مشاوره سئو

مشاوره سئو سایت مطمئن ترین راه برای جذب مشتری جدید و افزایش فروش از طریق گوگل است. قطعا گرفتن یک مشاوره تخصصی سئو برای کسب وکار شما بسیار نتیجه بخش خواهد بود. برای دریافت مشاوره سئو همین الان فرم زیر را پرکنید. 

(Required)
Hidden
Hidden
Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

با مشاوره سئو، صفحه اول گوگل را تجربه کنید …

  • بررسی دقیق جزئیات سئو
  • تشخیص خطاهای فنی بخش سئو سایت و رفع آن‌ها
  • جست‌وجوی کلمه کلیدی برای کسب بیشترین میزان ترافیک ورودی
  • برنامه‌ریزی کامل برای کسب بیشترین نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  •  تحلیل دقیق اصلی‌ترین رقبای کسب‌وکارتان
  • بررسی بک‌لینک‌ها و میزان اعتبار و ارزیابی تاثیر آنها
  • ارزیابی نتایج کسب‌شده و ارائه گزارش مدیریتی
  • مشاوره سئو سایت برای کسب بالاترین جایگاه در گوگل

برای آینده کسب و کار خود تصمیمی درست بگیرید. ما همه آنچه شما به آن نیاز دارید تا کسب و کارتان رشد کند و از رقبای آنلاین تان پیشی بگیرید را در اختیارتان می گذاریم.

چرا خدمات مشاوره سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ سحاب؟

قیمت گذاری شفاف سئو سایت - هزینه سئو سایت - قیمت سئو

قیمت گذاری شفاف

با منصفانه ترین قیمت ها خدمت گذار تون هستیم

دانش روز سئو

ارائه شاخص های کلیدی متناسب کسب و کار شما

تدوین استراتژی سئو

تدوین روند سئو وب سایت شما

افزایش درآمد شما از طریق بهینه سازی موتور جستجو

افزایش درآمد با دریافت مشاوره

افزایش درآمد شما از طریق بهینه سازی موتور جستجو

افزایش بازدید سایت با سئو سایت

مشاور سئو کسب و کار

ورودی‌های بیشتر، ورودی‌های با کیفیت و در نهایت فروش و آگاهی از برند بالاتر

برندینگ و دیده شدن با سئو سایت

برندینگ و دیده شدن

مطرح شدن و برندینگ و آگاهی افراد بیشتری از محصول و خدمات شما

وقتشه به کسب وکار آنلاین خودت یه تکون اساسی بدی...

اگر دنبال رفع خطاهای وب سایت تان هستید؟
اگر دنبال افزایش ترافیک سایت خود هستید؟
اگر دوست دارید سایت شما در صفحه اول گوگل باشه؟
اگر دوست دارید که ارتقاء سئو سایت تان را با یک تیم خبره و متخصص تجربه کنید؟
 می تونی همین الان روی دکمه زیر بزنی و درخواست مشاورتو ثبت کنی…

مشتریان ما

یک مشاور سئو باید بررسی کند که خود سایت از لحاظ ساختاری ، برای موتور های جستجو مانند گوگل درست ساخته شده یا باید تغییراتی در آن داده شود ، یکی دیگر از وظایف مشاور سئو ، جمع‌آوری گذشته سایت می باشد ، برای مثال در 3 ماه اخیر چه میزان محتوا و چه تعداد پیوند خارجی یا همان بک لینک برای سایت کار شده است و این که این لینک ها مفید و حرفه ای بوده اند یا نه باید تغییراتی در آن ها داده شود ، سپس باید دید رقبا در چه وضعیتی هستند ، با این نگرش می توان درست تصمیم گرفت و برای آینده برنامه ریزی درست انجام داد و پروژه سئو سایت را مدیریت کرد ، پس با شناخت قابلیت های سایت ، پیشینه سایت ، و تحلیل رقبا می توان برای پیشرفت پروژه تصمیم گرفت و امکانات مجموعه را در کنار این لیست آورد تا به اعداد درست توانایی رسید ، لازم به ذکر است که تولید محتوا و هزینه لینک سازی از مهم ترین موارد می باشند ، برای سئو سایت خود باید به یک مشاور سئو حرفه ای و قابل اعتماد مراجعه کنید ، اگر اولین تصمیم را درست اتخاذ کنید در نهایت به یک سایت بسیار معتبر در گوگل خواهید رسید.

مشاور سئو چیست؟, مشاور سئو(SEO) چیست؟ , مشاوره سئو کیست, مشاوره سئو و بهینه سازی مشاور سئو(SEO) چیست؟

مشاوره سئو تلفنی یا همان مشاوره سئو حرفه ای با بهترین کارشناس مشاوره بهینه‌سازی سایت برای افزایش فروش و رتبه سایت.
 
 

خدمات مشاوره حرفه ای سئو و بهینه‌سازی سایت توسط متخصص سئو

 

مشاوره آنلاین سئو افزایش بازدید سایت و سئو سایت برای معرفی و افزایش فروش محصولات 

مشاوره تولید محتوا و بازاریابی محتوا توسط کارشناس سئو و محتوا

 مشاور سئو سایت و تعیین استراتژی محتوا، یافتن کلمات کلیدی و …

مشاوره SEO سایت و افزایش بازدید گوگل متناسب کسب وکارها

آیا می‌دانید سئو سایت با بیش از 210 فاکتور درگیر است و سایت شما نیازمند مشاور سئو  مسلط به فاکتور های یاد شده برای یافتن جایگاه واقعی و افزایش رنک سایت در نتایج برتر گوگل می باشد؟

اگر کسب و کار شما نیازمند مشاوره تخصصی seo با نمونه کار آنلاین در کلید واژه های رقابتی است، فرم زیر را پر کنید.

متخصصین ما آماده هستند تا تجربیات گران خود را که در بیش از 10 سال در دنیای مارکتینگ کسب کرده اند با شما به اشتراک بگذارند.

هزینه مشاوره سئو چقدر است؟

قیمت گذاری دقیق هزینه خدمات مشاوره سئو بستگی به پارامترهای مختلفی دارد  نکته قابل توجه این است که نمی توان برای تمامی وب سایت ها یک هزینه سئوی مشخص درنظر گرفت و طبیعتا قیمت مشاوره سئو سایت فروشگاهی تفاوت زیادی با مشاوره SEO سایت شرکتی خواهد داشت. 

بازاریابی دیجیتال از طریق سایت در اینترنت، بحث داغ این روزها در هر کسب و کاری است. رسیدن به بالاترین جایگاه ها در نتایج جستجوی گوگل و جذب بیشترین کاربران اینترنتی، هدف اصلی برای هر دارنده سایت است که معمولا برای رسیدن به آن از “مشاوره سئو” کمک می گیرد.

اگر به تازگی برای کسب و کار خود سفارش طراحی سایت داده اید و یا مدتهاست سایت تخصصی برای کار خود راه‌اندازی کرده اید ولی به درآمد دلخواه یا اهداف برندینگ از طریق آن نرسیده اید، حتما به دنبال راهی برای رونق بخشیدن به عملکرد سایت خود هستید و احتمالا اصطلاحات “سئو ” و “مشاور سئو“را بارها شنیده اید. قطعا گرفتن یک مشاوره تخصصی سئو برای کسب وکار شما مثمر ثمر خواهد بود.

 

ه همین منظور در این مقاله قصد داریم از صفر تا صد مشاوره سئو چیست؟ بهترین مشاور سئو کیست؟ و یک مشاور سئو چه وظایفی دارد را به طور کامل شرح دهیم.

مشاوره سئو و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) این روزها بسیار محبوب شده است و دلیل خوبی هم دارد …
ممکن است به‌عنوان یک فردی که صاحب یک کسب‌وکار است این سؤالات را از خود بپرسید:

  • مشاوره سئو چیست؟
  • مشاور سئو کیست؟
  • مشاور سئو درواقع چه‌ کاری انجام می‌دهد؟
  • آیا لازم است شخصی را استخدام کنم تا برای وب‌سایت شرکت من سئو انجام دهد؟

این روزها که کسب و کارهای آنلاین در حال رشد هستند، اهمیت و توجه به سئو و دیگر روش‌های بازاریابی دیجیتال بسیار مهم محسوب می‌شود. گرفتن یک مشاور سئو کسب و کار در هر کسب و کاری که فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده است، ضروری محسوب می‌شود. بیایید بررسی کنیم و به سؤالات شما پاسخ‌های منطقی و درست دهیم:

مشاور سئو چیست؟, مشاور سئو(SEO) چیست؟ , مشاوره سئو کیست, مشاوره سئو و بهینه سازی
مشاور سئو(SEO) چیست؟

ابتدا و قبل از اینکه به بررسی شغل مشاوره سئو بپردازیم اجازه بدهید ببینیم که اصلاً به چه کسی بهترین مشاور سئو گفته می‌شود.

فرد یا گروه مشاوره سئو، مسئول بهینه‌سازی و افزایش قدرت یک سایت برای به نمایش درآمدن در نتایج جستجوی کاربران است. به طور مثال، کسب و کار یک جراح زیبایی در تهران را تصور کنید که برای معرفی خدمات خود از سایت استفاده می کند و مایل است زمانی که کاربران اینترنتی عبارت “جراح بینی خوب در تهران” را جستجو می کنند، سایت او را مشاهده کرده و بعد از ورود، تبدیل به یک مشتری برای جراحی زیبایی شوند!

اما یک سایت، به خودی خود، به چنین قدرتی نمی رسد؛ بهمینه سازی قدرت یک سایت، دقیقا همان وظیفه “مشاور سئو” در ارائه “خدمات مشاوره سئو سایت” است.
مشاوره سئو SEO – خدمات مشاوره سئو آنلاین و حضوری

شما در هر کسب و کاری که باشید، با استفاده از خدمات مشاوره سئو می توانید به این هدف یعنی جذب بیشترین مخاطب از طریق سایت، دست پیدا کنید. به این ترتیب به یک بازار نامحدود از مشتریان دست پیدا می کنید که می توانند محصول یا خدمات شما را خریداری کنند و یا از سایت برای سایر اهداف نظیر برندینگ، شرح بیوگرافی و … استفاده کنید.

به همین دلیل است که “مشاوره سئو” از اهمیت بسیاری برخوردار است و دارندگان انواع کسب و کار برای استفاده از این خدمات با کمال میل سرمایه گذاری می کنند تا از رقیبان خود سبقت بگیرند.

وظایف مشاوره سئو سایت، شامل مهارت های بسیار پیچیده از الگوریتم های گوگل، آنالیز و تحلیل، تعیین استراتژی، یکپارچه سازی، مهارت سئو در لینک دهی داخلی و خارجی، یافتن کلمات کلیدی، داشتن تفکر تحلیلی، بهینه سازی روابط بین شبکه های اجتماعی و تعیین کننده مسیر نحوه تولید محتوای سئو شده، رفع ایرادات سایت و … است. 

بنابراین برای بهترین مشاوره سئو، لازم است فرد یا مجموعه ای از افراد را انتخاب کنید که مهارت و تجربه انجام این فرایندها را داشته باشند. با کمک مشاوره سئو، می توانید سایتی قدرتمند داشته باشید و مشاور سئو به زبان ساده، راهنما و پاسخگوی سوالات شما می باشد.

یک مشاور بهینه‌سازی برای موتور جستجو در واقع یک متخصص سئو مشاوره است که در زمینهٔ سئو و خدمات مدیریت پروژه و ابزارهای سئو و انواع و اقسام سئو،تجزیه ‌و تحلیل کمپین‌های سئو و مانیتورینگ پروژه‌های سئو تبحر و تخصص دارد.
مشاور سئو کسی است که دارای مجموعه‌ای تخصصی از مهارت‌ها در صنعت بازاریابی دیجیتال است.

در پاسخ به این سوال که «مشاوره سئو چیست؟ » می توان به صورت ساده این گونه توضیح داد:

«سئو سایت یک فرایند مستمر و مدون است که بر روی سایت توسط کارشناس سئو انجام می گیرد تا ترافیک صحیح در زمان صحیح و با کاربر صحیح وارد سایت بشوند تا اکشنی از قبیل خرید، دانلود و … در سایت مورد نظر اتفاق بیافتد.»

کسی که می تواند در تسریع این فرآیند به سایت مورد نظر کمک کند بهترین مشاور سئو است. مشاور سئو هیچ مسئولیتی روی کیفیت انجام کار ندارد و تنها راه و روش کار را نشان می‌دهد.

مشاور سئو کیست؟ مشاوره سئو حرفه ای - مشاوره سئو سایت
مشاور سئو کیست؟ مشاوره سئو حرفه ای – مشاوره سئو سایت

در حقیقت مشاور سئو  به کسی گفته می شود که متخصص سئو حرفه ای بوده و دارای نمونه کار، سابقه پربار و تجربه گرانی است که می تواند با آنالیز کسب و کار شما، برای رسیدن به ترافیک سئو ارگانیک بالا و در نهایت فروش بیشتر شما را راهنمایی صحیح کند.  توضیحات ذکر شده در بالا یک تعریف کامل از مشاور سئو حرفه ای است.

متخصص سئویی که می‌خواهد در این زمینه به شما مشاوره اصولی بدهد تا بر اساس فاکتورهای خاص گوگل رتبه‌های بهینه‌ای بدست آورید، شخصی است که دارای مهارت‌ها و تجربه‌های چندین و چند سال در این زمینه است! در گذشته یکی از جملات رایج مشاوران این حوزه این بود که شما باید بک لینک بخرید!

 این جمله آنقدر رایج شده بود که دیگر افراد تصور می‌کردند که سئو به معنای خرید بک لینک است! این روزها به شخصی مشاور بازاریابی موتورهای جستجو گفته می‌شود که قادر باشد برای هر کسب و کاری متناسب با نوع مخاطبان آن، کلیدواژه‌های کاربردی پیدا کند و عملیات‌‍‌های لازم برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل از جمله سئو داخلی و خارجی را انجام دهد، با کدهای HTML و بهینه سازی سایت آشنا باشد و از مفاهیم این حوزه استفاده کرده باشد.

اگر شما بتوانید از این شخص کمک بگیرید، قادر خواهید بود که افزایش رتبه سریع، آسان و خوبی را پیدا کنید. در این زمینه اگر نیاز به کمک بیشتری دارید، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما راه‌های ارتباطی ما را مشاهده کنید و از بهترین مشاوره سئو استفاده کنید.

مشاور سئو کسب و کار

مشاور سئو کسب و کار دارای سابقه خوب در کسب وکارهای مختلف و همچنین از سواد لازم جهت هدایت یک کسب و کار به قله موفقیت دارا می باشد و قطعا حرف هایی که ایشان بیان می کند بعد بیزینسی دارد. مهندس سحاب دوره مدیریت کسب وکار را گذرانده وسابقه هدایت تیم های زیادی را دارد و بهترین انتخاب برای مشاوره سئو کسب و کار شما خواهد بود.

سه هدف استراتژیک که باید مشاوران سئو تحقق بخشند

سه هدف اساسی که مشاوره سئو seo به تحقق انها کمک می کند:

  • مشاوره سئو و افزایش آگاهی از برند
  • مشاوره سئو و افزایش ترافیک موثر و هدفمند
  • مشاوره سئو و بازگشت سرمایه

مشاوره سئو و افزایش آگاهی از برند

اولین فایده ای که یک مشاور سئو و مشاوره تولید محتوا می‌تواند برای یک کسب‌وکار برآورده کند، افزایش آگاهی از برند است. گاهی یک تصور اشتباه وجود دارد که قرار گیری در جایگاه برتر در رتبه‌بندی موتورهای جستجو مهر تأییدی برای نام تجاری است. درحالی‌که می‌دانیم همیشه این‌گونه نیست، بسیاری از جستجوگران، رتبه بالا را به‌عنوان تائید برند تفسیر می‌کنند. کلمات کلیدی معمولاً باعث جلب بازدید افرادی می‌شوند که قبلاً نام شرکت شما را شنیده‌اند. هدف از سئو فقط حفاظت از نام تجاری و برند شما نیست. این همچنین در مورد افزایش دید تجاری شما نیز می‌تواند مؤثر باشد.

مشاوره سئو و افزایش ترافیک موثر و هدفمند

فقط داشتن یک وب‌سایت کافی نیست. این مانند افتتاح مشاغلی در جاده‌ای است که کمترین ترافیک را دارد و انتظار دارد مردم “شما را پیدا کنند”. سئو عالی می‌تواند ترافیک سئو ارگانیک هدفمند و مرتبط را به وب‌سایت شما برساند.
این هدف از یک استراتژی سئو برای ایجاد مخاطب و مشتریان جدید است. افرادی که در غیر این صورت هرگز نمی‌دانند شما حتی وجود داشته‌اید. سئوکار ها و متخصص سئو مشاوره باتجربه سئو وقت می‌گذارند تا نه ‌تنها محصولات، خدمات و اهداف تجاری شما، بلکه نیازهای مخاطبانی را که سعی در جلب آن‌ها دارید، درک کنند.

درحالی‌که ترافیک فقط بخشی از معادله فروش و رشد است، اما نقش مهمی دارد. بسیاری از دارندگان سایت‌ها به تحلیل قدرت ترافیک نیاز دارند. به‌روزرسانی‌های منظم مدیر یا مشتری در مورد بازدیدهایشان و کمک به آن‌ها برای درک نقش آن در موفقیت کلی فروش و بازاریابی، می‌تواند دشوار باشد، اما غیرممکن نیست.
Google Analytics و Data Studio ابزارهای بسیار خوبی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند موفقیت کمپین‌های سئو seo خود را رصد و گزارش دهید. هرگز بیش از هفت KPI گزارش نکنید – اگر بیش از این باشد آن‌ها نادیده گرفته می‌شوند.

مشاوره سئو و بازگشت سرمایه

شرکت‌هایی که در بازاریابی سرمایه‌گذاری می‌کنند، تقاضای بازگشت سرمایه دارند. اگر آن‌ها نتوانند بازده سرمایه‌گذاری خود را ببینند یا تأیید کنند، سرمایه‌گذاری را متوقف می‌کنند. همه مشاغل مجموعه‌ای از اهداف خاص خود را دارد و همه فعالیت‌های سئو باید با آن‌ها همسو شوند.

برخی از اهدافی که به‌طورمعمول از همه مشاغل عبور می‌کنند، فروش و پیشبرد است. اینکه بتوانید نشان دهید که تلاش‌های SEO شما در این مورد نقش داشته است، نیاز به پیگیری مناسب دارد. دوباره، Google Analytics می‌تواند ابزاری عالی برای این کار باشد. با استفاده از عملکرد “اهداف” می‌توانید تأثیر تلاش خود را بسنجید و سپس یافته‌های خود را با استفاده از Data Studio گزارش دهید.
هدف از سئو فقط ایجاد ترافیک نیست.

این کار برای هدایت ترافیک هدفمند است که کار می‌کند. سئو می‌تواند مزایای زیادی را برای صاحبان سایت و سازمان‌ها فراهم کند. از ایجاد هیاهوی بیشتر در اطراف نام تجاری خود و افزایش دید آنلاین تا افزایش بازدید و تبدیل ترافیک، جستجو یکی از مقرون‌به‌صرفه ترین روش‌های بازاریابی است که امروز می‌توانید استفاده کنید. با تلاش برای دستیابی به اهداف فوق، می‌توانید ارزش خود را ثابت کنید و به کسانی که با آن‌ها کار می‌کنید (و برای آن‌ها) کمک کنید قدرت جستجو را درک کنند.

این سوال که چه زمانی به مشاوره در سئو نیاز دارم، برای اغلب کسانی که به تازگی با مزیت های سئو آشنا شده اند، ایجاد می شود. زمانی که مشکلات فنی از جمله محتواهای تکراری، اسپم سایت، ارورهای مختلف نظیر 404، کند بودن سرعت لود سایت، وجود خطاهای Redirect وجود دارد و یا نیاز به افزایش نرخ کلیک، اصلاح نقشه سایت‌ و رفع خطای کنونیکال، Cannibalization دارید لازم است از مشاوره سئو استفاده کنید. همچنین برای افزایش بازدید سایت و بهبود ترافیک صفحه، کاهش زمان بانس ریت و … نیاز به بهترین مشاوره سئو دارید. بهتر است قبل از اینکه سایت شما با مشکلات متعدد روبرو شود، هرچه سریع تر از راهنمایی مشاور سئو حرفه ای بهره مند شوید. جلوی ضرر را هرجا بگیرید، منفعت است.

آیا به مشاوره سئو نیاز دارید؟

مشاوره حرفه ای سئو , مشاور seo حرفه ای , مشاوره سئو حرفه ای , مشاوره حرفه ای seo یا مشاوره seo حرفه ای
مشاوره سئو حرفه ای

شما کسب و کار آنلاینی دارید و در مشابه با رقبایتان در رتبه های پایین موتورهای جست و جو و گوگل قرار دارید. با این تفاوت که خدماتی که به مشتری عرضه می کنید با کیفیت تر و بهتر از رقبا است. و می خواهید حق کسب وکارتان را از فضای آنلاین موجود بگیرید ، در این صورت به یک مشاوره سئو حرفه ای نیاز دارید تا شما و کسب وکار شما را با آخرین استانداردهای دنیای سئو و بهینه سازی سایت آپدیت کند.

اما کدام تیم مشاور سئو را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟ این روزها، افراد بسیار زیادی ادعای سئو کار بودن دارند.
اما در عمل نه تنها توانایی مشاوره سئو ندارند، بلکه آسیب های جدی به سایت ها وارد می کنند. اما چطور می توان مشاور سئو حرفه ای انتخاب کرد و یک مشاوره سئو خوب را چگونه تشخیص دهیم؟ 

پیش از هر اقدامی لازم است سوابق فعالیت مشاور سئو را بررسی کنید. لازم است نمونه کارهای موفق او را مشاهده کرده و با راحت ترین روش یعنی جستجوی کلمات کلیدی مهم، عملکرد او را تحلیل کنید. 

به طور مثال اگر مشاور سئو، یک سایت مشاور تحصیلی را به عنوان نمونه کار سئو خودش معرفی کرد، از او بخواهید یک لیست از کلمات کلیدی اصلی در زمینه مشاور تحصیلی در اختیار شما بگذارد. این لیست می تواند شامل عبارت هایی نظیر (ثبت نام کنکور سراسری، ثبت نام مدارس و …) باشد.

سپس به سرچ این کلمات در موتور جستجوگر گوگل بپردازید. اگر بعد از جستجوی این کلمات سایت نمونه کار مشاور سئو را در جایگاه یا جایگاه های نخست گوگل مشاهده کردید، این نشان دهنده مهارت مشاور سئو در امر بهینه‌سازی سایت خواهد بود. البته این فقط یکی از روش های بسیار ساده برای تشخیص مشاور سئو حرفه ای است که توسط کسانی که آشنایی با سئو و آنالیز سایت ندارد، کاربرد دارد. 

یک مشاور سئو حرفه ای با انواع ابزار و نرم افزارهای مناسب و سایت های آنالیز آشنایی داشته و با تسلط کافی می تواند به تحلیل و بررسی سایت شما بپردازد. درست مانند یک پزشک که به با آنالیز بدن از طریق آزمایش‌ها، اسکن و … به بررسی وضعیت جسمانی یک انسان می پردازد، سپس راهکارهای درمانی مناسب ارائه می دهد، یک مشاور سئو نیز بعد از تحلیل سایت قادر است راهکارهای اصولی و زمانبندی شده برای بهینه‌سازی و افزایش قدرت سایت ارائه دهد. 

خدمات مشاوره سئو سایت

مشاوره سئو، خدمات سئو سایت را انجام نمی دهد ولی راهنمایی های لازم را برای کسب رتبه خوب در موتورهای جست و جو از قبیل گوگل را به شخص وکسب وکار متقاضی ارائه می دهد. این خدمات می تواند به شرح زیر باشد:

  • مشاوره سئو تکنیکال که ایا سایت مورد نظر معماری درستی برای فرایند سئو را دارد.
  • مشاوره سئو انتخاب هاستینگ و خدمات میزبانی پر سرعت برای سایت که کمتر داون وقطعی داشته باشد.
  • مشاوره سئو انتخاب کلید واژه های تجاری کسب وکار شما
  • مشاوره  سئو جهت تولید انواع محتوا
  • مشاوره سئو داخلی سایت
  • مشاوره سئو خارجی سایت
  • مشاوره سئو افزایش سرعت لود وب سایت
  • مشاوره سئو و آنالیز سایت های رقبا
  • مشاوره سئو تجربه کاربری سایت
  • مشاوره سئو انجام بازاریابی ویدیویی
  • مشاوره سئو انجام بازاریابی محتوایی

از خدمات تخصصی مشاور سئو سایت اسماعیل سحاب، شامل تمامی مواردی که به عنوان شرح وظایف و ویژگی های مشاور سئو در این صفحه اشاره کردیم. در ادامه لیستی از انواع خدمات تخصصی مشاوره سئو اسماعیل سحاب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم: 

  • بهینه سازی سایت – سئو: ابتدا وب سایت شما به دقت بررسی می شود، سپس نیازمندی های بهینه سازی و اصلاح سایت تشخیص داده می شود و اقدامات لازم شامل بهینه‌ سازی On-Page، سئو محتوای سایت، بهینه‌ سازی Off-Page، بررسی HTML، بک‌ لینک‌ ها، نقشه و ساختار سایت، رفع ارورهای احتمالی و… انجام می شود. 
  • پیشنهاد دادن کلمات کلیدی: برای کسب بیشترین ورودی به سایت شما، پربازدیدترین کلمات کلیدی مرتبط با کسب و  کار شما پیشنهاد داده می شود. این کلمات کلیدی شامل کلمات کلیدی اصلی و کلمات کلیدی مترادف و فرعی هستند. 
  • تعیین نقشه راه با استراتژی های سئو: با استفاده از استراتژی های جدید مطابق با الگوریتم های سئو، نقشه راه برای بهینه سازی سایت شما تعیین می شود. 
  • پیاده سازی تکنیک های سئو: سئو سایت رقبا و مهمترین کلمات کلیدی که از طریق آن کاربران را جذب می کنند، از طریق ابزارهای سئو برای سایت شما استخراج می شود. 
  • بررسی بک لینک ها: بررسی بک لینک های داخلی سایت، بلک های خارجی و بک لینک هایی که سایت شما از طریق سایت های دیگر ورودی و اعتبار کسب می کنند و یا از طریق آنها آسیب می رسانند.  
  • مشاوره اصلاح طراحی سایت: تغییرات لازم برای بهبود عملکرد سایت از طریق تغییرات قالب یا کد نویسی سایت پیشنهاد داده می شود. این تغییرات تاثیر مستقیم بر بهبود عملکرد سایت و سرعت لود آن دارد.  
  • ارائه گزارش به مدیریت: از روند رشد و بهینه سازی سایت، گزارش منظم تهیه شده و به مدیریت سایت ارائه می شود تا مدیریت سایت در جریان روند رشد و پیشروی سایت قرار بگیرد. 
مشاور سئو
مشاور سئو

به صورت کلی فردی که آن را به عنوان مشاور سئو و مسئول برنامه ریزی استراتژی های مرتبط با آن در نظر می گیریم، وظیفه پیاده سازی، مدیریت کامل تمامی مراحل پروژه و … را بر عهده دارد. معمولا این وظایف شامل کارهای متنوعی از جمله موارد زیر می شود:

  • بازاریابی وب
  • تجزیه و تحلیل وب
  • برنامه ریزی استراتژی محتوا
  • ایجاد لینک و استراتژی کلمات کلیدی
  • و …

یک مشاوره سئو حرفه ای که از آن صحبت می کنیم، باید قادر باشد که ترافیک ورودی یک سایت از سمت موتورهای جستجو از جمله گوگل را تا حد زیادی افزایش دهد. این کار اثر وضعی برای بالا بردن سود نهایی یک کسب و کار را دارد.

مشاوره آنلاین سئو و مشاوره تلفنی سئو

مشاوره آنلاین سئو و مشاوره تلفنی سئو از دیگر خدمات مهندس اسماعیل سحاب است. شما برای دریافت مشاوره تلفنی کسب و کار و مشاوره تلفنی سئو می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس بگیرید.

ویژگی و وظایف یک مشاور سئو با تجربه

چه بخواهید یک مشاور سئو استخدام کنید و یا اینکه خودتان شخصاً این کار را انجام دهید لازم است یک سری مهارت سئو را داشته باشید تا بتوانید پروژه‌های سئو را با موفقیت به انجام برسانید:

1- درک اهداف بازاریابی دارنده سایت

مشاور سئو با تجربه، با پرسیدن سوالات مناسب، اهداف بازاریابی دارنده سایت را درک می کند و در جهت رسیدن به این اهداف برنامه ریزی می کند. اهداف تعیین شده از سوی مشاوره حرفه ای سئو قابل ارزیابی، قابل دسترسی و واقع گرایانه هستند. 

2- بهینه سازی و سئو سایت

مشاور سئو برای بهینه سازی عملکرد سایت، به ویرایش محتوای داخلی و رفع ایرادات احتمالی سایت از طریق آنالیز با ابزارهای موجود می پردازد. مشاور سئو با توجه به اهدافی که تعیین کرده است، به تنظیم تیترها، تصاویر، نوع نگارش متن، لینک های داخلی و خارجی و رعایت اصول و قواعد سئو که به طور پیوسته در حال تغییر هستند، می پردازد. 

3- پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب

مهم است بدانید که مخاطبان شما از طریق جستجوی چه کلماتی در جستجوهای اینترنتی به دنبال خدمات و محصولات شما می گردند. آنها برای دسترسی پیدا کردن به سایت شما ممکن است چه عبارت هایی را در گوگل جستجو کنند؟پیدا کردن این عبارت ها و کلمات کلیدی از وظایف مشاور حرفه ای سئو است. مشاور سئو با اقدامات مهندسی لازم، به گونه ای برنامه ریزی می کنند که سایتی که وظیفه سئوی آن را برعهده دارد، بیشترین تعداد کاربر را از طریق کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار، جذب کند. به طور مثال اگر کسب و کار شما در زمینه دوربین های مدار بسته باشد، مهم ترین کلمات کلیدی سایت شما، دوربین مداربسته، خرید دوربین مدار بسته، نصب دوربین مدار بسته و … است. 

4- کسب بالاترین جایگاه در گوگل

بعد از پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب، مشاور حرفه ای سئو وظیفه دارد سایت را در نتایج جستجوی گوگل با هر کلمه کلیدی، در بالاترین جایگاه ممکن در گوگل برساند. به طور مثال اگر کسب و کار شما در زمینه دوربین های مدار بسته است، مشاوره سئو حرفه ای اقداماتی را انجام می دهد تا زمانی که کاربران، عبارت “دوربین مدار بسته” را جستجو می کنند، اولین سایتی که در نتایج جستجو مشاهده میکنند، سایت شما باشد. 

5- افزایش آمار ماندگاری در سایت

هر کاربر زمانی که وارد سایت شما می شود و یکی از صفحات آن را مشاهده می کند، مدتی را صرف بررسی صفحه مورد نظر می کند.

هرچقدر این زمان طولانی تر باشد، یک مزیت برای سایت شما محسوب خواهد شد و اگر به بازدید سایر صفحات شما بپردازد، نشان دهنده ارزشمندی سایت شما برای مخاطبانتان خواهد بود. در صورتی که کاربر بعد از جستجو در سایت شما، مجددا عبارت قبلی را که از طریق آن وارد سایت شما شده است، جستجو نکند این امر نیز امتیازی مثبت برای سایت شما خواهد بود.

زیرا تمامی رفتارهای کاربران در سایت شما از طریق ربات ها و … موتور جستجوگر گوگل بررسی می شوند و در نهایت، قدرت و ضعف عملکرد سایت شما از طریق گوگل درک می شود. این بررسی که براساس الگوریتم های گوگل انجام می شود، تاثیر مستقیم بر جایگاهی دارد که در نتایج سرچ گوگل کسب می کنید. 

6- جذب کاربران

از وظایف مشاور حرفه ای سئو خوب این است که از طریق راههای اصولی و مجاز، اقدام به جذب کاربران کند. مهم است که سئوکار حرفه ای از روش های تقلب در سئو استفاده نکند زیرا این اقدامات می تواند آسیب جدی به سایت شما وارد کند. بنابراین حتما مشاور سئو با تجربه انتخاب کنید که پیش از آغاز همکاری نمونه کارهای موفق او را بررسی کرده باشید. 

7- رفع خطاهای فنی سئو و رفع آنها

مشاور سئو از طریق امکاناتی نظیر سرچ کنسول و سایر ابزارهای آنالیز به بررسی خطاها و اسپم های احتمالی سایت می پردازد. البته مهم است که توانایی و تجربه لازم برای رفع این خطاها را داشته باشد. در این زمینه تاحدودی آشنایی با زبان های برنامه نویسی نیز مورد نیاز است. 

8- تفکر تحلیلی و رهبری

از ویژگی های مشاور سئو و مشاوره تولید محتوا خوب این است که تفکر تحلیلی و درک بالایی داشته باشد تا بتواند الگوهای مناسب و استراتژی های صحیح برای رهبری تیم تولید محتوا ارائه دهد. 

9- تعیین اهداف

یک سایت ممکن است اهداف مختلفی را دنبال کند، یک مشاور حرفه ای سئو با تجربه باید قادر باشد به اولویت بندی اهداف بپردازد و در نهایت مسیر رشد سایت را در جهت ارتقاء کلی هدایت کند. 

10- به روز بودن اطلاعات

از ویژگی های مشاور سئو مجرب این است که به طور مداوم در حال به روزرسانی اطلاعات سئو خود است. زیرا الگوریتم ها و استراتژی های جدید، به سرعت باور نکردنی در حال تغییر هستند. الگوی های قدیمی و منسوخ شده در سئو و یا استفاده از سئو کلاه سیاه و … می تواند آسیب های جدی به سایت وارد کند. 

11- تحلیل و بررسی

مشاور سئو به طور مداوم به بررسی و تحلیل عملکرد سایت، نحوه رفتار کاربرانی که وارد سایت می شوند، بررسی تاثیر استراتژی هایی که به کار می گیرد و … از طریق آنالیزورهای مختلف رایگان و غیر رایگان به صورت حرفه ای است. 

12- تعیین استراتژی

یک مشاور سئو حرفه ای و باتجربه در تصمیم گیری های خود انعطاف پذیر است، یعنی زمانی که متوجه تغییر الگوریتم های گوگل برخلاف استراتژی به کار گرفته میشود، بدون اتلاف وقت و فوری استراتژی دیگری را در جهت الگوریتم های جدید گوگل به کار می گیرد. اگر مشاور سئو حرفه ای نباشد، یک الگوی قدیمی و منسوخ را از روی عادت ادامه می دهد؛ بدون آنکه بداند در حال آسیب زدن به سایت و از دست دادن جایگاه های ارزشمند سایت است. 

13- حفظ جایگاه ها

جایگاه های نخست هر صفحه از سایت در نتایج جستجوی گوگل، سرمایه های ارزشمندی هستند که نیاز به محافظت دارند. این محافظت از وظایف مشاور سئو است. 

14- ویرایش و ایجاد صفحات اصلی

از دیگر ویژگی های یک مشاور سئو حرفه ای این است که قدرت نوشتن و نگارش نیز داشته باشد. به این ترتیب می تواند شخصا نوشتن مهم ترین صفحات سایت و تنظیمات سئو صفحات اصلی را برعهده بگیرد. 

15- گزارش دهی به صاحب سایت

یک مشاور سئو با تجربه، به زبان ساده روند تغییرات و گزارشات سایت را برای مالک سایت شرح می دهد و سوالات کارفرما را به خوبی پاسخ می دهد.

16- تفکر انتقادی

هیچ دو طرح SEO کاملاً شبیه هم نیستند. هر وب‌سایت متفاوت است و عوامل زیادی در رتبه‌بندی موتور جستجو در سایت تأثیر دارند.
به همین دلیل، ضروری است که یک متخصص سئو seo بتواند مشکلات احتمالی را در وب‌سایت‌هایی که در آن کار می‌کنند پیدا کند. این کار را می‌توان با شرکت در تحقیقات رقبا و فهمیدن اینکه برای برخی از رقبای اصلی شما چه‌کار می‌کند یا نمی‌کند، انجام داد.
یک متخصص سئو مشاوره باید یک متفکر باشد. شخصی که می‌تواند کمپین‌های شما و رقبای شما را موردبررسی قرار دهد تا تعیین کند چه چیزی درست بوده، چه اشتباهی رخ داده است، چرا این اتفاق افتاده است و چگونه باید برای رفع مشکلات پیش بروید.
هیچ فرمول استانداردی برای سئو وجود ندارد. به همین دلیل مهم است که ذهن انتقادی داشته باشید و راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای اصلاح آن‌ها پیدا کنید.

17- اولویت‌بندی

اولویت‌بندی برای اجرای یک کمپین موفق سئو بسیار مهم است. به همین دلیل است که همه مشاوران سئو باید درک کاملی از مراحل انجام شده داشته باشند. هر یک از این مراحل باید در اولویت قرار گیرند زیرا به اهمیت و دشواری آن‌ها مربوط می‌شود.
به‌عنوان‌مثال، ایجاد لینک یکی از وقت‌گیرترین و دشوارترین جنبه‌های فرآیند SEO است. همچنین یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین رتبه‌بندی است. بک لینک پیوندی به سایت شما از یک وب‌سایت معتبر است که مربوط به صنعت شما است. به‌عنوان یک توصیه در نظر بگیرید. وقتی سایتی به صفحه شما لینک می‌دهد، تأیید می‌کند که درزمینهٔ کار خود متخصص هستید.

به دلیل دشواری و اهمیتی که در تلاش برای ایجاد پیوند وجود دارد، مهم است که به این فرآیند وقت و توجه زیادی بدهید تا اطمینان حاصل کنید که در آخر برای شما نتیجه خوبی خواهد داشت. موارد ساده مانند اصلاحات محتوا، گرچه همچنان مهم هستند، اما زمان بسیار کمتری دارند و نباید در اولویت‌بندی جایگاه بالاتری داشته باشند.

18- تحقیق

تحقیقات برای یک کمپین SEO بسیار مهم است. یک متخصص سئو حرفه ای باید کسی باشد که مهارت سئو تحقیق را داشته باشد و حتی در برخی از سطوح از آن لذت ببرد. راحتی و اعتمادبه‌نفس برای تحقیقات قوی لازم است و در این مورد اشتباه نکنید، تحقیقات کلمات کلیدی زمان نسبتاً زیادی به طول خواهد انجامید.
هنگام برنامه‌ریزی کلمات کلیدی خود دقیق باشید و هر زاویه را بررسی کنید. کارشناسان سئو اهمیت اصطلاحاتی را می‌دانند که هم ارزش بالایی دارند، به این معنی که تقاضای زیادی برای آن‌ها وجود دارد و هم مرتبط هستند. اگر مشاور SEO شما به شما می‌گوید که شما باید کلمات کلیدی را به کار ببرید که هیچ ارتباطی با محصول خدمات شما ندارند، این SEO کلاه‌سیاه است و درواقع در درازمدت به رتبه شما آسیب می‌رساند.
یک مشاور SEO باید در ابزاری مانند Google’s Keyword Planner مهارت کافی داشته باشد. همچنین انجام بسیاری از تحقیقات در مورد رقبا مهم است، اما مراقب باشید از آن‌ها کپی‌برداری نکنید. آنچه برای یک کسب‌وکار مفید است ممکن است برای تجارت دیگری مفید نباشد، حتی اگر در یک صنعت باشند.
سرانجام و از همه مهم‌تر، مشاوران سئو باید به‌طور مداوم در مورد Google تحقیق کنند و در بالای الگوریتم جستجوی همیشه در حال تغییر آن بمانند. سئو چیزی نیست که شما فقط یک‌بار یاد بگیرید و دیگر هرگز لمس نکنید. شما همیشه باید مقاله بخوانید و به آنچه گوگل انجام می‌دهد بسیار توجه کنید. اگر عقب بیفتید، پیشرفت زیادی را از دست خواهید داد.

19- تحلیل و بررسی

Analytics ستون فقرات SEO است. مشاوران سئو موفقیت را می‌سنجند، بنابراین باید بخشی از روز آن‌ها باشد. هر عملی که در طی یک فعالیت SEO انجام می‌شود قابل‌اندازه‌گیری است و باید باشد.
متخصصان SEO باید نحوه تجزیه‌وتحلیل و همچنین خواندن و تفسیر داده‌های دریافتی را درک کنند.
اما آن‌ها باید چیزهای بیشتری از چگونگی ساده خواندن نتایج بدانند. هر مشاور سئو که ارزش این عنوان را داشته باشد، می‌داند که چگونه می‌تواند اقدام کند و آنالیزها را در سایتی که برای دستیابی به موفقیت مداوم انجام می‌دهد، اعمال کند.
سئو یک فرآیند مبتنی بر گزارش است، بنابراین هر متخصص یا مشاور سئو که مهارت تجزیه‌وتحلیل قوی ندارد، قادر به نظارت بر موفقیت و شکست خود نخواهد بود.

19- تصمیم‌گیری

در طول فرآیند سئو، شما باید در حین حرکت تصمیم‌گیری کنید. این کار (سئو) یک جو به‌طور مداوم در حال تکامل است و شما همیشه نمی‌توانید منتظر بحث در مورد تحولات در یک جلسه باشید.
علاوه بر این، SEO هرگز یک فرآیند سازگار نیست. Google دائماً روش بررسی وب‌سایت‌ها را تغییر می‌دهد و تغییرات سریع باید انجام شود، مبادا پیشرفتی را که کسب کرده‌اید از دست بدهید. به همین دلیل مهم است که مشاوران SEO توانایی تصمیم‌گیری سریع را داشته باشند.
دانستن اینکه چگونه می‌توان در یک شرایط خاص بهترین تصمیم را گرفت، بدون اینکه از 10 نفر مختلف نظرات خود را بپرسیم، کیفیت مطلوبی است که همه متخصصان سئو باید آن را نشان دهند. چنین مهارتی فقط از داشتن آگاهی از روند کار گوگل و گوش دادن به اخبار برای تعیین زمان تغییر اوضاع حاصل می‌شود.

20- انعطاف‌پذیری

یکی دیگر از ویژگی‌ها و مهارت‌های یک مشاور سئو داشتن انعطاف‌پذیری است. اگر یک استراتژی سئو توسط یک مشاور به‌صورت قطعی ممکن است جواب بدهد شاید توسط مشاور دیگر جواب ندهد و باید متناسب با کسب‌وکار مربوطه تنظیم شود.
این بدان معناست که آنچه برای شرکت‌های دیگر خوب کار کرده لزوماً برای یک شرکت دیگر صادق نیست. متخصص سئو شما باید انعطاف‌پذیری لازم را برای تغییر استراتژی‌ها در یک لحظه خاص داشته باشد. علاوه بر این، مهم است که این استراتژی باعث شود هیچ شتابی از بین نرود یا روند کار به‌هیچ‌وجه کاهش یابد.

21- نوشتن

مهارت‌های نوشتاری قوی برای هرکسی که یک کمپین سئو را مدیریت می‌کند، ضروری است. به یاد داشته باشید، بهینه‌سازی موتور جستجو یک استراتژی محتوا محور است و نوشتن سرو به‌عنوان یک فرم هنری است که همه در آن مهارت ندارند.
بافتن کلمات کلیدی در محتوای شما بدون اینکه به نظر برسد بسیار دشوار است. هیچ‌چیز دردناک‌تر از خواندن یک وبلاگ یا صفحه اطلاعاتی است که به‌وضوح با کلمات کلیدی پر شده است، نیست. خوانندگان درست می‌بینند و Google نیز همین‌طور. در پایان نوشتن بد ممکن است در پیشرفت SEO شما مانع ایجاد کند.
مشاوران سئو همچنین باید بدانند که چه نوع محتوایی در صنعت شما کلیک می‌خورد. شما باید هم گوگل و هم مخاطبان اصلی خود را جذب کنید. اگر مطالب بد باشد و مشتریان را به خرید ترغیب نکند، جذب افراد به سایت شما چه فایده‌ای دارد؟
یک متخصص سئو حرفه ای همچنین باید بفهمد که چگونه می‌توان به‌طور مؤثر برای ایجاد لینک، وبلاگ نوشت. یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت پیوند برای وب‌سایت خود نوشتن وبلاگ و در سایت‌های مرتبط دیگر است. این وبلاگ‌ها نباید به‌طور خاص در مورد خدمات شما باشد، بلکه باید یک اطلاعات کلی باشد که تخصص شما را نشان می‌دهد و شامل پیوندی به سایت شما است.
متخصصان سئو باید در نوشتن محتوا برای صفحات وب و بلاگ ها، ایجاد عناوین، نوشتن فراداده و موارد دیگر تخصص داشته باشند.

22- کدگذاری وب

اگرچه متخصصان سئو لازم نیست که طراح وب باشند، اما مهم است که آن‌ها اصول طراحی وب و برچسب‌های Meta را درک کنند. متخصصان سئو با درک نحوه ادغام طراحی وب و استراتژی سئو به روشی که اکثر طراحان وب آن را دنبال نمی‌کنند، باید یک نژاد نادر از بازاریاب باشند.

23- مهارت افراد

این مهم است که یک متخصص SEO می‌فهمد که چگونه می‌تواند به‌درستی انتظارات مشتریان خود را برقرار کرده و مدیریت کند تا از این طریق خود را در یک موقعیت غیرقابل شکست قرار ندهد.
به‌عنوان‌مثال، سئو زمان می‌برد. اکثر کمپین‌ها شش ماه کامل قبل از مشاهده هر نوع بازگشت سرمایه انجام می‌شوند. اگر این امر به‌درستی به مشتری منتقل نشود، ممکن است بعد از یکی دو ماه اول آن‌ها ناامید شوند.
شما فقط نباید نظر خود را به‌طور مؤثر برقرار کنید. شما باید این کار را به روشی انجام دهید که بتواند به مردم اطمینان دهد که نتایج سئو به‌موقع اتفاق می‌افتد.

24- فروتنی (قبول نادانسته‌ها)

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، دنیای بهینه‌سازی موتور جستجو دائماً در حال تغییر است. اگر با تغییرات الگوریتم ثابت Google همراه نشوند، حتی متخصصان هم می‌توانند عقب بمانند.

باور کنید یا نکنید، فروتنی یک مهارت در دنیای سئو است. برخی از افراد به‌سادگی ترجیح می‌دهند آنچه را که می‌توانند برای انجام‌وظیفه خود یاد بگیرند، یاد بگیرند، سپس به خانه بروند و کارهای دیگر را انجام دهند. برای یک متخصص سئو، کار نمی‌تواند چیزی باشد که فقط “از آن عبور کند “.

ارتقا سئو سایت با استفاده از مشاوره حرفه ای سئو و عمل کردن به راهنمایی‌های فرد مشاور امکان پذیر است. اگر شما هم می‌خواهید اصول سئو محتوای سایت و سئو تخصصی سایت کسب و کارتان را فرا بگیرید، باید سوال های درست و صحیحی را در جلسه مشاوره سئو بپرسید. در ادامه مهم‌ترین و رایج‌ترین نوع این سوالات را برای شما آماده کرده‌ایم:

اگر سایت شما در صفحه اول هیچ کدام از موتورهای جستجو از جمله گوگل (Google)، یاهو (Yahoo) و حتی بینگ (Bing) دیده نمی شود، احتمال این موضوع وجود دارد که اصلا سایت شما توسط مشتریان دیده نشود و آن ها از وجود کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می کنید، کاملا بی اطلاع باشند.

استفاده روز افزون کاربران از موتورهای جستجو از جمله گوگل باعث شده است که صاحبان شرکت های اینترنتی به این نتیجه برسند که برای جذب مشتریان بیشتر و بهتر کسب رتبه هایی در صفحه اول گوگل، صفحه اول یاهو و بینگ می تواند راهگشا باشد. شرکت ها با این روش در کنار جذب مشتری و ترافیک، قادر هستند که به برندسازی و افزایش آگاهی از برند برسند.

اگر برای این موضوع تخصص و مهارت کافی را ندارید، کافی است که تلاش خود را بکنید تا یک مشاور سئو حرفه ای و کارکشته پیدا کنید. برای تشخیص این که به چه میزان به یک فرد سئوکار حرفه ای نیازمندید و چگونه باید مهارت های او را تشخیص دهید، کافی است که سوالات زیر را بپرسید:

  • امکان دریافت رزومه شما همراه شماره تماس مشتریان را داریم؟

    اولین سوالی که در جلسه مشاوره حرفه ای سئو پرسیده می شود، این است که فرد تا چه اندازه در این زمینه موثر است و می تواند اقدامات موثری راجع به بهینه سازی سایت شما انجام دهد؟ برای این کار کافی است که ابتدا از سئوکار خود لبستی از شماره تماس های مشتریان فعلی و سابق او دریافت کنید. این کار کمک می کند که متوجه شوید، فرد تا چه انداره توانسته در پروژه های قبلی خود موفق باشد!
  • استراتژی شما در بهبود رتبه بندی سایت چگونه است؟

    یکی از مهم ترین سوال هایی که یک سئوکار حرفه ای یا مشاور سئو می تواند، آن را جواب دهد، این است که چگونه قادر است سایت شما را در موتورهای جستجو از جمله گوگل با افزایش ترافیک و رتبه روبرو کند. معمولا فرد مشاور با بررسی سایت شما و رقبایتان قادر است که به آسانی استراتژی هایی را طراحی کند که قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن سایت شما را به یک جایگاه بالا برساند! تیم هایی زیادی در این زمینه با طراحی استراتژی سئو فعال اند که با بررسی شما قادر هستند به کمک یک مشاوره بهینه سازی سایت خوب و مطمئن بیایند. هرچقدر که فرد انتخابی شما شایسته تر باشد، در این زمینه بهتر می توانید به او اعتماد کنید و از او کمک بخواهید. پیشنهادها را ابتدا در هنگام مصاحبه دریافت کنید و با مشورت با یک فرد فوق حرفه ای که می شناسید، برای انتخاب فرد شایسته به تصمیم گیری برسید.
  • دستورالعمل های بهبود سئو سایت در مشاوره seo کدام است؟

    آیا می دانستید که اصلی ترین قوانین سئو توسط خود گوگل تا بحال منتشر شده است؟ این راهنماها برای تمام کسانی که می خواهند یک سایت با رتبه خوب در گوگل داشته باشند، مهم و ضروری است. یک مشاور سئو قدرتمند در اولین قدم برای رسیدن به یک جایگاه خوب به این نتیجه می رسد که از کدام دستورالعمل های ذکر شده باید کمک بگیرد. هرچقدر که سایت شما با استفاده از این اصول به جایگاه بهتری برسد، کسب و کاری که شما به دنبال آن هستید، جایگاه و رتبه بهتری خواهد داشت. شما می توانید میزان تسلط فرد به این دستورالعمل را با پرسیدن چند سوال ساده محک بزنید. البته بهتر است که خودتان و یا فردی که مصاحبه را رهبری می کند، حتما این دستورالعمل را خوانده باشد.

مشاور سئو

  • آیا شما به عنوان یک مشاور سئو، تضمین رتبه به من می دهید؟

    اگر جواب فرد روبروی شما این بود که بله می توانم تضمین کنم، سریعا با او خدافظی کنید و از فرد دیگری تقاضا کنید که به جایگاه او بنشیند.  تضمین رتبه برای رسیدن به جایگاه یک صفحه اول گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر، کاری است که اصلا و ابدا قابل تضمین شدن نیست! متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که برخی از مشاوران سئو که معمولا هم آماتور هستند به صورت غیراخلاقی این موضوع را تضمین می کنند، در حالی که چنین چیزی اصلا امکان پذیر نیست! جایگاه های گوگل در واقع مال اوست و شما قادر نیستید که مال دیگران را به کس دیگری بفروشید. یک مشاور سئو حرفه ای اصلا چنین کاری نمی کند، اما به شما توضیح می دهد که قادر است با استفاده از اصول مشخص و مشاوره بهینه سازی سایت فعالیت هایی را انجام دهد که در نتیجه به این جایگاه برسید که کسب و کار شما ورودی های بیشتری را کسب خواهد کرد. پس لطفا فریب افراد شیاد و دروغگو را نخورید.
  • کلمات کلیدی مناسب کسب و کار در مشاوره seo چگونه انتخاب کنیم؟

    اگر شما کسب و کاری داشته باشید که تنها در حوزه نظافت منزل فعالیت می‌کند، بهبود رتبه‌ی سایت شما با کلیدواژه نظافت کارخانه‌های صنعتی و یا بازارهای تجاری برای شما هیچ فایده‌ای ندارد و شما منابع خود را هدر داده‌اید! پس در جلسه مشاوره سئو حتما در این رابطه از مشاور خود بپرسید که کدام کلیدواژه‌ها برای کسب و کار شما مناسب هستند تا برای بهبود رتبه‌ی شما در این موارد برنامه ریزی شود.
  • تکنیک‌های بهینه سازی سایت و تولید محتوا کدام است؟

    اگر مشاور سئو شما تنها فردی باشد که می‌خواهید از او راهنمایی بگیرید، پرسیدن این سوال بسیار ضروری به نظر می‌رسد چرا که یاد خواهید گرفت که خودتان چگونه سایتتان را بهینه کنید و یا محتوای سئو شده تولید کنید. بکاربردن اصولی که طبق آخرین و جدیدترین الگوریتم‌های گوگل باشد، نه تنها شما را در این زمینه کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود سریعتر به نتیجه برسید.
  • ارزیابی و آنالیز سئو در مشاوره سئو با چه ابزارهایی و چگونه باید انجام شود؟

    اگر می‌خواهید بدانید که مشاوره سئو شما تا چه اندازه موفقیت آمیز بوده است و این راهکارها تا چه اندازه توانسته است که شما را به اهدافتان نزدیک کند، باید از مشاور سئو خود در این زمینه کمک بگیرید تا به شما ابزارها و روش‌هایی را معرفی کند که قادر باشید سئوی سایت خود را آنالیز و بررسی کنید.
  • آیا در زمینه سئو لوکال یا سئو محلی، مشاوره سئو تخصصی دارید؟

    حضور یک سایت در نتایج بالای سئو محلی کاری است که توسط یک مشاوره seo باید به بهترین شکل انجام شود. در واقع کسب و کارهای کوچکی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند، می توانند با گرفتن جایگاه در محل هایی برای سئو لوکال، افزایش ترافیک و ورودی خوبی داشته باشند. این سری از فعالیت ها معمولا زودتر از سئو عمومی یا همان چیزی که به عنوان SEO می شناسیم، به نتیجه می رسد. اگر متخصص و یا مشاور سئو انتخابی شما فردی نبود که در این زمینه مهارت داشته باشد و شما یک کسب و کار کوچک بودید، بهتر است که اولویت های خود را تغییر دهید و به سمتی حرکت کنید که به موفقیت برسید. این مسیر برای شما مناسب است، اما زمانتر خواهد بود.
  • آیا شما به عنوان یک مشاور سئو ،تمامی تغییرات احتمالی را با من به اشتراک می گذارید؟

    یکی از موضوعاتی که احتمالا با آن برخورد خواهید کرد، این است که کسب و کار شما برای این که خدمات سئو و تولید محتوا دریافت کند، لازم است که حتما تغییراتی در کدنویسی خود ایجاد کند. وجود مشکلاتی در زمینه برنامه نویسی باعث می شود که شما نتوانید، جایگاه دلخواه خود را دریافت کنید. برای این که بهتر متوجه شوید، بگذارید یک مثال برای شما بزنیم! در بعضی اوقات لازم است که مشاوره سئو انتخابی شما تغییراتی در کد HTML که باعث تغییر در ظاهر سایت می شود، ایجاد کند. اگر در این زمینه مشکلاتی داشته باشید، کسب و کار شما شاید دچار تغییراتی شود. برای همین بهتر است که فرد انتخابی و برگزیده شما، تغییرات احتمالی را با شما به اشتراک بگذارید.
  • میزان موفقیت کمپین های سئو را در مشاوره سئو چگونه می سنجید؟

    برای سنجش میزان موفقیت های یک فرد مشاور سئو در زمینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا SEO را می توان با کمک ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس سنجید. این ابزار با دقت زیادی کمک می کند که کسب و کار تا چه میزان در این زمینه موفق بوده است و با چه کلیدواژه هایی رتبه داشته است! البته این ابزار و دیگر ابزارهای مشابه می توانند این را هم نشان دهند که تا چه میزان کلیدواژه های انتخابی موثر بوده اند و چه مواردی در رابطه با آن ها مهم بوده است. با پرسیدن این سوال متوجه می شوید که هدفگذاری سئو و میزان موفقیت او در این زمینه تا چه حد بوده است؟
  • راه های ارتباطی ما و شما به عنوان یک مشاور سئو چگونه خواهد بود؟

    سبک های ارتباطی که بیزینس ها و کسب و کارها با یک مشاور سئو برقرار می کنند، می تواند کاملا متفاوت باشد. این موضوع کاملا به شما و فرد مشاور بستگی دارد. هرچقدر که در این زمینه به جمع بندی بهتری برسید، نتیجه نهایی که که از مشاوره سئو دریافت می کنید، قابل تحمل تر و بهتر خواهد بود. بهتر است که بعد از این سوال در مورد نحوه برقراری ارتباط از طریق پیامرسان ها، اسکایپ و یا … هم بررسی کنید. این موضوع در برنامه ریزی شما برای جلسات هفتگی یا ماهانه با فرد مورد تقاضی را بهبود می بخشد. آیا شما برای این موضوع از قبل فکر کرده اید و به این نتیجه رسیده اید؟
  • هزینه ها و شرایط پرداختی که مدنظر شماست، به چه صورت است؟

    حالا که تا اینجای کار به این نتیجه رسیدید که فرد را جهت مشاوره سئو استخدام کنید، باید در مورد هزینه ها و شرایط پرداختی هم سوال کنید. هر مشاور سئو با توجه به استراتژی ها و برنامه ای که برای کسب و کار شما در نظر گرفته است، هزینه ها و شرایط پرداختی کاملا متفاوتی احتمالا خواهد داشت. برخی از مشاوران سئو بسته به تعداد ساعتی که با شما کار می کنند و یا کل پروژه ای که همه ی آن را بر عهده می گیرند، با شما در مورد هزینه توافق می کنند. شرکت ها، تیم ها و افراد سئوکار تا بحال با افزایش قیمت روبرو بوده اند و این نشان دهنده تقاضای بالا برای این موضوع است. اگر قصد دارید که بر روی بهینه سازی سایت خود فعالیت های خوبی انجام دهید، بهتر است که از همین الان شروع کنید.
  • هزینه مشاوره سئو و بهینه سازی چقدر است؟

    هر شخص مشاوری در هر حوزه ای که کار می کند، در قبال مشاوره ای که انجام می دهد، مسلما حق مشاوره ای دریافت می کند که معمولا از طریق خود شخص مشاور و یا اتحادیه آن حوزه کاری تعیین می شود. در حوزه بازاریابی دیجیتال و سئو اتحادیه ای وجود ندارد و هزینه مشاوره سئو و بهینه سازی معمولا در اول کار و به صورت توافقی تعیین می شود. مشاوره سئو می تواند ادامه دار باشد و یا به صورت ساعتی باشد. قابل به ذکر است بدانید زمانی که شما در بخش دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید، هزینه‌هایی که برای مشاوره سئو انجام می‌دهید، که نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شوند.
  • شروع کار مشاور سئو به چه صورت است؟

    یک کسب و کار باید حق انتشار و استفاده از محتوای تولید شده و تغییرات ایجاد شده در صورت حتی فسخ قرارداد را داشته باشد. این کار کمک می کند که حفظ حریم شخصی شما به عنوان یک کسب و کار بهتر صورت بگیرد. در نقطه مقابل لازم است که در مورد تمامی دستاوردهای مشاور سئو قبل از شروع کار برای یک مدت زمان معلوم و مشخص اطلاع داشته باشید. دانستن سنجه های کلیدی مشاوره سئو حرفه ای کسب و کار و بررسی آن ها به صورت منظم کمک می کند که شما بتوانید در تصمیم گیری برای روند ادامه کار و پروژه اطلاعات بهتری داشته باشید. با پرسیدن این سوال تمامی معیارهای لازم برای دستاورهای میزان هزینه ای که انجام می دهید را بدست می آورید. آیا آماده شروع به کار هستید؟

نتیجه گیری

سعی کنید بیخود و بی‌جهت در زمینه سئو هزینه‌های الکی و بی‌هدف نکنید! بجای آن می‌توانید با همکاری با یک مشاور سئو تمامی مسیرهای منتهی به هدف خود را از قبل بررسی کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. اگر شما هم در  زمینه مشاوره سئو تجربه یا سوالی دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید. در ادامه اگر کسب و کار شما نیاز به مشاوره سئو و بهینه سازی دارد از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.

مشاوره سئو سایت یک فرآیند مهندسی است که با تکیه بر علم، درک مفاهیم و الگوریتم ها، تسلط بر استفاده از آنالیزور ها و … انجام می شود. این مهارت ها در حیطه مسئولیت مشاور سئو است. برای داشتن یک سایت بهینه سازی شده و قدرتمند، نیاز به استفاده از مهارت های مشاور سئو و بهره مندی از خدمات مشاوره سئو سایت انکارناپذیر است.  اسماعیل سحاب به عنوان مشاور سئو با داشتن سالها سابقه حرفه ای در زمینه بهینه سازی سایت، آماده ارائه خدمات مشاوره سئو به شما عزیزان در سراسر کشور است؛ می توانید جهت مشاوره در زمینه سئو و بهبود عملکرد سایت خود، هم اکنون تماس حاصل فرمایید:

دریافت مشاوره سئو

(Required)
Hidden
Hidden
Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

  1. https://www.outerboxdesign.com/search-marketing/search-engine-optimization/seo-consulting-services
  2. https://neilpatel.com/blog/seo-consulting/
  3. https://www.contentmarketingspot.com/search-engine-optimization/what-does-an-seo-consultant-do/
  4. https://www.searchenginejournal.com/8-ways-to-become-a-great-seo-consultant/344055/
  5. https://fa.wikipedia.org/
  6. https://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Search_engine_optimization
دکمه بازگشت به بالا

برای افزایش فروش بیزینستان چه طرحی داری؟

برای افزایش فروش کسب وکار شما، چک لیست بی نظیری آماده کرده ایم.

هر روز یک گام کوچک بردارید تا فروشتان دوبرابر شود.

تعداد پرسنل

تماس سریع دریافت خدمات