emd-2

Emd ، الگوریتمی که کمتر در مورد آن شنیده اید!

کمی بعد از آنکه گوگل دو عدد از الگوریتم های بسیار معروف و تاثیرگذارش یعنی الگوریتم های گوگل پاندا (Google Panda) و گوگل پنگوئن  (Google Penguin) را معرفی کرد، شاهد این بودیم که سئو و بهینه سازی بسیاری از سایت‌ها دچار تغییر شد به صورتی که بسیاری از آن‌ها از صفحات جستجو به صورت کامل حذف شده اند. بعد از این اتفاقات زمان مناسبی برای معرفی الگوریتم emd بود.

emd-2

چرا گوگل به فکر معرفی الگوریتم Emd افتاد؟

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که داستان پشت این الگوریتم چیست؟ حتما می‌دانید که داستان خاصی پشت هر یک از الگوریتم‌ های گوگل از گذشته تا کنون بوده است و در این زمینه به طور قطع این الگوریتم هم یک استثنا نیست و داستان خاص خود را دارد!

داستان شکل گیری و معرفی این الگوریتم از آن جایی آغاز می‌شود که بسیاری از وبسمتران بعد از آن که با جریمه سایت خود و از دست دادن رتبه‌های سایت خود بعد از معرفی دو الگوریتم گوگل پاندا و گوگل پنگوئن در سال ۲۰۱۲ میلادی روبرو شدند، تصمیم گرفتند که با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه سئو مانند، درست کردن یک دامنه با نام یک محصول یا خدمت، گرفتن بک لینک های ضعیف و پرداخت پول برای لینک، اقدام به افزایش رتبه سایت خود در گوگل کنند تا در نهایت به صفحه اول گوگل برسند. جالب است که بدانید برخلاف روش‌های صحیح این کار به شدت جواب می داد!

گوگل هنگامی که متوجه شد، چنین روش‌های ناصحیح و غیراخلاقی برای سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد که از آن غفلت کرده است، اقدام به معرفی این الگوریتم کرد که شناخت آن را به شما توصیه می‌کنیم.

الگوریتم گوگل EMD

شاید می‌خواهید بدانید که در واقع کار این الگوریتم چیست؟ چه کاری انجام می‌دهد تا جلوی تکنیک های کلاه سیاه سئو را بگیرد و بتواند به مردم محتوای ارزشمندتر را نشان دهد! این الگوریتم قابلیت این را دارد که به خوبی تشخیص دهد، محتوای شما چه میزان قدرتمند است؟ آیا در شبکه های اجتماعی بازخوردی داشته است یا خیر؟ بک لینک های آن به چه میزان معتبر هستند؟ آیا در آن اسپم وجود دارد؟

اگر می‌خواهید این الگوریتم سایت شما را جریمه نکند، بهتر است به راهکارهایی برای سئو که این الگوریتم با خود بوجود آورده است، توجه کافی داشته باشید.

emd-2

راهکارهایی برای بهبود رتبه سایت بر اساس الگوریتم EMD

اگر می‌خواهید این الگوریتم سایت شما را جریمه نکند، بهتر است که راهکارهایی برای مقابله با این الگوریتم بلد باشید! شاید مهم ترین راهکارهایی که در این زمینه وجود دارد، موارد زیر باشد:

  • محصولات و خدمات با کیفیت ارائه دهید
  • روابط خود را با مشتریانی که قبلا از شما خریده کرده اند، حفظ کنید.
  • خدمات پس از فروش محصولات و خدمات داشته باشید!
  • مشتریان را با سایت خود درگیر کنید.
  • و …

در این زمینه اگر می‌خواهید که از خدمات سئو استفاده کنید، کافی است که از بخش تماس با من اقدام به برقراری ارتبطابا من بکنید. همچنین اگر در این زمینه احساس می‌کنید که نیاز به یک مشاور سئو حرفه ای دارید که بتواند نیازهای شما را در این زمینه برطرف کند، می‌توانید در بخش نظرات، اطلاعات خود را با من به اشتراک بگذارید. اگر در این زمینه تجربه ای دارید، لطفا در بخش نظرات آن را به اشتراک بگذارید.

اسماعیل سحاب
فالووم کنید
0 پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنیدWant to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.