمت سئو کار قیمت سئو سازی قیمت سئو وب سایت قیمت seo

به طور کلی خدمات سئو به سه دسته‌ی سئو داخلی، سئو خارجی و سئوی تکنیکال تقسیم‌بندی می‌شود که در هر دسته گروهی متنوع از خدمات صورت می‌پذیرند. در ادامه قیمت هر گروه از این خدمات را در کنار شما عزیزان بررسی خواهیم نمود.

قیمت سئو داخلی

سئو داخلی در واقع به تمامی مواردی که در داخل وب‌سایت اشاره می‌کنند، گفته می‌شود. شما برای آن که بتوانید سایت خود را بهینه کنید، باید گروهی از اقدامات را در درون سایت خود انجام دهید. میزان و حجم این فعالیت‌ها در نهایت بر روی قیمت سئو اثر می‌گذارند. در ادامه لیستی از خدمات سئو داخلی را مشاهده خواهید کرد:

  • تحقیق کلمات کلیدی: اولین و مهم‌ترین گام در سئو داخلی، تحقیق کلمه کلیدی یا همان keyword research است. در این مرحله متخصصین لیستی از کلمات پول‌ساز و مهم برای وب‌سایت شما را به کمک ابزارها و تکنیک‌های موجود تهیه کرده و بر اساس آن کلمات فرآیند سئو سایت آغاز خواهد شد.
  • کیورد تارگتینگ: پس از دست‌یابی به کلمات کلیدی، باید مشخص شود که این بر اساس ماهیت این کلمات، در کدام صفحه باید بر روی صفحه تمرکز کرد یا اصطلاحا تارگت شما برای آن کیورد کدام صفحه خواهد بود. این مرحله نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا شما باید کاربر را به صفحه‌ای درست هدایت کنید.
  • تولید محتوا: یکی دیگر از پارامترهای مهم در سئو داخلی، تولید محتوای یونیک و کاربر پسند است. قاعدتا حجم محتوایی که در پلن شما وجود دارد، بر روی قیمت سئو موثر خواهد بود. با توجه به رقبا و میزان محتوای موجود بر روی سایت، حجم محتوا توسط سئو کار مشخص خواهد شد.
  • ویرایش محتوا: در صورتی که در سایت شما محتواهایی از پیش منتشر شده وجود داشته باشد، تیم سئو باید آن را از لحاظ نگارش، ساختار صحیح و اصول سئوی محتوا بررسی نماید. هم‌چنین تغییراتی مانند بهینه‌سازی متا دیسکریپشن و تگ‌های Heading نیز در این مرحله انجام می‎‌شود. از سوی دیگر وجود محتوای کپی در سایت، آسیب‌های جبران ناپذیری به سئو خواهد زد؛ به همین دلیل تمامی محتواهای موجود از لحاظ یونیک بودن نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در صورت نیاز به ویرایش محتوا، هزینه‌ی آن نیز به قیمت سئو اضافه خواهد شد.
  • ایجاد و ویرایش لینک‌سازی داخلی: یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو داخلی، ساخت و ایجاد لینک داخلی بین صفحات است. لینک داخلی در واقع به لینک‌هایی گفته می‌شود که به صفحاتی از همان وب‌سایت اشاره می‌کنند. با برقراری ارتباط بین صفحات، درک ربات‌های گوگل از سایت شما بالاتر رفته و برای کسب جایگاه بهتر به شما کمک خواهد کرد. تیم سئو لینک‌های کنونی شما را بررسی و در صورت نیاز اصلاح خواهد کرد و برای صفحات جدیدی که ساخته می‌شوند نیز لینک‌سازی داخلی را به صورت اصولی انجام خواهند داد.
  • بهینه‌سازی تصاویر و ویدیوها: سئو داخلی شامل بهینه سازی تصاویر و ویدیو نیز می‌شود. به این معنا که شما با رعایت چندین نکته می‌توانید در نتایج تصاویر و ویدیو نیز ظاهر شوید و به طور کلی رتبه‌ی صفحه‌ی خود را به کمک استفاده از فایل‌های چندرسانه‌ای بهبود دهید.

هزینه seo سایت هزینه سئو کردن سایت قیمت سئو و بهینه سازی تعرفه بهینه سازی سئو

مواردی که در این لیست اشاره کردیم، تنها بخشی از تکنیک‌های سئو داخلی است که در جلسات مشاوره اطلاعات کامل‌تری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. حال که با قیمت سئو داخلی و پارامترهای موثر در آن آشنا شدیم، بهتر است به سراغ قیمت سئو خارجی برویم.

قیمت سئو خارجی

سئو خارجی در واقع مجموعه فعالیت‌هایی است که بیرون از وب‌سایت شما صورت می‌پذیرند اما تاثیر به‌سزایی در رشد و بهبود جایگاه شما در نتایج گوگل دارند. میزان و حجم این دسته از فعالیت‌ها به  صورت مستقیم بر روی قیمت سئو اثر خواهد گذاشت. در ادامه به معرفی این خدمات می‌پردازیم:

  • بررسی رقبا: اولین گام در سئو خارجی بررسی رقبا، وضعیت فعلی آن‌ها و تحلیل استراتژی آن‌هاست. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب بر اساس پلن انتخابی این کار را به نحو احسن انجام داده و گزارش آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
  • تدوین استراتژی لینک‌سازی خارجی: یکی از معیارهای گوگل برای در نظر گرفتن رتبه‌ای بالاتر، تعداد و کیفیت لینک‌هایی است که از سایر وب‌سایت‌ها به سایت شما داده می‌شوند. انجام غیراصولی این کار باعث می‌شود که موتور جستجوی گوگل نیز عدم طبیعی بودن آن را متوجه شوند و به جای امتیاز مثبت، امتیاز منفی نیز در نظر بگیرند. با توجه به این توضیحات نتیجه می‌گیریم که تدوین استراتژی لینک‌سازی خارجی نیازمند مهارت است و باید توسط متخصص انجام شود.
  • درج رپورتاژ آگهی: رپورتاژ آگهی یکی از روش‌هایی است که با پرداخت مبلغی به یک رسانه‌ی مقصد می‌توانید یک محتوای یونیک را در وب‌سایت آن‌ها منتشر کنید. در این محتوا با انکرتکست‌های مشخص شده می‌تواند به امتیاز صفحاتی که لینک را دریافت کرده‌اند، اضافه کند. برای نوشتن متن رپورتاژ، انتخاب رسانه‌ی مقصد و فواصل انتشار نیاز به دانش فنی است که تیم سئوکار این کار را برای شما انجام خواهد داد.
  • ایجاد سوشال سیگنال: سوشال سیگنال به لینکی گفته می‌شود که کاربران فعال در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین و … را به سمت سایت هدایت می‌کنند. هرچه بتوانید کاربران بیشتری را به سمت ورود به وب‌سایت ترغیب کنید، نتیجه‌ی بهتری خواهید گرفت. انجام این قبیل فعالیت‌ها بر روی قیمت سئو اثر گذار خواهد بود.
  • بررسی لینک‌های شکسته: وجود لینک‌های شکسته یا همان لینک‌هایی که به مقصد نامعلومی هستند، بر روی سئو اثر منفی خواهد گذاشت. اگر تیم سئو زمانی را صرف بررسی و اصلاح این لینک‌ها کند، منطقا هزینه‌ی سئو نیز بیشتر خواهد شد.
حتما بخوانید:  مدیر سئو کیست؟

قیمت سئو تکنیکال

سئو تکنیکال شامل فعالیت‌هایی است که به ساختار فنی و کدنویسی سایت مربوط می‌شوند. سایتی که از لحاظ فنی دارای استانداردهای لازم نباشد، رتبه‌ی خوبی نخواهد گرفت و هزینه  seo بدون انجام سئو تکنیکال بیهوده خواهد بود. در ادامه برخی از موارد مهم در قیمت سئو تکنیکال را بررسی خواهیم کرد.

  • بررسی و ساخت فایل‌های txt و سایت مپ: مهم‌ترین اقدام برای آن که دسترسی ربات‌های موتور جستجوی گوگل به سایت شما امکان پذیر شود، این دو فایل هستند. در صورتی که تیم یئو این اقدام را انجام دهد، مبلغی به قیمت سئو اضافه خواهد شد.
  • پیاده‌سازی اسکیما: کدهای اسکیما، کدهای ساختاریافته‌ای هستند که به تعیین ماهیت صفحه و درک موتور جستجو از آن کمک خواهد کرد. اسکیما انواع مختلفی دارد که سئو کار بر اساس صلاح دید موارد لازم را پیاده‌سازی می‌کند.
  • بهبود سرعت وب‌سایت: در دنیای پر مشغله‌ی امروز، افراد برای بارگذاری صفحات صبر نخواهند کرد و اگر سایت شما بیش از ۳ ثانیه زمان برای لود شدن نیاز داشته باشد، قطعا کاربران خود را از دست خواهید داد و این به معنای شکست در فرآیند سئو خواهد بود.
  • نمایش صحیح سایت در انواع مانیتور: بیش از ۸۰ درصد کاربران با موبایل وارد وب‌سایت می‌شوند و این به آن معناست که اگر سایت شما در صفحه نمایش‌هایی با اندازه‌ی متفاوت به درستی نمایش داده نشود، اغلب مشتریان خود را از دست خواهید داد. تیم متخصصین سحاب تمامی موارد مرتبط با مبحث ریسپانسیو را بررسی و در صورت وجود مشکل، آن را اصلاح خواهند کرد.
  • سئو محلی: سئو محلی یکی از بخش‌های سئو است که به سایت شما کمک می‌کند تا برای کاربرانی که در نزدیکی کسب و کار شما هستند، قابل دسترس باشید. همان‌طور که از نام آن نیز مشخص است، اگر به صورت تخصصی بر روی سئوی محلی کار کنید، گوگل بر اساس موقعیت کاربران، شما را به افراد آن منطقه نمایش خواهد داد. در صورت نیاز به سئو محلی، هزینه سئو نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت سئو محلی

کمپین های سئو محلی ممکن است از نظر عرفی مقرون به صرفه تر از سئو ملی برای مجموعه ای از کلمات کلیدی مشابه باشند، اما منطقه هدف جغرافیایی تنها یک متغیر است که بر هزینه تأثیر می گذارد. قیمت سئو محلی در خارج معمولاً بین ۲۵۰ تا ۳۰۰۰ دلار در ماه متغیر است.

مواردی که برای تعیین قیمت سئو مطرح کردیم، تنها بخشی از فعالیت‌هایی است که برای رسیدن به هدف نهایی، یعنی دیده شدن در نتایج برتر، باید انجام شوند. در صورت نیاز به خدمات سئو لطفا با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب در ارتباط باشید تا به صورت رایگان به سوالات شما پاسخ دهیم.

قیمت سئو تضمینی چقدر است؟

همه‌ی ما بارها و بارها عبارت سئو تضمینی را شنیده‌ایم اما در این قسمت می‌خواهیم این مسئله را به صورت کاملا شفاف با شما عزیزان در میان بگذاریم. همان‌طور که می‌دانید سئو سایت قیمت متفاوتی دارد و هر متخصصی با توجه به میزان سوابق و مهارت‌هایی که دارد، قیمت پیشنهادی خود را برای ارائه خدمات ارائه می‌کنند. در میان کسانی نیز وجود دارند که سئو را به صورت تضمینی انجام می‌دهند.

در وهله‌ی اول باید بگوییم که هیچ تضمینی در سئو وجود ندارد و حتی اگر شخصی در این رابطه به شما پیشنهاد همکاری داد، به هیچ عنوان نپذیرید. این کار از لحاظ قانونی نیز درست نیست؛ زیرا رسیدن به جایگاه بالاتر در گوگل به صورت تضمینی فروش مال غیر محسوب می‌شود.

برخی از افراد برای آن که بتوانند شانس گرفتن پروژه‌ها را از طریق پیشنهادات واهی بیشتر کنند، دست به دامان چنین عباراتی می‌شوند. ما در تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب این تضمین را به شما می‌دهیم که هدف ما جلب رضایت شما و عمل کردن به تعهدات است و سوابق و پیشینه‌ی ما نیز ضمانتی است بر حسن انجام کار. در صورت نیاز به خدمات سئو تنها کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا شما را در مسیر موفقیت و کسب جایگاه اول در گوگل همراهی کنند. در صورت وجود هرگونه سوال لطفا در همین صفحه پرسش خود را مطرح نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

1 reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.