مشاور سئو کیست؟ استخدام مشاور سئو با تجربه و متخصص

,

مشاور سئو کیست؟ مشاور سئو مسئول برنامه ریزی، اجرا و مدیریت استراتژی کلی سئو سایت است.  وی معمولا طیف گسترده ای از وظایف مانند بازاریابی وب، تجزیه و تحلیل وب، برنامه ریزی استراتژی محتوا، ساخت لینک و استراتژی کلمات کلیدی را پوشش می دهند. مشاور سئو به عنوان یک متخصص سئو، استراتژی‌ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی را برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان یک وب‌سایت و به دست آوردن رتبه‌بندی بالا در صفحه نتایج موتورهای جستجو شناسایی خواهد کرد. با ایجاد سرنخ های بیشتر برای کسب و کار، فرصت های جدیدی برای رشد و سود ایجاد خواهد کرد. پس اگر نیازمند مشاور سئو هستید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.(Required)
Hidden
Hidden
Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فواید سئو با مشاور سئو

    • آگاهی از برند را افزایش می دهد.
    • ارزش بلند مدت ارائه می کند.
    • سرنخ های با کیفیت ایجاد می کند.
    • تجربه کاربری کسب وکار را افزایش می دهد.
    • اعتماد و اعتبار در بازدیدکنندگان سایت ایجاد می کند.
    • مشتریان بالقوه را به مشتریان وفادار و پولی تبدیل می کند.
    • فروش کسب وکار شما را بالا می برد.
    • ترافیک ارگانیک سایت را بدون استفاده از تبلیغات پولی افزایش می دهد.

مشاور سئو کسب و کار چه کاری انجام می دهد؟

مشاور سئو چه کاری انجام می دهد؟

وظایف یک مشاور سئو بسته به سازمانی که مشاور در آن کار می کند می تواند متفاوت باشد. خدمات مشاوره سئو ممکن است از انجام وظایف خاص سئو تا مشاوره شرکت ها در سطح استراتژیک باشد. در اینجا لیستی از خدماتی است که مشاور سئو ممکن است ارائه دهد:

  • انجام تحقیقات در مورد کلمات کلیدی کسب و کار
  • ایجاد یک استراتژی محتوای SEO
  • بهینه سازی محتوای سایت موجود
  • رفع مشکلات فنی سئو
  • بهبود ساختار سایت و سازماندهی صفحات
  • تجزیه و تحلیل رقبای آنلاین سایت در کلمات کلیدی هدف
  • بهبود دعوت به خرید محصولات سایت
  • همکاری با سایر تیم های بازاریابی برای توزیع محتوا در رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیل مارکتینگ

مهارت ها و صلاحیت هایی یک مشاور سئو حرفه ای:

  • استراتژی ها و راه حل های سئویی را متناسب با نیاز کسب و کار سفارشی کند.
  • با توجه به رفتار جستجوگر آنلاین و وب سایت های رقیب، نحوه عملکرد یک کمپین SEO را پیش بینی کند.
  • نشان دادن تخصص در نحوه عملکرد سئو.
  • نمونه هایی از نتایجی را که برای سایر مشتریان به دست آورده اند ارائه دهد.
  • از جدیدترین استراتژی ها، روش ها، ابزارها و نرم افزارهای سئو استفاده کند.
  • مشاوره ایجاد محتوای اصلی که در نتایج جستجو قرار گیرد.
  • تجزیه و تحلیل داده ها برای ارائه توصیه های مفید سئویی سایت

۵ نشانه برای استخدام مشاور سئو:

استخدام مشاور سئو گام مهمی در توسعه کسب و کار شما است. استخدام مشاور سئو نیز بسته به هزینه خدمات می تواند سرمایه گذاری قابل توجهی باشد. ممکن است از خودتان بپرسید که آیا اکنون زمان مناسبی برای آوردن مشاور در کسب وکار است یا خیر؟ برای تصمیم گیری درست، موارد زیر را مرور کنید.

۱. اهداف تجاری روشنی دارید.

دانستن اینکه کسب و کار شما در حال حاضر کجاست و می خواهید به کجا برسید می تواند به شما کمک کند تا با یک مشاور سئو، را برای رسیدن به اهداف تجاری خود مشورت کنید.

۲. شما در حال گسترش کسب و کار خود هستید.

یک دوره رشد کسب و کار می تواند نشان دهد که نیاز به آماده سازی وب سایت شما برای ترافیک بیشتر باشد. به عنوان مثال، ممکن است محصولات و خدمات خود را گسترش دهید یا خود را برای جذب بازارهای جدید آماده کنید. یک مشاور سئو ممکن است بتواند به شما در زمینه تولید محتوای مناسب سئو محور برای دستیابی به مخاطبان جدید، بهینه سازی صفحات محصول برای تبدیل یا بهبود قابلیت تبدیل وب سایت شما کمک کند.

۳. شما در حال ارتقای وب سایت خود هستید.

در کنار ارتقای کسب و کارتان، اصلاح یک وب سایت می تواند نشان دهنده نیاز به سئو کار باشد. با داشتن یک مشاوره سئو، ممکن است بتوانید بر روی بهبود سئو وب سایت خود تمرکز کنید که بیشترین ترافیک را به همراه بیاورد.

۴. شما می خواهید استراتژی محتوای جدیدی را پیاده سازی کنید.

سئو متکی به داشتن محتوای معتبر و مرتبط است که هدف جستجوگر را برآورده می کند. اگر به دنبال اجرای یک استراتژی محتوای جدید هستید، حتما از راهنمایی یک مشاور SEO بهره مند شوید.

حتما بخوانید:  آموزش سئو و بهینه سازی سایت

۵. دانش کاری در زمینه سئو دارید.

هنگامی که دانش کاری در مورد سئو دارید، در موقعیت بهتری برای درک نیازهای سئوی کسب و کار خود و یافتن مشاوری هستید که مهارت ها و رویکردهایش بتواند نیازهای سئویی شما را برطرف کند.

مراحل استخدام مشاور سئو:

اگر آماده استخدام یک مشاور سئو هستید، می‌توانید این مراحل را برای ساده‌سازی فرآیند دنبال کنید.

۱. اهداف سئو و نیازهای تجاری خود را روشن کنید.
اهداف واضح، یافتن بهترین مناسب برای کسب و کار شما را آسان تر می کند. از این سوالات برای روشن کردن اهداف خود استفاده کنید:

  • اهداف کلی کسب و کار شما چیست؟
  • چه نتایج خاصی را می خواهید با استراتژی جدید سئو فعال کند؟
  • برای چه تاکتیک های سئو نیاز به کمک مشاور سئو دارید؟

۲. تعیین بودجه.
برای هر سرمایه گذاری توسعه کسب و کار، تعیین بودجه قبل از دستیابی به افراد بالقوه مهم است. به این ترتیب، می توانید تجارت خود را سالم نگه دارید و جریان نقدی مثبت را حفظ کنید.

برخی از سوالاتی که باید از خود بپرسید عبارتند از:

  • چه منابعی برای سرمایه گذاری در خدمات مشاوره سئو در اختیار دارید؟
  • کسب و کار شما چقدر درآمد ماهانه یا سه ماهه دارد؟
  • در چه زمینه‌هایی از کسب‌وکارتان می‌توانید هزینه‌ها را بدون از دست دادن کارایی عملیاتی یا اعتبار برند برای سرمایه‌گذاری بر روی مشاور سئو کاهش دهید؟

۳. درباره مشاوران و شرکت های متعدد سئو تحقیق کنید.
قدم بعدی شما این است که بدانید چه خدمات سئویی در دسترس است و کدام یک می تواند به شما در دستیابی به اهداف تجاری شما کمک کند. در اینترنت و سایت های فریلنسری جستجو کنید و به شبکه حرفه ای خود رجوع کنید تا لیستی از خدمات را برای بررسی بیشتر جمع آوری کنید.

از این سوالات برای تحقیق خود استفاده کنید:

  • کدام مشاوران یا شرکت ها صلاحیت های مورد نیاز شما در رابطه با ارائه خدمات سئو را دارند؟
  • کدام یک از آنها نزدیکترین تطابق را با خدمات مورد نیاز شما ارائه می دهد؟
  • مشتریان قبلی در مورد این مشاوران یا شرکت ها در چه می گویند؟
  • از نمونه کار، نمونه کارها و مطالعات موردی ارائه دهندگان خدمات سئو چه چیزی می توانید به دست آورید؟
  • قیمت سئو و خدمات مختلف مشاوره سئو چگونه است؟

۴. شرح دقیق از نیازهای شغل ایجاد کنید.
هنگامی که اهداف، بودجه و خدمات موجود در بازار را شناختید، گام بعدی شما تهیه پیش نویس شرح شغل است. از این برای جذب نامزدهای بالقوه مشاوره سئو و مکالمات استخدامی خود استفاده کنید.

شرح شغل نیاز خواهد داشت:

  • عنوان شغلی که با خدمات مورد نیاز شما مطابقت دارد، از جمله «مشاور سئو»، «خدمات مشاوره سئو»، «مشاور بازاریابی سئو»، «مشاور سئو مشاغل کوچک» و «مشاور سئو فروشگاهی»
  • شرحی از کسب و کار شما و نیازهای فعلی سئو آن
  • لیستی از کارهایی که برای انجام آنها به یک مشاور سئو نیاز دارید، مانند تحقیق کلمات کلیدی، بررسی SEO یا بهینه سازی کل وب سایت فروشگاهی خود
  • لیستی از مدارک مورد نیاز یک مشاور سئو شامل مهارت ها و تجربه آنها
  • جزئیات اضافی مانند مدت زمان موقعیت و محدوده کار

۵. با مشاوران سئو ارتباط برقرار کنید.
برای ارتباط با مشاوران بالقوه سئو، از روش های زیر استفاده کنید:

  • مستقیماً از طریق وب سایت ها یا رسانه های اجتماعی با مشاوران تماس بگیرید. شرح شغل را در پیام خود قرار دهید.
  • شرح شغل را در مراجع آنلاین و رسانه های اجتماعی ارسال کنید و از مشاوران سئو بخواهید تا با شما تماس بگیرند.
  • در سایت هایی مانند کاریابی مانند جابینجا یا جاب ویژن و همچنین پلتفرم های فریلنسری مانند بونیشا یا انجام میدم یک لیست شغلی ایجاد کنید و جواب هایی را که دریافت می کنید نظارت کنید.

سپس، بهترین مشاوران سئو را که می خواهید با آنها مصاحبه کنید فهرست کنید.

۶. در طول مصاحبه سوالات با اولویت بالا بپرسید.
اهداف شما برای این مرحله این است که بر اساس اطلاعاتی که از وب سایت های ارائه دهندگان خدمات به دست آوردید، استفاده کنید و بهترین مشاور سئو را از بین کاندیداهای خود انتخاب کنید.

سوالات زیر را به عنوان نقطه شروع مصاحبه در نظر بگیرید:

  • چه تاکتیک‌ها و استراتژی‌های سئو را در اختیار دارید که به سایت من کمک کند؟
  • چند وقت یکبار با مشتریان خود در مورد نحوه عملکرد استراتژی سئو بحث می کنید؟
  • معمولاً چه مدت طول می کشد تا مشاوره شما به نتیجه برسد؟
  • آیا با برندها یا رقبای ما کار می کنید؟
  • چگونه از روش‌های سئو که برخلاف دستورالعمل‌های گوگل هستند (که «سئو کلاه سیاه» نیز نامیده می‌شود) اجتناب می‌کنید؟
حتما بخوانید:  تگ های هدینگ (Heading Tags) چیستند و چرا در سئو اهمیت دارند؟

آیا سئو واقعا کار می کند؟

بله، سئو کار می کند. در واقع به طور متوسط بیش از ۵۳ درصد از کل ترافیک وب سایت ها از جستجوی ارگانیک است. به سختی می توان انکار کرد که رتبه بندی در بالای گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی تاثیر مثبتی بر وب سایت و کسب و کار شما ایجاد می کند. یک متخصص سئو با تجربه، مانند مهندس اسماعیل سحاب، پیچیدگی های سئو را درک می کند. ما از روش‌های اثبات‌شده و کلاه سفید استفاده می‌کنیم و مطمئن هستیم که کمپین سئوی شما کار می‌کند و منظور از کار، رتبه‌بندی صفحه اول، افزایش ترافیک ارگانیک، سرنخ‌ها و فروش بیشتر است. اگر سئو به درستی انجام شود، مطمئنا برای کسب و کار شما مفید خواهد بود.

اهمیت مشاوره سئو در طراحی مجدد وب سایت چیست؟

مشاوره سئو در طول طراحی مجدد وب سایت ضروری هست! با بسیاری از تغییرات ساختاری و تصمیماتی که باید گرفته شود، مشاور سئو شما باید در هر مرحله حضور داشته باشد و مطمئن شود که این تصمیمات برای سئو شما بهترین هستند. هنگامی که این تصمیمات کنترل نمی شوند، اغلب طراحان، توسعه دهندگان و سایر اعضای تیم طراحی مجدد عناصر حیاتی SEO را نادیده می گیرند.
به یاد داشته باشید، هر قطعه کد و محتوا بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارد، بنابراین هر تصمیمی نیاز به علامت سئو دارد. ما همچنین فرآیند تغییر مسیر ۳۰۱ را مدیریت خواهیم کرد، اگر نمی‌خواهید رتبه‌بندی شما پس از راه‌اندازی وب سایت جدید افت شدیدی داشته باشد، کاملاً ضروری است.

مشاور سئو سایت فروشگاهی

در آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب، ما متخصصان سئو سایت فروشگاهی هستیم. ما بیش از هفت سال است که وب‌سایت‌های فروشگاهی را بهینه می‌کنیم و تجربه بیشتری نسبت به سایر شرکت‌های سئو در این صنعت داریم.
مشاوره سئو سایت فروشگاهی یک سرویس ارزشمند است زیرا ما می توانیم استراتژی را هدایت کنیم و با تیم بازاریابی دیجیتال داخلی شما همکاری کنیم تا آنها را در مسیر درست سوق دهیم.
ما با توسعه دهندگان، نویسندگان محتوا، طراحان و موارد دیگر شما مشورت خواهیم کرد تا مطمئن شویم هر اقدامی که انجام می دهید درست است. ما به شرکت شما کمک می‌کنیم تا از زمان و تلاشی که هر روز برای بازاریابی آنلاین شما صرف می‌شود، بهترین استفاده را ببرید.

وب‌سایت‌های فروشگاهی چالش‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کنند که ما به خوبی برای مقابله با آن‌ها مجهز شده‌ایم.
از بهینه سازی هزاران محصول گرفته تا نمایه سازی بیش از ۱۰۰۰۰۰ صفحه، ما اسرار بهینه سازی پویا، بهینه سازی در سایت، ساخت لینک و موارد دیگر را به اشتراک خواهیم گذاشت.

کار با مشاوران سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب

پس از امضای قرارداد با آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب، با تیمی که با آن کار خواهید کرد ملاقات خواهید کرد. معمولاً تیمی متشکل از ۵ تا ۱۰ متخصص در اختیار خود خواهید داشت.
این اعضای تیم شامل یک استراتژیست اصلی سئو، متخصصان سئو، یک مدیر سایت، توسعه‌دهنده فرانت‌اند، توسعه‌دهنده بک‌اند و دیگران در صورت نیاز هستند. در طول تماس اولیه خود، ما بیشتر در مورد کسب و کار شما و شما در مورد فرآیند ما بیشتر خواهید آموخت، مطمئن باشید که ما هر دو پروژه و انتظارات ارتباطی رو به جلو را درک می کنیم.
ما شما را در نرم افزار مدیریت پروژه خود راه اندازی می کنیم و به شما امکان می دهد به ارتباطات و وظایف دسترسی آسان داشته باشید. با شروع قرارداد مشاوره، شما هر ماه با تیم ما کار خواهید کرد تا برنامه اقدام ماه را ترسیم کنید. ما تعیین خواهیم کرد که چه چیزی مهم است، کجا به کمک نیاز دارید و کجا می توانیم بیشترین تأثیر را داشته باشیم. ما در طول ماه با هم صحبت خواهیم کرد و همیشه در مورد ضرب الاجل ها و موارد قابل تحویل در ارتباط هستیم. ما تمام کارهایمان را دنبال می کنیم و در پایان هر ماه در یک گزارش دقیق سئو در اختیار شما قرار می دهیم. سپس برای بررسی گزارش و برنامه ریزی برای ماه آینده با تیم شما ملاقات خواهیم کرد. هدف این است که هر دو تیم بر روی وظایف سئو تمرکز کنند که وب سایت شما را در سریع ترین زمان ممکن به سمت اهداف بازاریابی جستجوی شما سوق می دهد.

هزینه و قیمت آژانس سحاب به عنوان مشاور SEO چقدر است؟

هزینه استخدام آزانس سحاب به عنوان مشاور سئو بسته به نیاز شما متفاوت است. ما بر اساس تعداد ساعات مورد نیاز در ماه تخمین می زنیم.
نرخ ساعتی بین ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان در ساعت متغیر است. برای درک کامل اهداف شما، ما با شما صحبت می کنیم، وب سایت شما را بررسی می کنیم، تیم داخلی شما را ملاقات می کنیم، و پیشنهادی ارائه می دهیم که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.
می توانید با شماره  ۰۹۱۸۷۰۹۹۲۷۸ تماس بگیرید یا روی دکمه سبز رنگ بایین صفحه کلیک کنید. ویا فرم زیر را بر کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

حتما بخوانید:  جدیدترین الگوریتم های گوگل چیست؟

نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.(Required)
Hidden
Hidden
Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مشاور سئو چه کاری انجام می دهد؟

ساده است. یک مشاور سئو با تیم شما برای ارائه استراتژی و ایده های سئو کار می کند. ما همچنین می توانیم در صورت نیاز به اجرای کار سئو کمک کنیم. یک مشاور متخصص سئو با تیم داخلی شما همکاری می کند تا یک طرح ایجاد کند و توسعه دهنده تیم شما باشد. هدف این است که کلمات کلیدی خود را به بالای موتورهای جستجو برسانید و ترافیک و تبدیل های ارگانیک بیشتری را افزایش دهید.
اگر یک مشاور سئو کار خود را انجام دهد، باید بازدهی مثبت سرمایه خود را بسیار بیشتر از آنچه از طریق سایر کانال های تبلیغات آنلاین دریافت می کنید، مشاهده کنید.

چگونه با گزارش کار مشاوره خود برخورد می کنید؟

هر کاری که انجام می دهیم وارد نرم افزار گزارش سئوی ما می شود و ثبت می شود و سپس در پایان ماه با شما به اشتراک گذاشته می شود. گزارش خوب طراحی شده و خوانا، درک آنچه را که ما انجام داده ایم و کدام یک از اعضای تیم آن را انجام داده است را برای شما آسان می کند. پس از تحویل گزارش به شما، تماسی برای بررسی آن برقرار خواهیم کرد. شما هرگز در تاریکی نخواهید بود.

چگونه تجارت و صنعت ما را درک می کنید؟

با بیش از هفت سال تجربه، تقریباً در هر صنعتی با مشتریان کار کرده ایم و به ما تخصص می دهیم تا پیشنهادات آگاهانه ای برای وب سایت شما ارائه دهیم.
در صورتی که هنوز صنعت را نمی شناسیم، شما را می شناسیم. ما یاد خواهیم گرفت که کسب و کار شما چگونه کار می کند؟ چه چیزی برای شما مهم است؟ و مطمئن باشید که برای موفقیت شما مناسب هستیم. به یاد داشته باشید، حتی اگر کسب و کار شما منحصر به فرد است، الگوریتم گوگل همیشه یکسان است.

چه زمانی نتایج حاصل از سئو یا خدمات مشاوره را مشاهده خواهم کرد؟

کسب نتایج از تلاش‌های سئو می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله جریمه‌هایی که ممکن است در گذشته متحمل شده‌اید، رقابت در صنعت، سن دامنه و رتبه‌بندی فعلی سایت شما بستگی داشته باشد. با این حال، با بهبود رتبه شما، دید کلی برند شما نیز بهبود می یابد. هدف سئو به دست آوردن رتبه بندی صفحه ۱ برای کلمات کلیدی شماست. در این بین، رسیدن به نقاط عطف مانند بالا رفتن از صفحه ۷ به صفحه ۴، نشانگر کشش خوب سئو و تاکتیک های موثر است. همه بهترین مشتریان ما برای درازمدت به SEO پایبند هستند و تلاش های سئوی خود را برای حفظ رتبه های برتر خود حفظ می کنند.

آیا طرح سئوی خود را در سایت ما پیاده سازی خواهید کرد؟

با خدمات مشاوره سئوی خود می توانیم به اجرا و نظارت بر موفقیت کمک کنیم. اگر به دنبال یک آژانس سئو هستید که در سایت شما برای شما کار کند، خدمات سئوی ما را در نظر بگیرید. آیا با سایر فروشندگان وب سایت ما برای پیاده سازی به روز رسانی سئو کار خواهید کرد؟ در حالی که ما یک تیم با استعداد داریم که به طراحی وب سایت اختصاص داده شده است، تیم مشاوره سئو ما بیش از حد مایل است و قادر به همکاری با سایر فروشندگان شما برای دستیابی به اهداف شما است. ما تجربه کار با تیم های توسعه داخلی، تیم های بازاریابی و فروشندگان شخص ثالث را داریم.

آیا تجربه مشاوره در زمینه کمپین سئوی محلی دارید؟

آره! از بهینه‌سازی Google Maps گرفته تا ایجاد صفحات فرود مخصوص شهر، ما در استراتژی‌هایی برای کمک به رشد آنلاین کسب‌وکارهای محلی مجرب هستیم.
اگر صاحب کسب و کار محلی هستید، با تیم دیجیتال مارکتینگ سحاب صحبت کنید تا بیشتر بدانید!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.