Google Caffeine

یکی از الگوریتم های گوگل که توانست نسبتا سر و صدای زیادی حداقل به واسطه نام جذابش ایجاد کند، Google Caffeine بود! این الگوریتم که در واقع بروز رسانی یکی از الگوریتم های گوگل برای ایندکس کردن بهتر مطالب بود، تا حد زیادی توانست جای خود را دل مشاوران و کارشناسان سئو در این زمینه باز کند.

این الگوریتم که مانند دیگر الگوریتم های گوگل هدفی جز بهبود کیفیت جستجو ندارد، دارای تعاریف و بخش های ساده ای است که با توجه به آن می توانید کسب و کار خود را بهبود ببخشید و به صفحه اول گوگل برسید. اگر دوست دارید که با الگوریتم گوگل کافئین آشنا شوید و در مورد آن اطلاعات کاربردی بدست بیاورید، با من همراه باشید.

الگوریتم گوگل کافئین یا Google Caffeine چیست؟

الگوریتم گوگل کافئین یا Google Caffeine چیست؟

الگوریتم گوگل کافئین یا Google Caffeine چیست؟

همانطور که در مقاله الگوریتم Google Freshness توضیح دادیم، اهمیت بروزرسانی و بهبود کیفیت محتوا زیاد است. در این زمینه باید در نظر باشید که محتوای شما می تواند تا حد زیادی بعد از هر آپدیت و بروزرسانی، بهبود کفیت داشته باشد، اما گوگل از کجا متوجه این موضوع می شود؟ چگونه بر اساس این موضوع اقدام به بهینه سازی سایت می کند؟

بله درست حدس زدید! این کار بر عهده ی الگوریتم جذاب و خوشمزه Google Caffeine است که این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما و دیگر سایت های گوگل بعد از هرآپدیت انجام می دهد. در واقع این الگوریتم کمک می کند که سایت شما به بهترین شکل تغییراتش بررسی شود. در این زمینه توجه به مواردی مانند اشتباهات املایی، پاراگراف بندی ها، بهینه سازی تصاویر و … از نظر این الگوریتم در اولویت قرار دارد.

چرا نام این الگوریتم کافئین است!؟

سوالی که احتمالا ذهن شما را هم درگیر کرده است، این است که چرا نام این الگوریتم را کافئین گذاشته اند؟ در این رابطه باید بدانید که همانطور که کافئین در دنیای واقعی به گرفتن خستگی جسمی و گاهی فکری شما کمک می کند، در گوگل و سئو هم این موضوع بی تاثیر نیست. گوگل بروز رسانی شما را مانند تزریق کافئین به محتوا در نظر می گیرد که نتیجه آن بهبود رتبه محتوای شماست.

در این زمینه اگر به خدمات سئو نیاز دارید، لازم است که با من از طریق این صفحه تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود را راجع به این الگوریتم در بخش نظرات با من به اشتراک بگذارید.

0 پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنیدWant to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *