فروش

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی چیست؟

اگر در بازار پر رقابت فعالیت دارید، برای افزایش درآمد هر روز با چالش هایی بسیاری روبرو هستید. اگر به دنبال راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی هستید، خب امروز روز خوش شانسی شماست، چون قصد داریم همه چیز درباره رازهای افزایش فروش در بازارهای رقابتی را به شما بگوییم. 

برای اینکه بتوانیم در بازارهای رقابتی در بالاترین جایگاه قرار بگیریم و سهم بزرگی از بازار را به خودمان اختصاص دهیم، لازم است با راهکارهایی از رقبا پیشی بگیریم. با استفاده از این روش ها می توانیم به معدن طلا که همان مشتری های نامحدود هستند دست پیدا کنیم.

این مطالب بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده روی بازارهای رقابتی تهیه شده، بنابراین دقیق و قابل اعتماد است. می توانید با خیال آسوده از این راهکارها در انواع کسب و کار پر چالش و رقابتی استفاده کنید. نکاتی که به شما در این مقاله آموزش داده ایم، نکات کلیدی هستند که در هر کسب و کاری تحول ایجاد می کنند. با ما همراه باشید تا راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی را به شما بگوییم….

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

بازار رقابتی چیست؟

پیش از آنکه راهکارهای افزایش فروش بازار رقابتی را شرح دهیم، توضیحی مختصر درباره بازار رقابتی می دهیم. در واقع بازار رقابتی به بازاری گفته می شود که در آن تعداد بسیار زیادی خریدار و فروشنده به صورت مستقیم مشغول داد و ستد می باشند. در راس این هرم، تولید کننده ها قرار دارند که محصولی را تولید می کنند و فروشندگان و مشتریان برای داد و ستد این محصولات با هم به تعامل می پردازند. 

در این بازار خرید و فروش انجام می شود و هیچ کدام از اعضای این بازار نمی تواند تاثیر زیادی در قیمت ها بگذارند و به طور کلی زمانی بازار رقابتی می شود که مشتری در اولویت باشد؛ در مورد این شرایط بیشتر توضیح می دهیم:

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

دلایل ایجاد بازار رقابتی چیست؟

اما چرا بازار رقابتی می شود، دلایل ایجاد بازار رقابتی چیست؟ زمانی که تولید کننده به طور انبوه تولیدات خود را به بازار عرضه می کند اگر مشتری نسبت به محصولات تولید شده کم باشد، بازار رقابتی ایجاد می شود. فروشندگان با هم به رقابت می پردازند تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده و فروش خود را افزایش دهند. 

  • در این شرایط لازم است تولید کننده مزیت هایی را به محصولات خود اضافه کند تا مشتریان بیشتری جذب بازار شوند. نکته مهمی که در این وضعیت بازار وجود دارد این است که تولید کننده ها قبل از اینکه یک محصول را به تولید انبوه برسانند، لازم است فروشندگان از قبل بازاریابی محصول را انجام داده باشند.
  • به این ترتیب تولید کننده می تواند با توجه به نیاز بازار، تولید کند و در صورت نیاز  تغییراتی در تولیدات ایجاد کند و خط تولید با توجه به نیاز بازار به فعالیت بپردازد. 
  • زمانی که محصولات به فروش برسد، بخش تولید می تواند برای تولید مجدد سرمایه گذاری کند. در غیر این صورت، محصولاتی که توسط تولید کننده به بازار عرضه می شود، با کوله باری از ترس و ابهام روانه بازار می شود؛ زیرا مشخص نیست که خریداری برای محصولات وجود دارد یا نه!
  •  بنابراین یکی از مسائل ریشه ای در کسب و کارهای تولیدی و خدماتی، این است که نیاز بازار به خوبی شناخته نشده به همین دلیل محصولات و خدماتی به بازار ارائه می شود که خواهان چندانی ندارد. بازار همیشه مملو از مشتری است، میلیون ها نفر می توانند خریدار انواع محصولات و خدمات باشند، فقط لازم است بدانید که آنها چه می خواهند.
  • بنابراین با مارکتینگ و بازاریابی، نیازها، خواسته ها و انتظارات مشتریان را بشناسید تا بتوانید محصولاتی را به بازار ارائه کنید که مورد توجه خریداران است؛ یا به نوعی بفروشید که خرید از شما در مقایسه با رقبا با مزیت هایی برای مشتریان همراه باشد.
  • به این ترتیب مشتریان در شرایط مشابه، شما را به رقیبان ترجیح خواهند داد. مشتری همیشه برای انتخاب به دنبال دلیلی برای خرید کردن به صرفه است، از راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی این است که این دلیل را به مشتری بدهید.

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

 اصلی ترین راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

اگر مقالات مرتبط با افزایش فروش بازار رقابتی را مطالعه کرده باشید، متوجه شده اید که راهکارهای متعددی برای افزایش فروش در بازار پیشنهاد می شود، اما برای اینکه در میان رقبا حرفی در بازار داشته باشید، لازم است اصلی ترین راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی را بدانید. این راهکارها شامل موارد زیر است که به ترتیب همه راهکارهای اصلی را شرح داده ایم:

1- بازاریابی و تحقیقات بازار 

  • همانطور که گفتیم، ریشه اصلی علت ایجاد اغلب بازارهای رقابتی، فعالیت در بازاری است که مشتری کمی دارد. به همین دلیل، فروشندگان تلاش می کنند تا محصولات و خدمات خود را به همین تعداد کم مشتریان بفروشند. یکی از اصلی ترین راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی این است که قبل از هر چیزی، ابتدا درک دقیقی از بازار، رقبا و مخاطب هدف خود داشته باشیم.
  • بعد از شناخت این موارد، می توانیم برای رسیدن به جایگاه اول فروش و اختصاص دادن بخش عمده بازار به خودمان نقشه بکشیم. بنابراین به بررسی روند بازار، نیازها و مشکلات مشتریان بپردازید، قابلیت‌های رقبا و فرصت‌های بازار را شناسایی کنید. با در اختیار داشتن این اطلاعات، می‌ توانید استراتژی‌های افزایش فروش را پیاده سازی کنید. 
  • مشتریان جدید جذب محصولات و خدمات شما خواهند شد و دیگر نیازی به تلاش فرسایشی برای رقابت در بازاری که مشتری کمی دارد، نخواهید داشت.
  • در واقع انجام این بررسی، برای شناخت دقیق رقبا، مشتریان و نیازهای بازار است، لازم است فرصت‌ها و تهدیدها را شناسایی کنید تا در این چالش افزایش فروش در بازار رقابتی موفق شوید. گاهی ایجاد یک تغییر کوچک یا یک مزیت بر مبنای نیاز بازار، می تواند عاملی برای جذب بخش عمده مشتریان در یک بازار رقابتی باشد.
  • به طور مثال در کار تولید لیبل روی محصولات، از انواع مختلف برچسب با جنس های مختلف استفاده می شود، می توانید گونه ای خاص، کمیاب و پرطرفدار از برچسب را به صورت انبوه تهیه کنید و مشتریان را با این خبر که امکان چاپ برچسب با جنس کمیاب را دارید، جذب کرده و سایر سفارشات چاپ این مشتریان را نیز بگیرید.
  • می توانید دستگاهی خاص با کیفیت بالای چاپ تهیه کنید و به مشتریان بگویید که این مزیت را نسبت به رقبا دارید که می توانید چاپ با کیفیت تری انجام دهید. 
حتما بخوانید:  راه های افزایش جذب مشتری با بهترین راههای تبلیغات

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

2- بزرگنمایی مزیت رقابتی 

  • همانطور که گفتیم، گاهی ایجاد یک تغییر کوچک یا یک مزیت بر مبنای نیاز بازار، می تواند عاملی برای جذب بخش عمده مشتریان در یک بازار رقابتی باشد. اما چطور می توان یک مزیت رقابتی انتخاب کرد که آمار فروش ما را متحول کند. راهکار افزایش فروش در بازار رقابتی، بررسی مزیت های رقابتی شما نسبت به رقبا و بزرگ نمایی کردن آن است.
  • بزرگنمایی کردن مزیت رقابتی باعث می شود که در ذهن مشتریان به عنوان یک فروشنده متمایز از سایر فروشندگان باقی بمانید، به این ترتیب مشتری هنگام خرید، اولویت خرید به صرفه را در نظر می گیرد و از شما خرید می کند. با این راهکار می توانید یک فروشنده منحصر فرد با امکان خرید مقرون باشید که از رقبای خود جلوتر است. 
  • این مزیت ها ممکن است شامل کیفیت بهتر محصول، خدمات متمایز، قیمت مناسب یا نوآوری در نحوه فروش مانند بیش فروشی و … باشد. با بزرگنمایی مزیت رقابتی خود، می‌توانید نظر مشتریان را برای خرید از خودتان جلب کنید. 

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

3- نحوه بازاریابی

  • از راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی این است که بدانید از کدام استراتژی بازاریابی استفاده کنید. با انتخاب نحوه بازاریابی می توانید محصول و خدمات خود را به بازار معرفی کرده و مشتریان را متقاعد کنید که در این بازار رقابتی، از شما خرید کنند. 
  • این راهکار بازاریابی می تواند شامل استفاده از وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات، بازاریابی محتوا و استفاده از سایر روش‌ های مشتری یابی و تبلیغ باشد.به این ترتیب می توانید از این روش برای برقراری ارتباط با مشتریان و نشان دادن ارزش محصولات و خدمات استفاده کنید.
  • این یک استراتژی بازاریابی است که می تواند شما را از رقبا متمایز کند. از راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی، بازاریابی از طریق ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد به مشتریان است. 

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

4- برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان

زمانی که بازار رقابتی است و فروشندگان بسیاری برای فروش کالا و خدمات خود، به سراغ مشتریان شما می روند، از راهکارهای افزایش فروش در این بازار رقابتی این است که به صورت مستقیم یا حتی مراجعه حضوری با مشتریان ارتباط برقرار کنید. 

  • لازم است در ذهن مشتری به گونه ای متمایز جلوه کنید، اگر مشتری حس کند که برای او ارزش قائل هستید و برای ارتباط مستقیم و یا مراجعه حضوری، وقتی را به او اختصاص داده اید، جایگاه ویژه ای برای شما قائل خواهد شد. 
  • هنگام ارتباط مستقیم، می توانید به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهید، به حل مشکلات آنها بپردازید، پیشنهادات ویژه ای ارائه کنید، خدمات پس از فروش ارائه کنید، در مناسبت های ویژه هدیه ای به صورت حضوری برای مشتریان بزرگ ببرید.
  • به طور دائمی با مشتریان در ارتباط باشید این نوع ارتباط می تواند باعث جلب اعتماد مشتریان شده و در نتیجه به تکرار خرید می انجامد. 
  • از راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی این است که اگر مشتری یک بار خرید کرد او را ترک نکنید و فراموشش نکنید، منتظر نباشید که خودش برای خرید بازگردد، برای افزایش فروش در یک بازار رقابتی لازم است ارتباط بیشتری با مشتری داشته باشید.  

 

5- شناسایی نقاط ضعف و قوت

نقاط ضعف و قوت خودتان و رقبا را بشناسید، به این ترتیب می توانید محصولات و خدمات خود را بهبود بدهید. با ارائه محصولات با کیفیت می توانید یک مزیت رقابتی داشته باشید. 

6- بهبود کیفیت محصولات و خدمات

افزایش کیفیت محصولات و خدمات به منظور جلب مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها،اینکار باعث می‌شود مشتری‌ها بدانند که برای شما اهمیت دارد و شما واقعا برای مشتری‌های خود ارزش قائل هستید و به فکر کیفیت زندگی و انتخاب‌های آن‌ها هستید.

حتما بخوانید:  راه های افزایش مشتری کافه چیست؟ + ارائه 17 راه حل حرفه ای

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

7- تخفیف‌ و هدیه

  • یکی از راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی که اغلب مشتریان از آن استقبال می کنند، تخفیف و هدیه است. وقتی ویژگی های یک محصول یا خدمات موجود در بازار، از نظر قیمت و …  کاملا مشابه با رقبا باشد، مشتریان خرید کردن از فروشنده ای که تخفیف می دهد، ارسال رایگان دارد، هدیه می دهد و … را ترجیح می دهند.
  • لازم نیست تخفیف چشمگیر یا هدیه گران قیمت بدهید، حتی مقادیر جزئی در این شرایط موثر خواهند بود؛ البته توجه داشته باشید که مدت استفاده از این مزیت های رقابتی را محدود کنید تا حس فوریت در مشتری ایجاد شود. 
  • اگر یک وبسایت دارید و یا از طریق شبکه های اجتماعی فروش انجام می دهید، می توانید ارائه تبلیغات را با ارسال لینک خرید انجام دهید، به این ترتیب مشتری در لحظه ای که هیجان زده می شود، به سادگی به لینک خرید و راههای ارتباطی دسترسی خواهد داشت.

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

  • اگر با شیوه های ارسال پیامک و ایمیل های انبوه آشنایی ندارید، نگران نباشید می توانید برای اجرا این راهکارهای افزایش فروش در بازارهای رقابتی با پشتیبانی سایت سحاب تماس بگیرید. کارشناسان این سایت علاوه بر ارائه خدمات مشاوره رایگان به صورت تلفنی، صفر تا صد خدمات افزایش فروش در بازارهای رقابتی را از طریق شیوه های دیجیتال مارکتینگ برای شما عزیزان انجام می دهند.
  • ارائه تخفیف‌ها، پاداش‌ها و برنامه‌های وفاداری مانند ایجاد باشگاه مشتریان، از راهکارهای موثر افزایش فروش در بازارهای رقابتی محسوب می شود. به طور مثال می توانید در مناسبت‌ های خاص تخفیف ویژه همان مناسب را به مدت محدود ارائه کنید.
  • علاوه براین می توانید به مشتریان اطلاع رسانی کنید که با افزایش سقف خرید می توانند هدیه دریافت کنند. معمولا هدیه دادن به صرفه تر از تخفیف دادن است، تخفیف یک مبلغ نقدی است که از دست می رود اما هدیه را می توانید ارزان تر تهیه کرده و به مشتریان بدهید.
  • اگر هدیه محصول یا کالای فروشی خودتان باشد، قیمت آن از چیزی که به مشتریان ارائه می کنید، ارزان تر است، علاوه براین می توانید کالاهایی را به عنوان هدیه به صورت عمده با قیمت ارزان تر تهیه کنید و برای مشتریان ویژه ارسال کنید. 

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

8- در ذهن مشتری ستاره شوید

  • می توانید به سادگی در ذهن مشتری ستاره شوید، معمولا مشتریان انتظار عجیب و غیر معمولی ندارند، اگر خواست ها و انتظارات مشتریان را بدانید و به آنها اهمیت دهید، می توانید در ذهن مشتری ستاره شوید.
  • مشتری وقتی بداند که به خواسته های او اهمیت می دهید هرگز به شما خیانت نمی کند و در خرید کردن از شما وفادار باقی می ماند. 
  • بنابراین با جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات برتر نسبت به رقبا، برقراری ارتباط موثر، حل سریع مشکلات، خوشرویی و خوش برخوردی، برگزاری کارگاههای آموزشی برای کارمندان درباره نحوه صحیح ارتباط با مشتریان، ارائه خدمات و فروش محصولات، می توانید گام بزرگی در مسیر افزایش فروش بردارید.
  • از راهکارهای افزایش فروش در بازارهای پر رقابت که همه رقیبان برای بدست آوردن مشتریانتان در تلاش هستند، نباید از مشتری غافل شد و لازم است در ذهن مشتری ستاره شوید. این نکته را به خاطر داشته باشید که مشتریان راضی مشتریان جدید را به دنبال خود می آورند. 

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

9- تبلیغات هدفمند و هوشمند

  • با پیشرفت تکنولوژی و قابلیت های برنامه نویسی، یکی از اصلی ترین راهکارهای افزایش فروش در بازارهای رقابتی، تبلیغات هدفمند و هوشمند است. یکی از انواع این تبلیغات هوشمند و هدفمند، تبلیغات کلیکی هدفمند است.
  • احتمالا برای شما هم پیش آمده که وقتی وارد یک صفحه فروشگاهی برای خرید یک محصول شده اید، تا روزها و حتی ماهها بعد، با ورود به سایت های متعدد، لینک خرید همان محصول را مشاهده می کنید.
  • به طور مثلا برای خرید سرکه سیب به سایت دیجی کالا میروید و تا هفته ها با ورود به سایت های مختلف تبلیغ خرید همان سرکه را با قیمت و لینک خرید مشاهده خواهید کرد. در واقع این اتفاقی نیست و دیجی کالا و بسیاری از سایت ها از یک پلتفرم هوشمند استفاده می کنند.
  • این پلتفرم امکان تبلیغات هوشمند و هدفمند را فراهم می کند، به این ترتیب تبلیغ مورد نظر را فقط مشتریان احتمالی مشاهده خواهند کرد. روش های بسیار متنوع و گوناگونی برای تبلیغات هدفمند و هوشمند وجود دارد. این که از کدام روش استفاده کنید، بستگی به نوع کسب و کار، کالا و محصولات مورد نظر شما دارد. 
  • بنابراین پیشنهاد می کنیم برای استفاده از خدمات رایگان مشاوره تخصصی تبلیغات هدفمند و هوشمند با ما تماس بگیرید. این مشاوره کاملا رایگان است و می توانید از سراسر کشور با سایت سحاب تماس بگیرید. تیم متخصص سحاب، مجری طرح ها و راهکارهای افزایش فروش در بازارهای رقابتی با شیوه های دیجیتال مارکتینگ، سئو و بهینه سازی است.

  

10- توسعه بازارهای فروش

  • اگر با چالش های بازار رقابتی و مشتریان محدود روبرو هستید، می توانید برای توسعه بازارها فروش اقدام کنید. در لیست راهکارهای افزایش فروش، شیوه دستیابی به بازارهای جدید و مشتریان جدید قرار دارد که تا به حال از آنها بی خبر بوده اید. 
  • در بسیاری از مواقع، فروشندگان از بازارهای جدید که می توانند در آنجا مشتری جدید پیدا کنند، بی خبر هستند. از طریق فروش کالا و خدمات به این بازارها می توانید فروش را به طور چشمگیری افزایش دهید و چرخه رکود به سادگی خارج شوید. 
حتما بخوانید:  راه های جلب اعتماد مشتری 17 راهکار سریع و موثر

راهکارهای افزایش فروش در بازار رقابتی

11- نوآوری در فروش

  • روش های خلاقانه معمولا راهی موثر برای جلب توجه خریداران هستند. می توانید با ایجاد تغییرات جزئی، تحولات بزرگی در میزان فروش بازار های رقابتی ایجاد کنید. به طور مثال تولید کننده یک کیک رولتی می تواند با تغییر بسته بندی و استفاده از طرح و رنگ های جذاب، مشتریان بیشتری را جذب کند.
  • به طور مثال بیسکویت مادر از بیسکویت های قدیمی دهه های 60 شمسی است. این بیسکویت که در حال فراموشی بود و در بازار رقابتی نادیده گرفته می شد، برای جلب توجه خریداران، با نوآوری در تغییر نوع بسته بندی توانست فروش خود را افزایش دهد.
  • تصویر مادر و کودک در بیسکویت یک طرح آشنا برای افراد در سنین مختلف است، بنابراین این طرح را به گونه ای مدرن حفظ کرده و به جای استفاده از بسته بندی نایلونی نوع جدیدی از بسته بندی مقوایی با سایز بزرگتر نسبت به قبل را نیز به بازار عرضه کرد.
  • به این ترتیب توانست مشتریان جدیدی را جلب کند، مشتریانی که عادت به خرید بیسکویت هایی با بسته بندی شکیل و مقوایی دارند.

12- شناسایی سریع نیازهای بازار

  • کسانی که زودتر وارد عمل می شوند، احتمال موفقیت بیشتری دارند، بنابراین لازم است در شناسایی نیازهای بازار، سریع وارد عمل شده و وارد مرحله اجرایی شوید نیازهای مشتریان با توجه به تغییرات سبک زندگی، به سرعت در حال تغییر است.
  • از راهکارهای افزایش فروش در بازارهای رقابتی این است که برای جلب نظر و تامین نیازهای مشتریان، سریع وارد عمل شوید تا در بازار رقابتی پیشرو باشید.
  • زمانی که رقیبان پی به موضوع ببرند و بخواهند وارد عمل شوند، شما تا آن موقع به طور چشمگیری فروش خود را افزایش داده اید. اگر تولید کننده هستید، زمانی که رقبا وارد باز شوند نیز هنوز یک مزیت رقابتی دارید و در ذهن مشتریان به عنوان تولید کننده اصلی نقش بسته اید.
  • اگر فروشنده هستید، می توانید به سرعت کالای مورد نیاز مصرف کنندگان را تهیه کرده و به بازار عرضه کنید و از سود چشمگیری این فروش لذت ببرید. پس از آن نیز برای افزایش فروش در بازار رقابتی می توانید با ارائه پیشنهادات ویژه به مشتریان، فروش خود را بالا ببرید.
  • اگر محصولی جدید وارد بازار کرده اید که مورد نیاز بازار است اما مشتریان از آن بی خبر هستند، لازم است نیاز مشتریان را با تبلیغ به تصویر بکشید، سپس درباره محصول جدید به عنوان راهکار حل مشکل یا ایجاد رفاه بیشتر، توضیح دهید.
  • علاوه براین می توانید نمونه ای از محصول جدید را برای معرفی وارد بازار کنید. به طور مثال نودل در ابتدای ورود به بازار غذایی یک محصول کاملا ناشناس بود، اما تولید کنندگان با استفاده از تبلیغات محیطی و ارائه نمونه های تستی رایگان به مردم، نیاز و تمایل به خرید نودل را در مشتریان ایجاد کردند. 

 کلام پایانی

  • به عنوان کلام پایانی باید بگوییم، کسب و کارهایی که در بازارهای رقابتی فعالیت می کنند نباید تصور خود را درباره افزایش فروش، محدود کنند. بلکه لازم است فقط راهکارهای افزایش فروش در بازارهای رقابتی را بدانند و اجرا کنند. 
  • بنابراین هرگز دست روی دست نگذارید و در چرخه تکرار رکود بازارهای رقابتی اسیر نشوید. هم اکنون وقت عمل رسیده است. هر روز تراکنش های بسیاری برای فروش انجام می شود می توانید سهم خود را از این بازار رقابتی بگیرید. 
  • تکنیک های پایه به عنوان راهکارهای افزایش فروش در بازارهای رقابتی برای کسب و کارهای مختلف تغییر نخواهد کرد. بنابراین پیشنهاد می کنیم خود را با سرعت تغییرات بازار و نیازهای مشتریان همگام کنید. برای این همگام سازی نیاز به استفاده از روش هایی دارید که در این مقاله شرح داده ایم. 
  • با توجه به اینکه ممکن است هر برند یا فروشنده ای در طی فعالیت خود در بازارهای رقابتی ناگزیر به کاهش قیمت شود، لازم است از راهکارهای افزایش فروش استفاده کنید تا بتوانید با بالاترین حاشیه سود به فعالیت خود ادامه دهید.

  • در این مقاله شرح داده ایم که چگونه می توانید آمار فروش خود را در بازار رقابتی افزایش دهید. از موثرترین روش های افزایش فروش در بازار های رقابتی که مشتریان محدود دارد، استفاده از شیوه های دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی در موتورهای جستجوگر است.
  • اگر با این روش ها آشنایی کافی ندارید، نگران نباشید می توانید از سراسر کشور به صورت رایگان از خدمات مشاوره تلفنی سایت سحاب استفاده کنید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما عزیزان برای افزایش فروش در چالش های رقابتی هستند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا

برای افزایش فروش بیزینستان چه طرحی داری؟

برای افزایش فروش کسب وکار شما، چک لیست بی نظیری آماده کرده ایم.

هر روز یک گام کوچک بردارید تا فروشتان دوبرابر شود.

فیلد های "الزامی" اجباری هستند

تعداد پرسنلالزامی

تماس سریع دریافت خدمات