بلاگ

قیمت سئو تضمینی و واقعی چقدر است؟

قیمت سئو چقدر است؟ هزینه سئو سایت بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟ چگونه می‌توان بهترین روش تخمین هزینه سئو را پیدا کرد؟ برای مشخص کردن تعرفه سئو چه کاری باید انجام دهیم؟ این‌ها تنها بخشی از سوالاتی است که برای متقاضیان خدمات سئو به وجود می‌آیند. به دلیل اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم تا در نوشتاری جامع و کامل به قیمت خدمات سئو بپردازیم تا بدانید تخمین هزینه‌ی این دسته از خدمات به چه صورت انجام می‌شود. با آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب همراه باشید.

(Required)
Hidden
Hidden
Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لیست قیمت سئو سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب

[wptb id=8938]

انواع روش‌های قیمت‌گذاری برای خدمات سئو

لیست قیمت سئو قیمت پکیج سئو قیمت سئو تضمینی قیمت خدمات سئو قیمت سئو برای سایت هزینه خدمات سئو هزینه ی سئو سایت هزینه سئو وب سایت قیمت پروژه سئو

روش‌های تعیین قیمت خدمات سئو به شیوه‌های گوناگونی انجام می‌شود؛ زیرا هر پروژه بنا بر شرایط و اهدافی که دارد، خواسته‌ها و نیازهای گوناگونی نیز خواهد داشت. به همین دلیل به صورت کلی قیمت سئو را به سه صورت زیر مشخص می‌کنند.

  1. قیمت سئو ساعتی

همانطور که می‌توان از نام این مدل نیز حدس زد، قیمت سئو به ازای هر ساعت مشخص می‌شود و در نهایت پس از دریافت خدمات، بر اساس تعداد ساعات انجام کار هزینه‌ی نهایی معین و پرداخت خواهد شد. این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که تنها به مشاوره‌ی سئو نیاز دارند و نمی‌خواهند صفر تا صد انجام کار را به متخصصین بسپارند.

به عنوان مثال اگر خودتان دارای دانش فنی در این زمینه هستید اما تجربه‌ی کافی ندارید، می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات مشاوره سئو و پرداخت هزینه‌ی ساعتی، با اطمینان خاطر کار خود را آغاز کنید. از سوی دیگر اگر در مسیر بهینه سازی وب‌سایت دچار مشکل شدید و یا به سوالی برخورد کردید، این روش برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

  1. قیمت سئو ماهانه

یکی از روش‌های رایج برای تخمین هزینه ی سئو سایت، به صورت ماهانه می‌باشد. در این روش با توجه به پارامترهایی که در سئو دخیل هستند و خدماتی که آژانس سئو در اختیار شما می‌گذارد، به صورت ماهانه رقم ثابتی توافق می‌شود. در این روش معمولا به صورت ماهانه گزارش کار و خدمات نیز به کارفرما ارائه می‌شود و هزینه‌ی ماه بعد نیز توسط وی واریز می‌گردد. این که قیمت سئو کار چقدر باشد، بر اساس معیارهایی است که در ادامه‌ی همین نوشتار به صورت کامل به آن می‌پردازیم.

  1. قیمت سئو پروژه‌ای

آخرین روش قیمت‌گذاری، به صورت پروژه‌ای است. در این حالت در ابتدای کار و پیش از عقد قرارداد شرح خدمات و نیازهای آن پروژه بررسی و برای طرفین شفاف خواهد شد. سپس بر اساس خدماتی که توسط مجری یا همان سئوکار انجام می‌دهد، مبلغی برای آن پروژه در نظر گرفته می‌شود. مدت زمان این پروژه نیز کاملا به طرفین قرارداد بستگی دارد. پرداخت قیمت پروژه سئو نیز معمولا در این روش به صورت مرحله‌ای است؛ به این معنا که درصدی از آن به عنوان پیش پرداخت واریز می‌شود و سپس بر اساس تصمیم طرفین مابقی مبلغ در یک یا چند مرحله تسویه خواهد شد. حال که با انواع روش‌های تعیین هزینه خدمات سئو آشنا شدیم، بهتر است ببینیم چه عواملی بر روی آن تاثیر می‌گذراند و چرا تعرفه انجام سئو هر پروژه با دیگری متفاوت است.

چه عواملی بر روی قیمت سئو وب سایت تاثیر می‌گذارند؟

قیمت سئو هزینه سئو سایت هزینه سئو تعرفه سئو تعرفه سئو سایت قیمت سئو سایت

هزینه Seo یا همان بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو کاملا به اهداف و نوع وب‌سایت شما بستگی دارد. در ادامه برخی از مواردی که بر روی تعرفه بهینه سازی سئو اثر مستقیمی دارند را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • مهارت و تخصص سئوکار

کسانی که دارای تخصص واقعی سئو و قابلیت های عمیق هستند، نتایج ثابت شده ای دارند و بنابراین می توانند نرخ های بالاتری را طلب کنند. از آنجا که آنها نتایج ثابت شده را ارائه می دهند، شلوغ تر هستند و پروژه های متعددی دارند.، مجموعه دیجیتال مارکتینگ سحاب درخواست خدمات سئو زیادی دارد و خدمات ما به دلیل ترافیک ارگانیکی که ایجاد می کنند ارزش بیشتری دارند.

  • نوع وب‌سایت

همان‌طور که می‌دانید سایت‌ها از لحاظ نوع کارایی به چند دسته‌ی سایت‌های شخصی (رزومه‌ای)، شرکتی، فروشگاهی، مجله‌ای و خبری تقسیم‌بندی می‌شوند. بهینه سازی هر نوع سایت با دیگری متفاوت است و باید استراتژی منحصربه‌فردی برای هر نوع سایت در نظر گرفت. در ادامه به قیمت سئو سازی سایت شرکتی و فروشگاهی می‌پردازیم تا با تفاوت‌های آن‌ها نیز آشنا شوید. با آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب همراه باشید.

  • میزان رقابت در حوزه‌ی فعالیت سایت

یکی از مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار در هزینه سئو وب سایت، میزان رقابت در حیطه‌ی کاری شماست؛ زیرا سئو کردن وب‌سایت همانند یک مسابقه است. در این مسابقه میزان فعالیت و تلاش سایرین و حتی تعداد شرکت‌کنندگان بسیار مهم است. برای سئو سایت نیز این موارد مهم هستند و به همین دلیل است که برای هر سایت، قیمت متفاوتی در نظر گرفته می‌شود. تعداد رقبا، وضعیت فعلی آن‌ها و شرایط رقابت رابطه‌ی مستقیمی با هزینه Seo دارد. سئوکار به وسیله‌ی ابزارها و تکنیک‌ها میزان سختی کلمه کلیدی را بر اساس میزان رقابت مشخص خواهد کرد.

  • وضعیت فعلی سئو وب‌سایت

یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت سئو نقش مهمی دارد، وضعیت کنونی وب‌سایت شماست. برای موفقیت در سئو تنها رسیدن به جایگاه‌های برتر ملاک نیست؛ بلکه نگهداری این رتبه نیز نیازمند استراتژی و تلاش است. در برخی از پروژه‌هایی که در کلیدواژه‌های پولساز و مهم جایگاه خوبی دارند، قیمت سئو و بهینه سازی بر اساس نگهداری جایگاه‌ها و پیشرفت سئو فعلی سایت خواهد بود؛ بنابراین وضعیت کنونی سئو یک وب‌سایت در تعیین هزینه نهایی موثر خواهد بود.

  • ساختار کنونی سایت

برای آن که بتوانید به سئو سایت خود کمک کنید و در صفحه نتایج گوگل در رتبه‌های بالا ظاهر شوید، باید سایت شما ساختار درستی داشته باشد. برخی از وب‌سایت‌ها به دلیل داشتن کدهای اضافی و یا ساختار نامناسب از لحاظ فنی، پیش از هر چیزی نیاز به بهبود وضعیت ساختار فعلی دارند؛ بنابراین تعرفه سئو سایت نیز بالاتر خواهد رفت. این افزایش قیمت به علت شرح وظایفی است که برای تصحیح و بهبود سایت باید انجام شوند.

  • سختی کلید واژه‌ها

کلید واژه یا همان کلمه کلیدی همان عبارتی است که شما می‌خواهید با آن رتبه‌ی بهتری در نتایج پیدا کنید. سختی هر کلید واژه با دیگری فرق دارد. یکی از معیارهای تعین میزان سختی کلمه، تعداد واژه‌های آن است. هرچه تعداد کلمات یک عبارت بیشتر باشد، سختی آن نیز کاهش پیدا می‌کند. به عنوان مثال کلید واژه ” قیمت سئو” نسبت به “عوامل موثر بر قیمت سئو” سخت‌تر است و کسب جایگاه در عبارت اول نیاز به زمان و هزینه‌ی بیشتری خواهد داشت. با توجه به توضیحات ارائه شده، میزان سختی کلمه کلیدی نیز روی قیمت سئو سایت اثرگذار است.

  • تعداد کلمات کلیدی

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، به ازای هر کلمه کلیدی مهمی که نیاز به کسب جایگاه برای آن دارید، باید فعالیت‌ها و کارهایی مجزا انجام شود؛ بنابراین قیمت سئو برای سایت نیز به تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز شما وابسته خواهد. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید، که سختی کلمه کلیدی و میزان رقابت در آن نیز در کنار تعداد کلمات حائز اهمیت خواهد بود.

  • عمیق بودن در یک حوزه خاص

به عنوان مثال، تخصص ما در آژانس، سئوی سایت فروشگاهی و تولید سرنخ برای وب سایت های شرکتی و خدماتی است. به دنبال شرکتی باشید که تجربه کار در صنعت شما را داشته باشد، اما آماده باشید برای این تجربه هزینه بیشتری بپردازید. نتایج شما ارزش آن را خواهد داشت.

  • شرح خدمات دریافتی

یکی دیگر از عواملی که تاثیر چشمگیری در قیمت نهایی پروژه سئو دارد، شرح خدماتی است که دریافت می‌کنید. جالب است بدانید که گوگل برای رتبه دادن به وب‌سایت‌ها بیش از 200 معیار را در نظر می‌گیرد؛ بنابراین خدمات سئو سایت نیز گسترده خواهند بود. میزان خدماتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما می‌دهد معمولا متفاوت خواهد بود و در اکثر اوقات به صورت پکیجی از خدمات ارائه می‌شوند. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب برای شما عزیزان پکیج‌های متنوعی را تهیه کرده‌ایم که با توجه به بودجه و انتظارات خود بتوانید بهترین نتیجه را  از سئوی سایت بگیرید. در انتهای همین مطلب می‌توانید قیمت پکیج سئو را مشاهده فرمایید اما در ادامه نیز خدمات و وظایفی که بر روی قیت سئو اثر می‌گذارند را بررسی خواهیم کرد.

حتما بخوانید:  سفارش سئو : سفارش پروژه سئو به چه صورت است؟

قیمت سئو سایت شرکتی

اگر شما هم برای شرکت و برند خود سایتی برای معرفی خدمات و سرویس‌های خود تاسیس کرده‌اید، قطعا می‌دانید که بدون پرداخت هزینه انجام سئو نمی‌توانید در معرض دید مشتریان خود قرار بگیرید؛ بنابراین باید بر اساس نام برند و لیست خدمات خود، استراتژی سئو را تدوین کنید.

انجام این کار نیاز به تخصص، دانش و تجربه دارد؛ به همین دلیل حتما در ابتدای کار برای سئو سایت شرکتی به متخصصین این امر مراجعه کنید. استراتژی سئو در سایت شرکتی بر اساس خدمات و نام برند است؛ زیرا برای ارائه خدمات به کاربران باید با عبارات کلیدی پول‌ساز حیطه‌ی فعالیت خود در جستجوی گوگل دیده شود.

قیمت سئو سایت فروشگاهی

سئو سایت‌های فروشگاهی کمی پیچیده‌تر از سایت‌های شرکتی است و هزینه سئو کردن سایت فروش آنلاین نیز کمی بیشتر خواهد بود. در سئو سایت فروشگاهی تمرکز بر روی دسته‌بندی و صفحه‌ی محصول است؛ بنابراین با توجه به گستردگی محصولاتی که موجود دارید، قیمت seo نیز متغیر خواهد بود. به عبارت بهتر هرچه فروشگاه شما بزرگ‌تر باشد و محصولاتی بیشتری را ارائه کنید، باید برای سئو نیز در ابتدا بودجه‌ی بیشتری را در نظر داشته باشید.

 قیمت سئو سایت وردپرسی

وردپرس یکی از سیستم‎‌های مدیریت محتواست که کار شما را  برای طراحی سایت ساده‌تر می‌کند. در حال حاضر و بر طبق گزارشی که در نوامبر 2022 منتشر شده، 835 میلیون سایت در جهان وجود دارد که به کمک وردپرس ساخته شده‌اند. سئو سایت وردپرس نیز نیازمند تخصص و دانش فنی است؛ زیرا سئو کردن سایت وردپرسی با سایر وب‌سایت‌ها تفاوت چندان زیادی ندارد. در این نوع وب‌سایت‌ها باید نکات دیگری را در نظر داشته باشید تا بتوانید به خوبی در نتایج موتورهای جستجو دیده شوید. متخصصین سئو در آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب به شما در زیمنه‌ی سئو سایت وردپرس نیز کمک خواهند کرد. برای اطلاع از هزینه Seo سایت کافیست با ما در ارتباط باشید.

حتما بخوانید:  استراکچر دیتا(Structured data) چیست؟

قیمت سئو سایت خدماتی
قیمت سئو سایت پزشکی
قیمت سئو سایت وردپرسی

لیست قیمت سئو تنها بر اساس نوع سایت نیست و به موارد دیگری که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز وابسته است.

چه خدماتی در تعیین قیمت سئو دخیل هستند؟

هزینه انجام سئو تعرفه انجام سئو هزینه seo سئو سایت قیمت قیمت سئو سازی سایت قیمت سئو کار قیمت سئو سازی قیمت سئو وب سایت قیمت seo

به طور کلی خدمات سئو به سه دسته‌ی سئو داخلی، سئو خارجی و سئوی تکنیکال تقسیم‌بندی می‌شود که در هر دسته گروهی متنوع از خدمات صورت می‌پذیرند. در ادامه قیمت هر گروه از این خدمات را در کنار شما عزیزان بررسی خواهیم نمود.

قیمت سئو داخلی

سئو داخلی در واقع به تمامی مواردی که در داخل وب‌سایت اشاره می‌کنند، گفته می‌شود. شما برای آن که بتوانید سایت خود را بهینه کنید، باید گروهی از اقدامات را در درون سایت خود انجام دهید. میزان و حجم این فعالیت‌ها در نهایت بر روی قیمت سئو اثر می‌گذارند. در ادامه لیستی از خدمات سئو داخلی را مشاهده خواهید کرد:

  • تحقیق کلمات کلیدی: اولین و مهم‌ترین گام در سئو داخلی، تحقیق کلمه کلیدی یا همان keyword research است. در این مرحله متخصصین لیستی از کلمات پول‌ساز و مهم برای وب‌سایت شما را به کمک ابزارها و تکنیک‌های موجود تهیه کرده و بر اساس آن کلمات فرآیند سئو سایت آغاز خواهد شد.
  • کیورد تارگتینگ: پس از دست‌یابی به کلمات کلیدی، باید مشخص شود که این بر اساس ماهیت این کلمات، در کدام صفحه باید بر روی صفحه تمرکز کرد یا اصطلاحا تارگت شما برای آن کیورد کدام صفحه خواهد بود. این مرحله نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا شما باید کاربر را به صفحه‌ای درست هدایت کنید.
  • تولید محتوا: یکی دیگر از پارامترهای مهم در سئو داخلی، تولید محتوای یونیک و کاربر پسند است. قاعدتا حجم محتوایی که در پلن شما وجود دارد، بر روی قیمت سئو موثر خواهد بود. با توجه به رقبا و میزان محتوای موجود بر روی سایت، حجم محتوا توسط سئو کار مشخص خواهد شد.
  • ویرایش محتوا: در صورتی که در سایت شما محتواهایی از پیش منتشر شده وجود داشته باشد، تیم سئو باید آن را از لحاظ نگارش، ساختار صحیح و اصول سئوی محتوا بررسی نماید. هم‌چنین تغییراتی مانند بهینه‌سازی متا دیسکریپشن و تگ‌های Heading نیز در این مرحله انجام می‎‌شود. از سوی دیگر وجود محتوای کپی در سایت، آسیب‌های جبران ناپذیری به سئو خواهد زد؛ به همین دلیل تمامی محتواهای موجود از لحاظ یونیک بودن نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در صورت نیاز به ویرایش محتوا، هزینه‌ی آن نیز به قیمت سئو اضافه خواهد شد.
  • ایجاد و ویرایش لینک‌سازی داخلی: یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو داخلی، ساخت و ایجاد لینک داخلی بین صفحات است. لینک داخلی در واقع به لینک‌هایی گفته می‌شود که به صفحاتی از همان وب‌سایت اشاره می‌کنند. با برقراری ارتباط بین صفحات، درک ربات‌های گوگل از سایت شما بالاتر رفته و برای کسب جایگاه بهتر به شما کمک خواهد کرد. تیم سئو لینک‌های کنونی شما را بررسی و در صورت نیاز اصلاح خواهد کرد و برای صفحات جدیدی که ساخته می‌شوند نیز لینک‌سازی داخلی را به صورت اصولی انجام خواهند داد.
  • بهینه‌سازی تصاویر و ویدیوها: سئو داخلی شامل بهینه سازی تصاویر و ویدیو نیز می‌شود. به این معنا که شما با رعایت چندین نکته می‌توانید در نتایج تصاویر و ویدیو نیز ظاهر شوید و به طور کلی رتبه‌ی صفحه‌ی خود را به کمک استفاده از فایل‌های چندرسانه‌ای بهبود دهید.

هزینه seo سایت هزینه سئو کردن سایت قیمت سئو و بهینه سازی تعرفه بهینه سازی سئو

مواردی که در این لیست اشاره کردیم، تنها بخشی از تکنیک‌های سئو داخلی است که در جلسات مشاوره اطلاعات کامل‌تری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. حال که با قیمت سئو داخلی و پارامترهای موثر در آن آشنا شدیم، بهتر است به سراغ قیمت سئو خارجی برویم.

قیمت سئو خارجی

سئو خارجی در واقع مجموعه فعالیت‌هایی است که بیرون از وب‌سایت شما صورت می‌پذیرند اما تاثیر به‌سزایی در رشد و بهبود جایگاه شما در نتایج گوگل دارند. میزان و حجم این دسته از فعالیت‌ها به  صورت مستقیم بر روی قیمت سئو اثر خواهد گذاشت. در ادامه به معرفی این خدمات می‌پردازیم:

  • بررسی رقبا: اولین گام در سئو خارجی بررسی رقبا، وضعیت فعلی آن‌ها و تحلیل استراتژی آن‌هاست. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب بر اساس پلن انتخابی این کار را به نحو احسن انجام داده و گزارش آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
  • تدوین استراتژی لینک‌سازی خارجی: یکی از معیارهای گوگل برای در نظر گرفتن رتبه‌ای بالاتر، تعداد و کیفیت لینک‌هایی است که از سایر وب‌سایت‌ها به سایت شما داده می‌شوند. انجام غیراصولی این کار باعث می‌شود که موتور جستجوی گوگل نیز عدم طبیعی بودن آن را متوجه شوند و به جای امتیاز مثبت، امتیاز منفی نیز در نظر بگیرند. با توجه به این توضیحات نتیجه می‌گیریم که تدوین استراتژی لینک‌سازی خارجی نیازمند مهارت است و باید توسط متخصص انجام شود.
  • درج رپورتاژ آگهی: رپورتاژ آگهی یکی از روش‌هایی است که با پرداخت مبلغی به یک رسانه‌ی مقصد می‌توانید یک محتوای یونیک را در وب‌سایت آن‌ها منتشر کنید. در این محتوا با انکرتکست‌های مشخص شده می‌تواند به امتیاز صفحاتی که لینک را دریافت کرده‌اند، اضافه کند. برای نوشتن متن رپورتاژ، انتخاب رسانه‌ی مقصد و فواصل انتشار نیاز به دانش فنی است که تیم سئوکار این کار را برای شما انجام خواهد داد.
  • ایجاد سوشال سیگنال: سوشال سیگنال به لینکی گفته می‌شود که کاربران فعال در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین و … را به سمت سایت هدایت می‌کنند. هرچه بتوانید کاربران بیشتری را به سمت ورود به وب‌سایت ترغیب کنید، نتیجه‌ی بهتری خواهید گرفت. انجام این قبیل فعالیت‌ها بر روی قیمت سئو اثر گذار خواهد بود.
  • بررسی لینک‌های شکسته: وجود لینک‌های شکسته یا همان لینک‌هایی که به مقصد نامعلومی هستند، بر روی سئو اثر منفی خواهد گذاشت. اگر تیم سئو زمانی را صرف بررسی و اصلاح این لینک‌ها کند، منطقا هزینه‌ی سئو نیز بیشتر خواهد شد.
حتما بخوانید:  بازاریابی سئو یا سئو مارکتینگ ( SEO Marketing ) چیست؟

قیمت سئو تکنیکال

سئو تکنیکال شامل فعالیت‌هایی است که به ساختار فنی و کدنویسی سایت مربوط می‌شوند. سایتی که از لحاظ فنی دارای استانداردهای لازم نباشد، رتبه‌ی خوبی نخواهد گرفت و هزینه  seo بدون انجام سئو تکنیکال بیهوده خواهد بود. در ادامه برخی از موارد مهم در قیمت سئو تکنیکال را بررسی خواهیم کرد.

 

 

قیمت سئو تکنیکال
وقتی قالب آماده آوردی بالا و استعلام قیمت سئو می گیری!!!
  • بررسی و ساخت فایل‌های txt و سایت مپ: مهم‌ترین اقدام برای آن که دسترسی ربات‌های موتور جستجوی گوگل به سایت شما امکان پذیر شود، این دو فایل هستند. در صورتی که تیم یئو این اقدام را انجام دهد، مبلغی به قیمت سئو اضافه خواهد شد.
  • پیاده‌سازی اسکیما: کدهای اسکیما، کدهای ساختاریافته‌ای هستند که به تعیین ماهیت صفحه و درک موتور جستجو از آن کمک خواهد کرد. اسکیما انواع مختلفی دارد که سئو کار بر اساس صلاح دید موارد لازم را پیاده‌سازی می‌کند.
  • بهبود سرعت وب‌سایت: در دنیای پر مشغله‌ی امروز، افراد برای بارگذاری صفحات صبر نخواهند کرد و اگر سایت شما بیش از 3 ثانیه زمان برای لود شدن نیاز داشته باشد، قطعا کاربران خود را از دست خواهید داد و این به معنای شکست در فرآیند سئو خواهد بود.
  • نمایش صحیح سایت در انواع مانیتور: بیش از 80 درصد کاربران با موبایل وارد وب‌سایت می‌شوند و این به آن معناست که اگر سایت شما در صفحه نمایش‌هایی با اندازه‌ی متفاوت به درستی نمایش داده نشود، اغلب مشتریان خود را از دست خواهید داد. تیم متخصصین سحاب تمامی موارد مرتبط با مبحث ریسپانسیو را بررسی و در صورت وجود مشکل، آن را اصلاح خواهند کرد.
  • سئو محلی: سئو محلی یکی از بخش‌های سئو است که به سایت شما کمک می‌کند تا برای کاربرانی که در نزدیکی کسب و کار شما هستند، قابل دسترس باشید. همان‌طور که از نام آن نیز مشخص است، اگر به صورت تخصصی بر روی سئوی محلی کار کنید، گوگل بر اساس موقعیت کاربران، شما را به افراد آن منطقه نمایش خواهد داد. در صورت نیاز به سئو محلی، هزینه سئو نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت سئو محلی

کمپین های سئو محلی ممکن است از نظر عرفی مقرون به صرفه تر از سئو ملی برای مجموعه ای از کلمات کلیدی مشابه باشند، اما منطقه هدف جغرافیایی تنها یک متغیر است که بر هزینه تأثیر می گذارد. قیمت سئو محلی در خارج معمولاً بین 250 تا 3000 دلار در ماه متغیر است.

مواردی که برای تعیین قیمت سئو مطرح کردیم، تنها بخشی از فعالیت‌هایی است که برای رسیدن به هدف نهایی، یعنی دیده شدن در نتایج برتر، باید انجام شوند. در صورت نیاز به خدمات سئو لطفا با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب در ارتباط باشید تا به صورت رایگان به سوالات شما پاسخ دهیم.

قیمت سئو تضمینی چقدر است؟

همه‌ی ما بارها و بارها عبارت سئو تضمینی را شنیده‌ایم اما در این قسمت می‌خواهیم این مسئله را به صورت کاملا شفاف با شما عزیزان در میان بگذاریم. همان‌طور که می‌دانید سئو سایت قیمت متفاوتی دارد و هر متخصصی با توجه به میزان سوابق و مهارت‌هایی که دارد، قیمت پیشنهادی خود را برای ارائه خدمات ارائه می‌کنند. در میان کسانی نیز وجود دارند که سئو را به صورت تضمینی انجام می‌دهند.

در وهله‌ی اول باید بگوییم که هیچ تضمینی در سئو وجود ندارد و حتی اگر شخصی در این رابطه به شما پیشنهاد همکاری داد، به هیچ عنوان نپذیرید. این کار از لحاظ قانونی نیز درست نیست؛ زیرا رسیدن به جایگاه بالاتر در گوگل به صورت تضمینی فروش مال غیر محسوب می‌شود.

برخی از افراد برای آن که بتوانند شانس گرفتن پروژه‌ها را از طریق پیشنهادات واهی بیشتر کنند، دست به دامان چنین عباراتی می‌شوند. ما در تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب این تضمین را به شما می‌دهیم که هدف ما جلب رضایت شما و عمل کردن به تعهدات است و سوابق و پیشینه‌ی ما نیز ضمانتی است بر حسن انجام کار. در صورت نیاز به خدمات سئو تنها کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا شما را در مسیر موفقیت و کسب جایگاه اول در گوگل همراهی کنند. در صورت وجود هرگونه سوال لطفا در همین صفحه پرسش خود را مطرح نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

اسماعیل سحاب

فارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات هستم. از طریق مطالعاتی که در دانشگاه داشتم علاقمند به سئو و مفاهیم بازاریابی اینترنتی شدم. بعد از دانشگاه به صورت تمام وقت در این حوزه مشغول هستم و خوشحالم که باعث رشد ترافیک تجاری کسب وکارهای آنلاین می شوم. اگر شما نیازمند رشد کسب وکارتان و مشتاق همکاری با من به عنوان متخصص، مشاور و یا کارشناس سئو هستید، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت و یا با شماره همراه 09187099278 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

‫53 دیدگاه ها

  1. مقاله کاملی بود و کاملا درست میفرمایید، اما متاسفانه مشتری ها از سئوکارها یه دنیا انتظار دارندو در مقابل انتظار دستمزد کمی رو هم دارند و این غیر قابل هضمه

  2. تعهد انجام کار یه جورایی شباهت داره به کارمندی سئو.
    توی کارمندی هم وقتی کارفرما از کارمند میخواد برنامه برای پیشرفت سئو بده و کارمند یه سری موارد رو لیست میکنه تحویل میده دقیقا داره تعهد میده که این کارارو انجام بده حالا تفاوتش چیه؟
    اینه که توی کارمندی اون انجام کاری که تعهد میدی باید باعث پیشرفت رتبه و کلیک بشه وگرنه کارفرما میگه کارای بیهوده انجام دادی و قرارداد رو کنسل میکنه یا تمدید نمیکنه.

    1. البته هر جایی هم‌اینطوری‌نیست. ولی چون کارشناس سئو دم دستشونه هر چی میشه میگن چرا اینطوری‌شد ؟ یجورایی چون باید جواب بده تعهد داره.
      برای اینکه یه قیمت سئو مناسب به کارفرما بدی باید همه این موارد رو لحاظ کنی و پشتیبانی سئو یکی از مزیت رقابتی های شما می تونه باشه

  3. میشه راهنمایی کنید چطوری برای سئو قیمت بدیم؟ میشه یه قیمت ثابت برای همه سایتایی که قرار داد انجام کار میندیم کار کرد؟

    1. به هیچ عنوان نمیشه قیمت ثابت داد … قیمت دهی سئو فقط بعد از بررسی وضعیت تکنیکال، محتوا و آف پیج سایت مورد نظر + رقبا امکان‌پذیر هست … یعنی اول باید هزینه ها رو در بیاریم بعد دستمزد خودمون رو بذاریم روش … برای اینکه بتونید قیمت دهی درستی داشته باشید توی سئو، حتما باید به تمام موارد سئو «مسلط» باشید

  4. یکی از مشکلات که کارفرماها باهاش روبرو هستند اینه که هیچ تضمینی برای انجام کار نیست و کارفرما نگران است که بعد این همه هزینه به نتیجه نرسند . سئو کارها باید یه فکری به حال این مشکل بکنند

  5. سلام
    من می خوام یه سایت در مورد گجت های هوشمند یا یه نوع گجت خاص بزنم (هنوز مشخص نیست یه نوع گجت خاص یا انواع مختلف گجت)
    به نظرتون پروژه موفقی میشه و محصولات سایت فروش خواهند رفت؟
    و به نظر شما در کل با چندین محصول شروع کنم سریع تر جواب می گیرم یا یه نوع محصول؟ (منظور از جواب گرفتن بالا اومدن سایت تو گوگل و فروش محصولات است)

    1. سلام … قطعا با یک نوع محصول شروع کنی خیلی بهتر جواب میده و اگر میتونی براش وقت بذاری صد در صد توی یک سال جواب خوبی میگیری
      اگه بخوای برون سپاری کنی می تونی درخواست مشاوره کنی که تیم پشتیبانی باهاتون تماس بگیرند تا قیمت سئو رو حضورتون اعلام کنند.

  6. اسماعیل جان سلام.
    آقا یه رنج هزینه برای سئو سایت بهم می‌دی لطفا؟
    البته می‌دونم هر سایت داستانش کاملا فرق داره و خیلی پارامترها ممکنه توش دخیل باشه.
    سایت وردپرسی و فروشگاهیه ولی محصولاتش خیلی رقیب زیادی ندارن؛ قطعات لاستیکی تولید می‌کنه و فروشگاهش هم خیلی نمیشه توش قیمت دارد؛ یعنی محصول تعریف میشه ولی باز باید زنگ بزنن قیمت بگیرن؛ مثل محصولات چاپ و بسته بندی.
    کیوردهایی که خودشون بیشتر روش کار می‌کنن اورینگ لاستیک، رولینک لاستیکی و این چیزاس.
    مثل اینکه چند سال هم یکی براشون سئو کرده. تو بیشتر کلمات صفحه اول هستن (یه بخشی از کلمات هم لینک 1).

    1. با عرض سلام
      با توجه به اینکه کلماتش صفحه اول گوگل هست شما می تونید برای ارتقای جایگاه کلمات، قیمت سئو ارائه بدین و در کنار اینها ساختار پیلار کلاسترینگ سایت رو تقویت کنید.
      در کل باید سایت بررسی بشه تا تعرفه سئو خوب و قابل قبول به مشتری ارائه بدین

    1. بالای همه صفحات متا نوایندکس قرار بگیره بهترین حالته … اگر وردپرس باشی توی تنظیمات یه تیک داره میزنی همین کارو می‌کنه … نباشی هم خوب اگر کد سایت درست نوشته شده باشه قاعدتاً بخش هد صفحه یک کد جدا داره و توی اون می‌نویسی و اوکیه… اگر هم وردپرس نیستی و برنامه نویس محترم هم درست کد نزده … میتونی توی فایل ربات توی هاست سایت رو نوایندکس کنی

  7. منظورتوتن از انتشار چنین مقاله ای رو برای قیمت و هزینه سئو نمی فهمم، ممنون مشم تو چند جمله بگید

    1. سئو و بهینه‌سازی سایت تاثیر بسزایی در میزان فروش و پیشرفت کسب و کار شما دارد. تعرفه سئو سایت و عوامل مؤثر بر قیمت آن به یسکری موارد بستگی دارد که در این پست شما را با اهمیت سئو و عوامل تاثیر گذار بر قیمت سئو سایت آشنا کردیم.

    1. تفاوت قیمت این دو سئو همیشه برای مشتری سؤال بوده اینجا به صورت جداگانه سئو هر سایت رو بررسی میکنیم:
      سئو سایت شرکتی: این نوع سئو نیاز داره که رتبه سایت رو توی بعضی کلمات بالا ببریم. این کلمات کلیدی به طور معمول برای صفحه های خدمات یا پست ها هستند. معمولا توی سایت های شرکتی و خدماتی محصول نداریم. معمولا یکی از اهداف سئو سایت های شرکتی بهبود شهرت برندشون توی فضای دیجیتاله.

      سئو سایت فروشگاهی : توی وبسایت های فروشگاهی هر محصول به تنهایی یا توی دسته بندی خودش سرچ میشه پس باید علاوه بر سئو تک تک محصولات، تگ ها و دسته بندی ها و جزئیات دیگه رو هم سئو کنیم.
      از طرفی برای بعضی از مشتری های شما، اندازه یا ویژگی های منحصر به فرد یک محصول مهمه، بعضی ها هم دنبال برند خاصی از یک محصول هستن.
      هدف سئوی فروشگاهی اینکه همه مشتری ها رو بدون در نظر گرفتن احتمال خریدشون به دست بیاریم.
      به همین دلیل سئوی وب سایت فروشگاهی حجیم تر، زمان برتر و طبیعتا با هزینه بیشتری همراهه.

      کلا سئو، کاری نیست که هر کسی و توی زمان کوتاهی بتونه ازش جواب بگیره، باید یه تیم حرفه ای روی سایت تون کار کنند. توی این زمینه آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب می تونه به سایت تون کمک کنه تا جایگاه اصلی شو توی گوگل پیدا کنه.

  8. تعدادی از کارفرماها حتی زحمت نمیدن در حد چند کلام بگن کین چین چی کارن؟؟؟ یه url میفرسته میگه چند؟؟

  9. تعدادی از کارفرماها حتی زحمت نمیدن در حد چند کلام بگن کین چین چی کارن؟؟؟ یه url میفرسته میگه چند؟؟

  10. مقاله خیلی خوب و منطقی در مورد قیمت سئو و تعرفه سئو بود. ممنون. اگر نمونه فایل پروپوزال در جواب RFP دارید ممنون میشم بفرستید

    1. خیلی ممنونم خداروشکر کاربردی بوده براتون.
      هر پروپوزالی واسه هر پروژه باید با توجه به نیاز و شرایط اون کسب و کار اختصاصی تهیه بشه ولی حتما سعی میکنم یه فایل کلی هم اماده کنم پست کنم ممنون از فیدبکتون

    1. پروژه سئو کیلویی چند؟ سوا میخوای یا در هم؟

      حتما با این جملات آشنا هستید :
      پروژه سئو چند؟
      شرایط همکاری؟
      قیمت سئو؟
      برای پروژه سئو چقدر میگیرید؟

      اگه کارفرما هستید این محتوا برای شما نوشته شده اینکه چجوری درخواست همکاری برای پروژه سئو بدیم تا کارمون اصولی و حرفه‌ای پیش بره و سریع به نتیجه دلخواهمون برسیم.

      قبل از هرچیزی شما باید به عنوان کارفرما شناخت دقیقی از کسب و کار خودتون و خواسته‌هایی که دارید ، داشته باشید. مثلا باید بدونید که چه بودجه ایی برای کسب و کارتون دارید و بر اساس بودجه تصمیم بگیرید. یکی از جملات پرتکراری که ما از کارفرما میشنویم اینه که من یک سایت فروشگاهی میخوام مثل دیجی کالا چقدر میشه؟ این کارفرماها خیلی خطرناک هستند چون هیچ دید بیزنسی به کار ندارند.

      و تمام موارد مهم رو در قالب یک فایل به نام RFP یا Request for proposal برای #متخصص سئو بفرستید.
      RFP یک فایلی است که کارفرما برای درخواست کار باید ارائه بده تا در ازای آن یک پروپوزال یا جواب منفی برای همکاری دریافت کنه. پروپوزالی که برای شما ارسال میشه شامل خدماتی است که بر اساس نیاز شما و شرایط کسب و کارتون که در RFP ارائه دادید قیمت گذاری و زمان‌بندی شده است.

      چرا باید RFP بفرستیم؟
      1- ایا آن متخصص سئو تمایل داره با شما کار کنه یا خیر؟
      2- ایا شما به فرد یا تیم درستی مراجعه کردید یا خیر؟
      3- ایا خدمات سئو آن تیم به کار شما میاد یا خیر؟
      4- در چه زمان و چه قیمتی قابل انجام است؟

      بنابراین بعد از ارسال فایل RFP به تیم سئو آن‌ها شرایط کسب و کار شما را بررسی میکنند و اگر شرایط برای همکاری فراهم نبود جواب منفی به شما اعلام میکنند و شما مجددا فایلی که اماده کردید رو برای فرد دیگری میفرستید.
      و اگر شرایط همکاری با شما فراهم بود برای شما پروپوزال خدمات سئو را ارسال میکنند و شما به عنوان کارفرما بررسی میکنید و اگر موافق بودید برای عقد قرارداد همکاری یک جلسه تعیین میکنید.

      موارد مهمی که حتما باید در فایل RFP ذکر کنید شامل :
      ۱-معرفی خودتون به عنوان کارفرما
      ۲- توضیحات مختصر در مورد کسب و کارتون و اینکه چه خدماتی برای ارائه یا محصولاتی برای فروش دارید؟ و هدفتون از راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی چی هست؟
      ۳- توضیحات مختصر در مورد فعالیت های سئو که قبلا روی سایت شما انجام شده و دلیل شما برای قطع همکاری با تیم قبلی چی بوده ؟
      ۴- نام ۵ تا از رقبای اصلی شما
      ۵- لیست کلمات کلیدی هدف شما برای سئو. مثلا کلمات کلیدی هدف در سئو می تونه اینها باشه فروش سئو، خرید سئو، سئو سایت تضمینی، قیمت سایت گوگل، نرخ سئو سایت، تعرفه خدمات سئو، قیمت سئو سازی سایت، هزینه سئو سایت وردپرس

      ۶- اگر حوزه کاری شما تخصصی است مثل حوزه پزشکی یا وکالت ، ایا نیرو برای تولید محتوا با دانش تخصصی دارید یا خیر؟
      ۷- بودجه ای که برای سئو و مبلغی که برای حق‌الزحمه در نظر گرفتید چه مقدار است؟

      کارهای غیر حرفه ای کارفرما :
      1- سؤال پرسیدن در دایرکت در مورد قیمت پروژه سئو ، شرایط همکاری و …بهتر است شما حرفه‌ای تر عمل کنید و یک فایل RFP اماده کنید و برای ان شخص یا تیم بفرستید که در صورت تمایل به شما پروپوزال ارائه شود.
      2- بهتر است قبل از درخواست برای همکاری از جانب کار متخصص سئو یا تیم سئو مطمئن باشید و بعد درخواست همکاری بدید.
      3- ارسال ادرس سایتتون در دایرکت و درخواست مشاوره رایگان غیر مستقیم درست نیست. مثلا این سایت من هستش خوشحال میشم نظرتون رو در موردش بدونم. کارفرمای عزیز لطفا جهت مشاوره سئو نیزRFP ارسال کنید.

      به نظر شما دیگه چه موارد مهمی هست که کارفرما باید قبل از همکاری با تیم سئو در RFP ارائه بده؟
      ممنون که با شیر کردنتون این پست رو به دست کارفرماهای گرامی میرسونید.

      1. مشکل اینه که یاد گرفتن الان هرچی میشه میگن حالا شما یه بررسی بکنه سایت ما رو رقبا رو در بیار یه استراتژی ام بگو نا صحبت کنیم با هم
        بالای صد تا پروپوزال سنگین دادم ولی فقط وقت تلف کردنه😑

        1. بله ولی ما نباید تا وقتی که بریف مشخصی ارسال نشده و راجع به بودجه و حق‌الزحمه و … اطلاعاتی داده نشده پروپوزال بفرستیم و تا حد ممکن آنالیز سایت و پروپوزال فرستادن هم رایگان نباشه که کارفرماها برای وقت ما ارزش بیشتری قائل بشن.

  11. سلام روزتون بخیر باشه
    ما یه سایتی داریم که یه سری کارای خیلی کوچیکش انجام شده
    اینماد سایت گرفته شده و قالب سایت نصب شده
    حالا سوالی که داشتم از خدمتتون اینه که
    اگر شما بخواید یه سایتِ صفر رو تحویل بگیرید و صفر تا صدِ کاراش رو انجام بدید(اعم از محتوا، آپلود محصولات و سئو و…)
    هزینه اش چقدر میشه؟
    و اینکه برنامتون یا همون بیزینس پلنتون چیه سایت ما تو حوزه بدلیجات هستش و می‌خوام بدونم کلمات کلیدی ما بعد چند وقت رتبه های برتر گوگل میاد و هزینه های رپورتاژ رو ماهانه چ قدر تخمین میزنید و می‌خوام حتما روزی یک عدد مقاله داخل سایت باشه
    میخواستم هزینه ی ماهانه ی انجام پروژه و زمان به نتیجه رسیدن پروژه رو بهم بگین

    1. سلام آقا فرهاد
      لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت سئو از راه های پشتیبانی تماس بگیرید و یا اطلاعات خودتان را جهت تماس از سمت ما در فیلد مشاوره وارد کنید. با تشکر

  12. با احترام، به نظرم تحقیق کلمات کلیدی نمیتونه یک فاکتور رتبه بندی باشه… اخیرا هم که دیتایی درباره فاکتورهای رتبه بندی یاندکس به بیرون درز کرد که حدود ۱۹۰۰ فاکتور رو برای این کار نشون میداد. به نظرم باید یکم نگاه ها به سئو عوض بشه و از نگاه های سنتی گذشته فاصله بگیریم

  13. سلام ببخشید یک سایتی که با کدنویسی طراحی شده اما الان بخواد بره روی وردپرس مجددا باید طراحی سایت براش انجام بشه و…؟؟ چون هزینه طراحی سایت با کدنویسی پرداخت شده اما الان میخواییم با وردپرس سایت رو بالا بیاریم باید چیکار کنیم؟

    1. سلام خدمت شما
      والا جوابش یه مقدار مفصله
      در حد کامنت بخوام بگم باید حواستون باشه تکنیکالی مشکل سئو نخورید، مثلا اسکیماها از دست نره و … تا جای ممکن ساختار یو از آل حفظ بشه و اگر نمیشه ریدایرکت سیصد و یک فراموش نشه … این خیلی کلیش بود

  14. سلام، من اواخر پارسال وبسایت دفتر معماری راه اندازی کردم، هزینه حدودی seo برای ۶ ماه چقدر میشه؟

  15. سلام و درود، ببخشید برای سئو فروشگاه لوستر و روشنایی میخواستم قیمت بگیرم، باید چه کاری کنم؟

  16. سلام در مورد اسم تصاویر ، آیا اسم برند رو در آخر اسم عکسها اضافه کنیم، تاثیری در سرچ گوگل داره؟ یعنی برند سرچ بشه این تصاویر نمایش داده میشن؟

  17. درمورد این سوال
    کسی قطعی صحبت نمیکنه و کمتر شفافیتی تا الان صورت گرفته
    اما چند تا نکته کلی میگم شاید بهتون کمک کنه

    اولین و مهم ترین موردی که تو قیمت گذاری تاثیر داره، میزان توانمندی شما در درک، برنامه ریزی و انجام تنوع تسک هاست. (هر آنچه در سئو تاثیرگذار است. از محتوا تا یو ایکس و تکنیکال و سوشال سیگنال و اپتیمایز ادز و …)‌

    بعضی افراد تو قسمت تکنیکال ضعف دارن و به همین دلیل مجبور هستن از یک برنامه نویس برای مبتدی ترین موارد تکنیکال کمک بگیرن

    همین موضوع درباره تدوین تقویم محتوایی، استراتژی لینک سازی داخلی و خارجی، پیدا کردن مشکلات فنی و یوایکس سایت و موارد دیگه صدق میکنه. پس سعی کنید یا با کسی که روی تکنیکال یا هر نقطه ضعف دیگه ای که شما دارید، تسلط داره همکاری کنید یا اینکه روی همه موارد مسلط بشید.

    (تکنیکال چون موضوع رایج تری هست مثال زدم)

    مورد دوم: کاملا به حوزه فعالیت یک سایت و گستردگی بیزنس بستگی داره.

    قطعا اگه یک پروژه در حوزه گردشگری داشته باشید نیازه که زمان بیشتری برای هرکاری صرف کنید چون تو این حوزه جنگه.

    پیشینه سایت و هرآنچه که تاکنون براش اتفاق افتاده رو بررسی کنید.
    رقبای بیشتری رو تو این scale بررسی کنید
    استراتژی ها گسترده هستن.
    دیتاها بسیار زیاده و زمان زیادی باید برای تحلیل همه این موارد در نظر بگیرید.
    ارتباطتون گاها با افراد بیشتری هست
    تیم فنی سازمان
    تیم کانتنت
    و …
    ضمن اینکه نرخ تولید محتوا، رپورتاژ، لینکسازی داخلی و هر مورد دیگه ای بالاتره
    مقایسه کنید سئو سایت های بزرگی مثل علی بابا، آپارات و دیجی کالا
    یا یک سایت کوچک و نیچ در حوزه خدمات نظافت منزل (صرفا تهران به طور مثال)

    مورد سوم: موضوع حوزه یک وب سایت
    از نظر تخصصی یا عمومی بودن

    مقایسه کنید
    سئو یک سایت فروش فرش که شما قبل از شروع سئو سایت، کافیه بیزنس مدل و تارگت رو درک کنید

    اما درباره
    سئو سایت وکالتی، بیمه، پزشکی، عمران، صنایع و هر موضوع تخصصی دیگه ای باید خودتون بروز باشید تا بتونید استراتژی سایت رو متوجه شید و انواع تایپ صفحه رو با توجه به انواع تاپیک و تارگت بیزنس دسته بندی و سئو کنید

    مورد چهارم: این مورد رو کاملا تجربی عرض میکنم
    همه چیز بستگی داره به خود سازمان
    معمولا شما نمیتونید ابتدا بودجه مد نظری که برای سئو درنظر دارن رو بپرسید
    اما از نوع صحبتی که همون ابتدا میشه متوجه میشید این سازمان یا این شخص چه مقدار ارزش برای کار شما قائل هست
    به طور مثال
    یه سر به صفحه اون شرکت در سایت های کاریابی مثل جابینجا بزنید. از لحن آگهی ها، انتظاراتی که از کارمند های هر حوزه نوشتن تو آگهی, رنج حقوق ها متوجه این موضوع میشید.
    مثلا شرح وظایف نیروی سوشال، مارکتر سئو و کانتنت رو معمولا هممون بلدیم.

    یا کمپانی که کل رنج حقوق هر پوزیشنی رو نگاه میکنید به زور عدد ۱۰ یا ۱۲ رو تاچ میکنه

    احتمالا نیرو تمام وقت پیدا نکرده و زیر ۱۰ تومن میخواد برای برونسپاری بده (به طور مثال عرض کردم)

    به مدت عمر بیزنس، تعداد افرادی که مشغول به کار هستن …

    تعداد افراد تیم سئو (گاهی هیچ تیمی وجود نداره گاهی یک سری کارها یا یک ساب بیزنس به صورت کلی برونسپاری میشه)
    دقت کنید.
    میتونید به بودجه ای که ماه های پیش برای انتشار رپورتاژ آگهی اختصاص دادن دقت کنید
    به تعداد محتوایی که منتشر میشده

    و معمولا تجربه‌ نشون میده کارفرمایی که از اهمیت اف پیج آگاه باشه و توجیه شده باشه، اگه برای سایت خودش هزینه اف پیج نمیکنه
    احتمالا برای کل سئو هم هزینه خاصی نمیکنه.

    مورد پنجم:
    از دوستان و همکاران بپرسید تو چه رنجی فعالیت میکنن

    مورد ششم: بسیار به شما، توانایی هاتون، پتانسیل پرزنت خودتون و قابلیت ها و اچیومنت هاتون بستگی داره.

    مورد آخر هم اینکه
    تنوع قیمت تو این بازار بسیاره
    از کسانی که ساعتی ۲۰۰ هزار تومن کار میکنن هست
    تا کسی که شناخته شده تر هست و ساعتی ۲ تا ۵ تومن فقط مشاوره میگیره

    پروژه ها هم انجام میدن هنوز از رقم ماهیانه ۶ تومن تا ۸۰ – ۹۰ و …
    میانگین چیزی که امسال من بیشتر دیدم برای کسی که کار بلده عدد ۱۵ تا ۳۰ به صورت ماهیانه بوده.
    با این حال این اعداد هم فقط مواردی بوده که تو جامعه محدود اطرافم رو بررسی کردم دیدم

    میتونه خیلی متفاوت تر باشه.

  18. یه سوال من اسکیما رو زدم با رنک مث و داخل قسمت جایی که رسپی ها رو گوگل نشون میده از زمان پخت و مواد لازم نشون میده فقط ریویو که ستاره دار هیت و نشون نمیده دلیل خاصی داره چون الان ۴ ماه میشه همه چیو نشون میده بجز ریویو صفر میزنه ممنون

  19. سلام . من کلمه “عایق رطوبتی پشت بام” رو با فیلتر شکن که سرچ میکنم سایتمون بالا میاد صفحه اول، اما وقتی فیلترشکن رو خاموش میکنم سایت تو پنج صفحه اول هم نمیاد. علت ب نظرتون چی میتونه باشه؟ آدرس سایت هم doctornano ir هست
    یا مثلا کلمه “عایق رطوبتی نما” رو با فیلترشکن سرچ میکنیم صفحه هدف میاد، اما بدون فیلترشکن سرچ میکنیم یه صفحه دیگه از سایت رو میاره

  20. سلام
    هاست آلمان هاست دی ال بگیرم, کاربرهای داخلی راحت دسترسی دارن به سایت؟
    یا هاست ایران سون هاست بگیرم؟
    پیشنهاد بهتری هم دارید ممنون میشم
    با تشکر فراوان

  21. سلام ،
    لینک داخلی برای هر صفحه چندتا باشه خوبه؟ میگن تعداش باید ۲ تا باشه شما موافقین؟

  22. سایت مپ های قبلی رو که دیگه اوکی نیست رو میشه از سرچ کنسول حذف کرد؟ قبلا میشد الان نمی دونم چجوری پاکشون کنم ، ممنونم از پست های خوبت رفیق❤️👏

    1. قربونت مهدی جان ..چ اره آقا میشه … میری توی سرچ کنسول توی بخش سایت مپ روی سایت مپت کلیک میکنی بالا سمت راست به سه نقطه میاد که روش میزنی گزینه ریموت داره

  23. سلام. میشه راهنمایی کنید از بین دو تا دامنه به همراه هاستشون با شرایطی که میگم بهتره رو کدوم کار کنیم که سئوش زودتر پیش میره. اولی دامنه و هاست تازه خریداری شده است. دومی عمر دامنه چند سال با da:5 هست اما فزونه ها، قالب اصلا اپدیت نشده. اسپم اسکور زیر ۳۰ داره. خطای امنیتی هم میده. Ssl غیر فعاله. کمی رو سایت کار میکنیم ارور میده. در واقع خیلی وقته رو سایت کار نشده.. خواستم بدونم آیا بهتره که دامنه قدیمی رو روی هاست جدید بیاریم و با هاست جدید کار کنیم؟

    1. سلام دامین اتوریتی و … اهمیت زیادی نداره… آیا این دامنه با کلمه خاصی رتبه داره؟ اگر جواب بله هست ، توصیه میکنم روی دامنه قبلی کار کنید در غیر این صورت دامنه جدید کم دردسر و بهتره

  24. سلام
    یه سؤال دارم
    با کلمه ای بعد از یک روز رتبه چهارم بودم بعد خودم روش کلیک کردم و بعد از چندساعت که دوباره سرچ کردم کلا تا صفحه 4-5 هم نبود. علتش چی میتونه باشه؟

    1. سلام مسلما با کلیک یک نفر رتبه جا به جا نمیشه … یا حالت نتایج شخصی سرچ توی تنظیمات گوگل شما روشن هست… که در اون صورت رتبه ها رو بر اساس رفتار شما نشون میده … یا اگر نه توی سیستم های مختلف که میزنید نتایج یکی هست، پس بی ارتباط به کلیک شما بوده و صرفا اون زمان رتبه گرفته و بعد هم رفته پایین … شما کلیک نمی‌کردید هم همینطور میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا

برای افزایش فروش بیزینستان چه طرحی داری؟

برای افزایش فروش کسب وکار شما، چک لیست بی نظیری آماده کرده ایم.

هر روز یک گام کوچک بردارید تا فروشتان دوبرابر شود.

تعداد پرسنل

تماس سریع دریافت خدمات